Nuvaring käytön lopetus ja kivut?

• Viestiketjun aloittaja RingA
  • Ensimmäinen viesti
RingA
Lopetettiin sitten ehkäisyn käyttö (nuvaring) Oli käytössä vuoden verran, sitä ennen kierukka 5 vuotta.

Kuukautiset tuli ihan normaalisti ja noin viikko kuukautisten jälkeen alkoi alavatsa kivut. Jomottaa ihan kuin supistelisi??? (2 lasta tehneenä)

Kipu menee ja tulee.. onko tämä joku "vieroitusoire" vai?

Onko muilla ollu samoja oireita? Ja mieluusti kuulisin kuinka nopeasti on raskautuneet renkaan käytön jälkeen? varsinkin ne joilla on jo lapsia enne renkaan käyttöä.

No mulla ei ole vielä lapsia, mutta käytin nuvaringiä kaksi vuotta, lopetin sen maaliskuussa. Ei kyllä tullut mitään mainittavia vieroitusoireita, ja toukokuun alussa sitten jo tärppäsi - esikoisemme syntyy 27.1. :) (eikä oikeastaan huhtikuussa vielä edes yritetty, eli periaatteessa heti ekalla yrityksellä raskauduttiin!)

Mulla oli Nuvaring käytössä ensin vissiin parisen vuotta. Käytön lopetin 03/08 ja raskaaksi tulin esikoisesta 06/08. Sitten synnytyksen jälkeen 04/09 otin jälleen Nuvaringin käyttöön. Tällä kertaa käyttö lopetettiin 10/09 ja raskaaksi tulin 11/09. Nyt laskettu aika 19.8. =)

vierailija em
Lopetettiin sitten ehkäisyn käyttö (nuvaring) Oli käytössä vuoden verran, sitä ennen kierukka 5 vuotta.

Kuukautiset tuli ihan normaalisti ja noin viikko kuukautisten jälkeen alkoi alavatsa kivut. Jomottaa ihan kuin supistelisi??? (2 lasta tehneenä)

Kipu menee ja tulee.. onko tämä joku "vieroitusoire" vai?

Onko muilla ollu samoja oireita? Ja mieluusti kuulisin kuinka nopeasti on raskautuneet renkaan käytön jälkeen? varsinkin ne joilla on jo lapsia enne renkaan käyttöä.
Jatkuiko sulla tää supistelu? Mulla sama homma...

Yhteistyössä