PAS huhtikuussa

Joo mäkin tuolla toisella puolella jo kerroinkin, että yritin käydä mittauttamassa mun hcg:n, mutta ottikin verestä pika raskaustestin.
Nyt täytyy vain nauttia tästä raskaana olosta niin kauan kuin sitä kestää, siis tammikuulle toivottavasti.
Äläs nyt Enni masennu, mehän ei luovutata :hug:

Saanalle onnittelut

Mä olen nyt tehnyt sellaisen päätöksen, että tän asian kanssa ei enää turhia ressata.

Jännittää Anna76 puolesta, täällä pidetään peukkuja.


Terkkuloin Marleena ja Maukat :wave: :wave:
 
Bansku :hug:


Anna 76 Kuullostaa sun oireet todella lupaavalta =)


Saana Onnittelut :flower:

Itselläni tuli hieman ruskehtavaa vuotoa valkovuodon joukossa viime lauantaina. Sitä onneksi tuli niin vähän ja ei ollenkaan kipuja, ettei tarvitse mennä tarkistuttamaan tilannetta.
 
just eilen ajattelin,että huhuilen aiaifi:n kuulumisia,mutta telepatinen yhteys toimi ensin.Mehän ollaan varsinaisia seuloja Peepee,aiaifi ja mie. :LOL: Jokainen vuotaa. No,naurun asiahan se ei toki ole,että vaikeuksien kautta voittoon.
 
Heippa!

Pp 13 ja taas negatesti tehty, joten eiköhän tämän piinailun nyt sitten voi lopettaa tähän. Huomenna menen vielä veritestiin, kun klinikka sitä toivoo, turhaan tietty siihenkin rahaa laittaa... :(

Tänään pitäisi menkatkin alkaa normikierrossa, mutta luget näyttää pitävän poissa. Toivottavasti saan jo huomenna iltapäivästä verikokeen tuloksen, jotta voin lopettaa lääkkeet ja pääsisi uutta yritystä aloittelemaan, kunhan menkat alkaa.

Onnea vielä plussanneille ja halit neganneille. Nähdään kenties toukokuun PAS-ketjussa?
 
No niin huonoa onnea se ultran tilaaminen sitten toi.
Kävin töissä vessassa ja kappas kappas. Verta.....Eiiiiiiii.
Nyt on hetkellisesti loppu, mutta itkuhan siitä tuli. Saa nähdä huomenna jatkuuko vuoto, että oliko se sitten tässä, vai onko vielä toivoa.
Se on vain niin väärin, että juuri kun oli asennoitunut adoptioon, niin sitten pärähtää plussa testiin. Sitten kun siitä uskaltaa hieman iloita, niin se ilo otetaan pois.
Se on sitten yläkerran mustaa huumoria. Mua ei naurata ollenkaan.
Ilmoittelen huomenna miten meidän kävi.
 
HEI! Tänään pp13 ja puhdas NEGA testi tehty. :headwall:
Yks pakkaslapsi vielä olisi jäljellä, mutta se ei nyt paljon lohduta...
Kiitokset kaikille peukutuksista ja tsemppauksista. Siirryn kans pikkuhiljaa tonne toukokuun pas-pinoon... niin ja erittäin paljon onnea kaikille plussanneille ! :heart:
 
Minulla todettiin keskenmeno, hcg alle kolmen.
Mustaa huumoria todella, joo. Jossain laulussa sanottiin, että onni hipaisi meitä ja kipitti nauraen pois......
Jos ovis löytyy, aion yrittää siirtoa tässä kierrossa. Olenkohan ihan hullu, välikiertoa suosittelevat, mutta kun malta.....Että toukokuisiin häivyn tästä heips! :wave:
/Bantsku
 
BANTSKU: :hug:
Soitin tänään hoitopaikkaani ja ilmoitin negasta, ne käski vielä pari päivää odotella, koska menkkoja ei vielä kuulu. Itse en jaksa uskoa, että toivoa vielä olisi, sillä tuli niin puhdas nega, olis kais se edes haamua näyttäny, jos olis onnistunut.
 
