Hakutulokset

  1. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kyllä se verikoe oli samaa mieltä: Raskaana olen! Ihana hoitsu puhelimessakin toivotti onnea kahteen kertaan. Ei tätä nyt ihan vielä tajua, aika tarkalleen kaksi vuotta on mennyt ennen kun näinkin pitkälle päästiin. Vielä ei tietysti pidä juhlimaan ruveta, mutta kuitenkin: koskaan ei vielä ole...
  2. B

    PAS huhtikuussa

    Saana, eipä oikein muita oireita ollut kuin nuo jotka tuossa sivun yläreunassa jo mainitsin: jalkoihin säteilevä särky ja yhden yön hetkellinen vatsakipu. Tänä aamuna testaamaan kömpiessäni tuntui olo ehkä vähän ällöltä, mutta ei kyllä enää yhtään. Voi kun tämä vaan pysyisi!!!! /Bantsku
  3. B

    PAS huhtikuussa

    Nyt lähden vielä verikokeeseen hakemaan tälle varmistusta! /Bantsku
  4. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hui! Nyt peukut pystyyn että on totta ja pysyy! Käyn vielä verikokeessa tänään. /Bantsku
  5. B

    PAS huhtikuussa

    Marli, kiva kuulla hyvästä olostasi, ja että asiat ovat noin selkiytyneet. Kyllä maailmassa äitiä vailla olevia lapsia riittää, jos siihen menette. Mutta onhan teillä vielä yksi siirto ennen sitä. Huomennako testaat? Minä testaan huomenna! Olen ihan ylpeä itsestäni että ole onnistunut olemaan...
  6. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moikka, Niinpä, minulla testipäivä lähestyy, mutta kovin hitaanlaisesti! Maanataina siis aion verikokeeseen (pp14). Alavatsa on turvoksissa ja vihloo/nipistelee, mutta se lugejen aiheuttamaa, ennestään tuttua nippailua. Uutta on se että alavatsan särky jotenkin säteilee reisiin. pp6-7...
  7. B

    PAS huhtikuussa

    Onnea uusille Kyytiläisille! Ja PeePeelle testaukseen peukutuksia! Bantsku
  8. B

    PAS huhtikuussa

    ONNEA!! aiaifille, ja Kipatsulle myös molemmista kyytiläisistä! Bantsku
  9. B

    PAS huhtikuussa

    EnniV, Mulla luget käytössä 2 per päivä; aamuin illoin ja tosiaan siirron jälkeisenä päivänä aina aloitan. Ostin tänään jo testipakkauksen kaappiin, kamalasti jo polttelisi.....nyt pitää malttaa ja melkein viikko vielä! /Bantsku
  10. B

    PAS huhtikuussa

    Ihanaa! Toivottavasti meistä monta seuraa perässäsi..... /bantsku
  11. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kati, minulla tasan viikko testaukseen. Luget aiheuttaa kaikenlaisia tuttuja oireita.....koitan pitää jalat maassa, mutta olla positiivisella mielellä. Piece of cake! Bantsku
  12. B

    PAS huhtikuussa

    Ai niin, vielä tuohon galluppiin: Olen kahden aiemman siirron jälkeen elänyt aika normaalisti. Nyt tämän kanssa päätin kokeilla toisenlaista tekniikkaa: Olen lepäillyt paljon, lenkin ovat rauhallista kävelyä ja olen kiinnittänyt huomiota syömisiini ja positiiviseen mielialaan. Nähtäväksi jää...
  13. B

    PAS huhtikuussa

    Voi itku, miten paljon murheita täällä on. Voimia kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille. Kamalaa, kun alkavat jo kesätauoista varoitella, eikä olla toukokuussakaan. Pakkoko niiden nyt on koko kesää taukoilla, ei meilläkään laiteta firmaa kesäksi kiinni! Kipatsu, peukutan huomiselle! Bantsku
  14. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    En ole jostain syystä päässyt tänne palstalle moneen päivään. Paljon on viestejä ja vähän harmiakin, mutta myös iloa. Onnea Kanella! Bantsku
  15. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Onnea, Hannele, o-plussasta, toivotaan että seuraavaakin testi näyttää plussaa! /Bantsku
  16. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Huomenia, Mielenkiitoinen gyneleskustelu! Minä olen käynyt elämässäni yhden ainoa kerran miesgynegologilla. Oli sen verran vastenmielinen kokemus, että ole aina sen jälkeen hakeutunut naisten vastaanotolle. Merilintu, pidän peukkuja sinulle että pääsisit inssin kanssa maanataille asti...
  17. B

    PAS huhtikuussa

    Ihanasti muuten tuossa listassa on paljon tyhjää tilaa sanan plussaneet alla. Sinne vaan listalle kaikki! Kuka on eka testaaja? Bantsku taas.... :)
  18. B

    PAS huhtikuussa

    Kiitti tsemppauksista! Kipatsu, mutta tulee ovis aina "hiipimällä" ; hailakkaa viivaa näyttää 3-4 päivää ennen plussaa. Viivan vahvuus lisäksi vaihtelee, väliin vahvempi, väliin haaleampi. Ennen kun tämän opin, tuli monet panikoinnit, kun luulin että ovis hupsahti ohi salaa! Mulla olisi...
  19. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos Gitte. Hyvä, kun selvisi, että kohdussasi on vauvalle tilaa. Sittenhän ei mitään esteitä ilmeisesti ole. Onnea uudelle työpaikalle myös. /Bantsku
  20. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Jep, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Eipä minuakaan tässä muu häiritse, kun se että toisille nämä ongelmat ovat todellisia kriisin paikkoja ja oikeasti arkoja asioita ja toisille taas, noh ehkä jotakin muuta. Mutta Gittehän voi halutessaan kommentoida näitä ihmettelyjämme. kiitos...

Yhteistyössä