PAS huhtikuussa

Tein tänä aamuna taas testin, olen juossut taas koko yön vessassa ja nyt tein aamulla testin ja se viiva ei ollut enää niin vahva. Voi itku, tähänkö tämä nyt sitten loppui.
Nii ja mulla on ollut todella oireetonta tämä RASKAANA olo.
Rinnat turvoksissa, mutta siinä kaikki.
 
Bantsku :hug:

Eiköhän tässä kohta saa siirtää itsensä tuonne toukokuun PAS-listalle. Tein aamulla (pp 11) testin ja ihan puhdas nega tuli :'( Tiedän, että vielä voi muuttua plussaksi, mutta en jaksa uskoa siihen, koska olisin odottanut edes haamua tässä vaiheessa. Oireetkin voi sitten laittaa lääkkeiden piikkiin. Putosin korkealta ja kovaa :ashamed: No, oppihan senkin, että lääkkeet voi tuoda raskausoireita, mitä viime PASissa ei tapahtunut.
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) siirto onnistui 30.4.
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto onnistui 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, siirto onnistui 24.4
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto onnistui 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS, siirto onnistui 23.4

Plussanneet :heart:

Risto 22.4
Aiaifi 22.4
PeePee77 25.4
Bantsku 28.5
 


Huhtikuu

Taivaansilpoja 1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) siirto onnistui 30.4.
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto onnistui 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, siirto onnistui 24.4
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto onnistui 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS, siirto onnistui 23.4

Plussanneet

Risto 22.4
Aiaifi 22.4
PeePee77 25.4
Bantsku 28.4
Marli 29.4
Kipatsu
 
Voi Bantsku, olen tosi tosi pahoillani. :hug: Ehditkö käydä hcg:ta mittaamassa ennen kuin vuoto alkoi?

Marli, luulen että sun pissa on vaan laimentunut ja siksi viiva ei näy yhtä tummana, eli koitahan ottaa iisisti siellä!

Angela, pahoittelut negasta. :hug:

Omaa napaa, en vielä uskaltanut testata, kun mitään tuntemuksia ei ole ollut ja olen koittanut nauttia näistä kesäpäivistä täysillä, enkä halunnut niitä pilata, jos testi olisi nega. Tänä aamuna heräsin koviin vatsakramppeihin, juuri sellaisiin joita on aina vuodon alkaessa. Ihme ja kumma vuotoa ei vielä ole näkynyt, eikä lugea laittaessakaan tullut mitään. Vatsaa pistelee edelleen ja pahoin pelkään, että se täti siellä tekee kovasti tuloaan. Ilman lugejahan menkat oisi todennäköisesti alkamassa tänään tai alkuviikosta... Sovittiin miehen kanssa, että testailen varmaan vasta tiistaina, ellei tää paniikki-olo mua kohta aja apteekkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marli:
Tein tänä aamuna taas testin, olen juossut taas koko yön vessassa ja nyt tein aamulla testin ja se viiva ei ollut enää niin vahva. Voi itku, tähänkö tämä nyt sitten loppui.
Nii ja mulla on ollut todella oireetonta tämä RASKAANA olo.
Rinnat turvoksissa, mutta siinä kaikki.
Rinnat turvoksissa on hyvä raskausoire! Kyllä sinulla on kaikki hyvin. Aamun pissa vaan on ollut laimeaa yön vessareissujen jäljiltä.

Ja kiitos marli! Olet lisännyt minut tuonne plussanneisiin.. :) Varsinainen testipäivä on torstaina, mutta plussasinhan minä jo. Eilen vielä varmistin ja hyvältä näytti. Toivottavasti plussa pysyy.
 
Joo ette arvaa, lähetin miehelleni viestin että jos hän vielä kehtaa mennä apteekkiin niin toisiko mulle 10 testiä :LOL: :LOL: :LOL:
No sieltä tuli sitten kaksi testiä :(
Tein sitten nyt päivällä uuden testin, yllätys yllätys ja ihan samanlaiset viivat kuin aikaisemminkin, saattaa siis olla että se puolen tunnin vessaväli oli hieman lyhyt.
Joo eli viivat on kunnossa B)

Mä olen näitten ihan minkä vaan tietokone juttujen kanssa ihan käsi, en jaksa keskittyy tollassii juttuihin. Mut oonko mä ehkä vähän ylpee et sain mut ja Kipatsut listoille.
Nyt vaan toivotaan meille kaikille parasta :heart:
Nää vapaapäivät on vaan niin sellassii, et on aikaa miettiä.

