Hakutulokset

  1. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Bantsku
  2. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos halauksista, olette ihania. Kohti uutta siirtoa mennään, toivottavasti. Ultran perusteella olisi tulossa hieman normaalia kiertoani pidempi kierto, folleja näkyi, joten ovis pitäisi löytyä. Pikkuinen haamu oli tikussa tänään, joten toivoa on! Tsemppiä kaikille, Bantsku muoks...
  3. B

    PAS toukokuussa

    Mithril, Minulla on luget aina pitänneet vuodon poissa. Tuoresiirron jälkeen tuli pientä tiputtelua lugejen aikanakin, mutta ei yhdessäkään passissa ole tullut. Kun lopetan Luget, se on kaksi päivää niin vuoto alkaa. Haamujen haamu tuli ovis testiin aamulla. Minulla ovis tulee hiipimällä...
  4. B

    PAS toukokuussa

    Pahoittelut minultakin Hapsu ja Hopottitar! Uskoa tulevaan ja jaksamista toivotan minäkin. Toivottavasti kesätauko tuo uusia voimia ja jaksatte syksyllä jatkaa. :hug: :hug: Minulla kohdun limakalvo on paksuuntunut ihan hyvin keskenmenon jäljiltä. Näyttäisi tulevan ovulatoorinen kierto...
  5. B

    PAS huhtikuussa

    Voi Marli, kuulostaa ihanalta. Tosi paljon onnea sinulle ja Maukoille! Bantsku
  6. B

    PAS toukokuussa

    Mithril, en toki loukkaantunut viestistäsi, sori jos viestini kuulosti siltä! Itse vaan pidän itseäni hätäisenä hölmönä, kun jokainen väliin jäävä siirroton kuukausi tuntuu niin tuskaiselta....kiitos tietojeni korjauksesta! Suru-llinen, onnea piinailuun. Minulla on yleensä myös tuntemuksia...
  7. B

    PAS huhtikuussa

    T, Bantsku
  8. B

    PAS toukokuussa

    Jaa, tämä taitaa hipoa jonkilaista epätoivoa jo, ettei tässä mitään ihailtavaa ole! Kun vaan ymmärtäisi mikä tämän koulun opetus on. Ehkäpä se selviää jonakin päivänä.... Mulla on muuten ICSI ei IVF jos joku osaa päivittää listaa. Kiitos! /Bantsku
  9. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos kaikille myötätunnosta. Jotenkin koko raskaus tuntuu jo ihan epätodelliselta, että ihan oikeasti kuvittelin lapsen saavani, olenpa minä hassu...... Silti kauhea kiire jatkamaan. Ajattelin, että jos ovuloin normaalisti, niin se olisi merkki siitä että kroppa on valmis uuteen raskauteen...
  10. B

    PAS toukokuussa

    Minäkin hyppään tänne tuolta huhtikuisista. Huhtikuun siirrosta siis plussa, joka meni kesken viikon päästä. Vaikka suosittelevat välikiertoa, en aio sitä pitää, jos vain oviksen löydän. Ultra ensi maanantaina ja kolmanteen, luomupassiin siis tähdätään. /Bantsku
  11. B

    PAS huhtikuussa

    Minulla todettiin keskenmeno, hcg alle kolmen. Mustaa huumoria todella, joo. Jossain laulussa sanottiin, että onni hipaisi meitä ja kipitti nauraen pois...... Jos ovis löytyy, aion yrittää siirtoa tässä kierrossa. Olenkohan ihan hullu, välikiertoa suosittelevat, mutta kun malta.....Että...
  12. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiva kuulla Kanella, että Teillä oli parempi onni, minulla todettiin keskenmeno. Hcg arvo oli laskenut alle kolmen. VL suosittelee välikiertoa keskenmenon jälkeen, mutta taidan olla niin kahjo etten sitä pidä, siis jos vaan ovis löytyy....Klinikkahan on kiinni heinäkuun, ja minun kiertoni...
  13. B

    PAS huhtikuussa

    Minulla taisi tämä raskaus sitten jo päättyä, melkein viikohan tätä onnea kestikin. Verta tulee reilusti, ihan kirkasta ja kramppaa. On tämä julmaa.... :'( Bantsku
  14. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Pahalla mielellä täällä....Verta vuotoa ja reilusti. Aikamoisia kramppejakin on, joten eiköhän se ole pois jo valunut. Johan tätä onnea melkein viikon kesti. /Bantsku :'(
  15. B

    PAS huhtikuussa

    Hieno juttu! Minä kävin veritestissä, lähinnä kuitenkin kai itseäni vakuuttakseni. =) Hyvää VAPPUA kaikille! Bantsku + Itiö
  16. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos, Miinamaria! Kiva kuulla, että kaikki on mennyt teillä hyvin. Onnea synnytykseen ja tulethan sen jälkeenkin kertomaan kuulumisia. Jaksamista ja OIKEIN HYVÄÄ VAPPUA kaikille! /Bantsku
  17. B

    PAS huhtikuussa

    Marli, Onnea haamusta! Hyvältä kuulostaa. Sarannalle onnea siirrosta ja PeePeelle kovasti peukutuksia, että kaikki on kunnossa. Bantsku
  18. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kati, lämpimät onnittelut sinullekin, sydänäänistä! Kyllä se raskaus varmaan vasta silloin konkretisoituu, kun näkee/kuulee, että siellä ihan oikeiasti joku on ( jos on! ). Onko sulla neuvolakin jo lähiaikoina? Kuumetta, älä nyt vielä masennu! Kaikki on mahdollista, pidän peukkuja sinulle...
  19. B

    PAS huhtikuussa

    Ai niin, jäi vielä vastaamatta Saanalle, että yksi vain siirrettiin, kun toinen ei selvinnyt. Ja siirrettykään ei ollut kovin hyvälaatuinen, että katsotaan..... Ainakin se on nyt tarttunut! Kun vielä pysyisi.... Bantsku
  20. B

    PAS huhtikuussa

    Kyllä se verikoe vahvisti plussan! Nyt ei auta kun toivoa parasta, että kaikki olisi hyvin. Ultra ajankin sain jo klinikalle, mutta en nyt yhtään muista milloin se on, joskus ikuisuuden päästä. Soitetaanko neuvolaan vasta kun klinikalla on katsottu, että onko siellä elämää, vai voiko jo ennen...

Yhteistyössä