Onko tuo Marja Tyrni oikeasti kaikkien mielestä niin ihanan hauska?

  • Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti
myy
Mua jotenkin tympii jo koko touhu. Ehkä alkuun se oli hauska, mutta nyt ei enää kun sitä tungetaan joka tuutista. Alkaa vaikuttaa teennäiseltä ja väkinäiseltä hauskuudelta. Mulle ainakin juttu vanheni melko nopeesti. Oli jopa uutisissa että tämä hahmo on nyt olikohan Porvoon matkailunkin käyttöön valjastettu kaupungin "maskotiksi" edustamaan eri tilaisuuksissa ja netissä.

Olenkohan siis tosikko, vai joko muitakin alkaa kyseinen "täti" kyllästyttää?
 
ap
Niinhän se olikin, tosiaan Turku oli se onnekas city joka sai tämän helmen matkailunsa valtiksi :)

Silloin siinä ohjelmassa ihan menetteli sen formaatin puitteissa, mutta ei oikein mun mielestä kanna se hauskuus sinänsä sillä hahmolla.
 
En katsonut aikoinaan Putousta, enkä oikeastaan tiedä Tyrnistä, muuta kuin sen miltä hän näyttää.
Ja kuullut toisten imitoimana hänen juttujaan, jotka eivät ole ainkaan siten esitettyinä minulle oikein auenneet.
(mutta olenkin tosikko.) :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En katsonut aikoinaan Putousta, enkä oikeastaan tiedä Tyrnistä, muuta kuin sen miltä hän näyttää.
Ja kuullut toisten imitoimana hänen juttujaan, jotka eivät ole ainkaan siten esitettyinä minulle oikein auenneet.
(mutta olenkin tosikko.) :D
Juu,illä oli vähän kaksimielisiä juttuja.
 

Yhteistyössä