Oli ihana käydä kaverin kanssa eilen illalla syömässä, saatiin nauraa ja höpötellä niitä näitä.
kaksi ja puoli tuntia sit vietettiin ravintolassa. Mukavaa, en kyl uskaltanu ottaa nyt sitä laitti siideriä, minkä yleensä otan ruuan kanssa.
 
Täällä on saatu iloisia kevätylläreitä. Siis aivan mahtavaa! Lämmin onnentoivotus

Risto 22.4
Aiaifi 22.4
PeePee77 25.4
Bantsku 28.4
Marli 29.4
Kipatsu


Ei oireen oiretta koko aikana...taaskaan. Tänään pp 12 ja negaa näyttää.

Onko mahdollista tehdä lääkkeellinen pas heti seuraavaan kiertoon ilman välikiertoa (yksityisellä ollaan hoidossa)? Pää tässä meinaa jo seota, mutta kuukausien odottaminenkaan ei tunnu hyvältä. Kolme kertaa siirretty hyvä alkio, joka ei edes yritä kiinnittyä...Voikohan jotain vielä tutkia? Ainakin alkionkuoren avaus voisi olla vaihtoehtona -tietääkö joku jotain muuta? Mitä ne vasta-ainetutkimukset on?
Kiitos kovasti, jos joku jaksaa vastata, kun vaan silloin tällöin osallistun ketjuun :heart:
 
HEI!
Tällä olis yks hermoilia, jolla menossa nyt pp11 .Menkkojen pitäis normaalisti jos tulevat niin alkaa huomenna. Edelleen samoja oireita on. Alavatsalla nipistelyä, ja ajoittain vihlasee myös kylkiin ja navanseutuun. Alavatsalla myös sellainen painontunne. sekä nyt on eilisestä lähtien ollut aika kovaa kipua myös molemmissa nivusissa, joka säteilee reisiin asti. Toivottavasti ei enteile menkkoja. Mua pelottaa tuo nega vastaus niin, etten uskalla edes testiä tehä, vaikka mieli tekis... Ajattelin, ennen tätä siirtoa, etttä yritän ottaa rauhallisesti nämä piinipäivät ja lopetan hermoilun, mutta mitä lähemmäks testauspäivä tulee niin sitä enemmän hermonsa menettää.... =)
 
Voi Bantsku toivotaan että se on ohimenevä vuoto,eikä vaaraksi

marlille ja SaanaSlle onnea.

oma napa:miutakii säikyteltii vuodolla.Lauantaina oli pikkuhousunsuojaan ilmestyny ruskeeta veristä vuotoa ja itkuhan siinä pääsi.Aattelin että tämä raskaus on nyt tässä.Onneksi vuoto loppui heti alkuunsa.Soitin tänään oysiin ja hoitaja sanoi että vuotoa voi alkuraskaudesta tulla paljonkin ja raskaus jatkuu silti normaalista(heti tuli PeePee mieleen).Maanantaina menen sitten ekaan ultraan.
On tämä elämää,kun ensin piinailee että alkaako raskaus ja sitten piinailee,että kestääkö se tarvittavan ajan.Kyllä meitä koitellaan.
 
Täällä tipahdettiin, eli testi näytti puhdasta negaa. PP12. Kuulun siis edelleen siihen tilastolliseen 70%:iin, niin kuin pahoin pelkäsinkin.

Lähden tästä keräilemään itseäni.
Tsemppiä kaikille muille neganneille, ei tässä kait auta kun yrittää katsoa eteenpäin.
 
Peepee joo sopimus on selvä:annetaan vuodoille tossua.En oo käyny mittauttamassa hcg:tä.Eivät oo polilta sitä vaatineet,enkä sitte itse oo tullu lähteneeksi.Luotan apteekin testiin.Sekun oli niin selvä plussa,että herätti luottamuksen :LOL:

Ultra viikko on rv7

Ennille voima :hug:
 
ENNI: Koita jaksaa, vaikka tuntuukin tällä hetkellä varmasti kurjalta :hug:
SaanaS: Fiilis on erittäin jännittynyt, en uskalla testata kun pelkään sitä negaa .. jos menkat ei nyt ala tänään tai huomenna niin ajattelin testata keskiviikkona. Siloin olis pp13
 

Yhteistyössä