Hakutulokset

  1. M

    Mitä Suomen Huippumalli Haussa -ohjelman aiemmille voittajille kuuluu työrintamalla?

    Eikös se Suvi Koponen voittnut sen Mallikoulu-ohjelman?
  2. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Iltaa tytöt ja masut! Millan kanssa neuvolakäynti takana. Painoa hurjat 3620g ja pituuttakin 50,4cm, eli nyt saisi jo syntyä. ;) Hienosti on mennyt meillä, tuntuu vaan että tuon tytön nälkä ja mun oma maidontuotanto eivät oikein kohtaa. Eli korvikkeella jatketaan. :ashamed: Alan tuohon...
  3. M

    Sairaalakassin sisältö. Lisäisitkö/poistaisitko jotain?

    On niitä siellä, mutta varmaan mieluummin tarjoavat niitä pappamalleja. :) Ihan siellä liinavaatevarastossa näin.
  4. M

    Kamalin näkemäsi kauhuleffa?

    Ei ole. Kerrotaan leffan alussa. :)
  5. M

    Kamalin näkemäsi kauhuleffa?

    ottolapsi. mua v****taa vieläkin se pentu. :kieh:
  6. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Miumiu83 pyysi kuvia. :) Tässä heristellään äitille nyrkkiä. :D Päällä on muuten 50cm Tutan body, pikkasen iso. :laugh:
  7. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea vauvautuneille! :flower: :heart: Meillä Millan kanssa olo sujuu oikein mainiosti, viime yönäkin nukuttiin jo viisi tuntia putkeen. On se kivaa että äitikin saa pikkuisen levätä välillä. :D Painoa oli tiistaina jo hurjat 3240g ja pituuttakin 49,4cm. Eli alamme olla jo vastasyntyneen...
  8. M

    jos laitan osuuspankin tililtä nordean tilille nyt heti rahaa

    Mulla osuuspankki ja jos ennen kuutta laitettu mullepäin, menee pari päivää. :)
  9. M

    mikä biisi?

    adam lambert
  10. M

    Amin Asikaisen uusi naisystävä..

    jep.
  11. M

    Amin Asikaisen uusi naisystävä..

    mieki tiiän kuka se on. ja ei oo nyrkkeilijä. :)
  12. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Siiri pikkuisesta pojasta! :flower: :heart: Onpas ollut hyvän kokoinen viikkoihin nähden. :) Vauvantuoksuista arkea teillekin. Millalla ensimmäinen neuvola tänään. Jännittää paljon on painoa tullut. 3,5 kiloa pitäisi saada täyteen niin voidaan tuo Premilon lopettaa ja ehkä jos...
  13. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Huomenta! Onnea tänttärä! :flower: Ihana kuulla että te muutkin alatte jo poksahdella. :) Saadaan kohta vauvapuolelle oma ketju. Meillä Millan kanssa ollut oikein mukava viikko, tyttö syö ja nukkuu. Kerran yöllä herää syömään. Välillä jopa jaksaa seurustella jonkin verran. :) Itse jäin...
  14. M

    Missä on/mitä tekee teidän miehet nyt?

    Tuossahan tuo istuu omalla tietokoneellaan. :) Ootellaan josko tyttö heräisi kohta syömään niin itsekin pääsisi nukkumaan.
  15. M

    Onko "noloa" käyttää äippävaatteita vielä raskauden jälkeen?

    Mä käytän edelleen farkkuja joissa on se vyötärökaistale. Tosin sektiosta alle 7 viikkoa. On vaan niin mukavat kun ei kiristä ja purista ja paremman näköiset kun mun "siviilifarkut". :D Samoin reisitaskuhousut vyötärökaistaleella on käytössä. :)
  16. M

    Käynkö ostaa itelleni kaupasta kaikkee hyvää?

    Tavo ja Ranch on aika jees. :) Ja sulla on hyvä syy syödä. ;)
  17. M

    mistä ihania,erilaisia hoitolaukkuja?

    http://www.sisukas.net
  18. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea saagatar pienestä Valo-pojasta! :) :heart: Ja osanottoni Toivon puolesta. :flower: :'( Samoin mintulle pikku prinsessasta! :heart: Meidän Milla pääsi kotiin tänään ihan kokonaan. :) Lääkäri kehui oikein jänteväksi tytöksi, alkaa olla ihan normaalin vauvan elkeet, sormet tosin melko...
  19. M

    X-Factorin vika mainoskatko, mikä biisi soi mainoksen lopussa?? 90-luvun lopun grungea tms..

    Taisipa olla Smashing Pumpkins. Tai sitten bändin laulajan Billy Corganin soolojuttu. :)

Yhteistyössä