joo ei se kyllä eilen mitään tuhrua ollut. Yöllä kun kävin vessassa, niin tuli lorinalla alas ja sitten taas loppui, eikä ole sen jälkeen ainakaan vielä tullut enempää vuotoa.
Soitin klinikalle ja kysyin mitä tehdään ja jatkanko lääkkeitä, niin olivat sitä mieltä että ehdottomasti jatketaan. on kuulemma yleistä näissä hormoonihoidoissa, että tulee vuotoa.
Nyt täytyy vain toivoa parasta. Kyllä se sitten menee kesken jos menee, siihen kun ei voi oikein vaikuttaa.
Kävin kuitenkin verikokeessa ja tulokset tulee huomenna.
Tässä nyt ei enää oikein jännitä, tulee mitä tulee.
Kiitoksia kaikille huolesta, kyllä täällä pärjätään ja helpolla ei luovuteta.

Bantskulle isot halit :hug: , on tää niin uuvuttavaa. Paljon voimia sinne teille kotiin.
 
Negaa näyttää pp 14. Siis seuraavaan pas:n :/

Halit kaikille muille neganneille :hug: :hug: Vielä se meidänkin vuoro koittaa. Keskimäärin joka 4 tai 5 alkionsiirto tuo lapsen kotiin...Koitetaan jaksaa :heart: :heart:
 
Casalle paljon voimia!

Kipatsulle onnea plussasta!

marli nyt pidetään peukkuja,että on samanlaista vuotoa ku PeePeellä,jonka raskaus jatkuu vuodosta huolimatta. Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn.Onneksi sie osaat ottaa asian rauhallisesti ilman hötkyilyjä,se varmaan auttaa asian kanssa elämisessä.Paljon, paljon voimia ja toivotaan että kaikki kääntyy vaikeuksien kautta voittoon.
 
Joo on kuulemma yleistä, näitten hoitojen aina ja ilmeiseti muutenkin raskauden aikan tuo vuoto.
Olin eilen mittauttamassa sen hcg-arvon ja oli ihan kohdallaan 14041 oli lukema.
Viikon päästä saa tieetää enemmän, kun saa seuraavan tuloksen. Sitten nähdään, että nouseeko hcg-arvo.

No sehän on sitten Kipatsu toiset onnittelut

:flower: :heart: B)
 
Eli täällä tosiaan pp12 maanantain nega muuttui eilisen keskiviikon veritestissä plussaksi! Ja tuolloin maanantaina tikkuun ei tullut mitään, vaikka miten päin sitä kääntelin. Olin tosi yllättänyt, että se muuttui kuitenkin oikeaksi plussaksi!

Pahoittelut vielä minunkin puolestani Bantskulle. :hug:
Myös kaikille neganneille pahoittelut! Ja voimia jatkoon.

Marli, arvo vaikuttaa ainakin hyvältä ja pidän täällä kovasti peukkuja, että se vuoto pysyää poissa. Koska sinulla olikaan ultra tiedossa?

Onko vielä testaajia? Sellaisen vinkin täältä rohkenen antaa, että älkää testatko kovin aikaisin! Tiedän, että se on välillä mahdotonta, mutta joskus se voi olla sen väärti odottaa päivä tai ainakin pari lisää!
 
Onnea EnniV :flower:

Joo lääkäri sanoi, että on vuodot ovat yleisiä raskaudessa ja varsinkin hoitojen avulla hormooni raskauksissa.
Kertoi heille joskus tarkastukseen tulleesta naisesta, jolla tuli klimppejä ja railua vuotoa. Vahvasti silti raskaana ja loppuun asti.
Eli näitä kun ei voi millään ennustaa miten käy.
 
Kiitos onnitteluista, ensimmäisistä ja toisista!

Huisia EnniV ! Onnea plussasta! :flower: :flower: Aika hieno ylläri noin päin, et nega on kuitenkin plussa. Kaikilla ei vaan se hcg niin nopeesti lähde nousuun, et heti kotitesteissä näkyisi. On kovin yksilöllistä tuokin. Oon tosi iloinen sun puolesta!! =)
 

Yhteistyössä