Hakutulokset

  1. B

    PAS huhtikuussa

    Tänks ja tsemppiä Sinullekin tulevaan! Kiinnostaisi tietää, kuinka moni teistä käy klinikalla raskaustestissä ( käykö kukaan ? ) vaiko kotona testailette. Tuntuvat vaan joka kerran klinikalla suosittelevan sitä verikokeessa käyntiä. Itse olen tähän mennessä testaillut vaan kotona, ja nyt...
  2. B

    PAS huhtikuussa

    Kiitos tsemppauksesta. Minulla on nyt yksi kyytiläinen matkassa, toinen ei selvinnyt. Olin vähän pettynyt toisen menehtymiseen, enkä oikein kerinnyt mukaan ajatuksineni koko toimenpiteeseen. Jotenkin jäi sellainen käsitys, ettei tämä siirrettykään kovin hyvä ollut. Siksi olikin kiva lukea...
  3. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moi, Ei millään pahalla, mutta ajoittain ihmetten minäkin Gitten kuulumisia: Hetki sitten useat lääkärit suosittelivat kohdon poistoa, ja tunnelmat olivat todella surkeat. Kiva toki, että olet päässyt valoisimpiin tunnelmiin, mutta aiotko jatkaa raskautumisyrityksiä ihan niinkuin ennenkin...
  4. B

    PAS huhtikuussa

    Tahtoisimpa minäkin liittyä joukkoonne, teillä on mahtava tsemppi päällä! Olen pyörinyt tuolla vauvakuumepuolella, kolmekympisissä ensikertalaisissa varmaankin jo parisen vuotta. Vasta viimeaikoina olen ryhtynyt lukemaan tämän puolen juttuja ja nyt kun löysin ketjunne, haluan mukaan...
  5. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    elikkä maanantaina PAS, numero kakkonen. Alustavasti puhutiin kahden siirrosta, toivottavasti päästään siihen. Kiva tosiaan kuulla Katin tunnelmista. Hyvää viikonloppua kaikille! Bantsku
  6. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kati, minunkin puolestani! Tosi ihania uutisia! :flower: /Bantsku
  7. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moikka Tiila, Kiva kun kävit kertomasa kuulumiasi ja oikein paljon onnea Teille! Katille pidetään peukkuja, molempia ja molemille! Tsemppiä myös muille, Bantsku
  8. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Katille isosti peukkuja siirron onnistumiseen! Minulla toka PASsi ilmeisesti viikolla 15. Kunhan nyt ei taas sattuisi sunnuntaille.... Hyvää viikonloppua kaikille! Bantsku
  9. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voi Gitte, miten järkyttävää kuulla tuollaisia uutisia yht'äkkiä. Olen kyllä samaa miletä lentoemon kanssa, että ehdottomasti toinen ja ehkä kolmaskin mielipide lääkäreiltä, ennen kun täysin luovutat. Koita jaksaa vielä selvittää asioita. /Bantsku
  10. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Minunkin puolestani! Merilintu, pohdit sitä väestöliiton aukioloa viikonloppuisin. Minä onneton satuin ovuloimaan torstaina, eli alkion siirto olisi sattunut sunnuntaille. Ei tehdä, menee koko kuukausi "hukkaan". Harmittaa! Toisaalta kyllä lepokin hyvää tekee.... /Bantsku

Yhteistyössä