Hakutulokset

  1. M

    Äippälomalaiset? Paljonko saatte äippärahaa?

    48,63?/päivä siitä miinus 20% veroa ja 25 päivältä kuukaudessa
  2. M

    Miksi äitiyspäiväraha laskee muutaman kuukauden jälkeen?

    mä saan äippärahaa näin eli tossa nyt tulee mun päätös: vanhempainpäivärahanne on 86% etuuden alkamista edeltäneen 4 kuukauden aikana saamastanne työttömyysetuudesta. tällä tavoin määrätty päiväraha on suurempi kuin vanhempainpäiväraha jonka saisitte verotuksessa todetun vuodeb 2006 työtulon...
  3. M

    Mitä ajattelisit jos miehesi

    turha toivo! voi kun tapahtuiskin joskus edes noin mut ei niin ei, ite saa kaiken tehä, melkein jopa sen hieromisenkin :snotty:
  4. M

    30-kymppis juhlat

    hukkun=hullun :p
  5. M

    30-kymppis juhlat

    mä kans kaipaisin jotain hukkun hauskaa ku mulla elokuussa kolmekymppiset kans ni jotain viriiliä vois olla mut ei mitään semmosta kauheeta :p
  6. M

    Eetun veljelle nimi

    juuso :hug:
  7. M

    Miksi raskaana olevaa ei saisi hieroa selästä?

    no en oo kyl moista kuullut!!! mä ite kävin raskaana ollessa hierojalla, oisko ollut viikkoja sillon kasassa 26-29. olin istualteen siin ja hieroja hiero mun selkää ja hartioita
  8. M

    Pitäiskö ostaa..4 perunaa h.300e tai purjo ja sipuli h.300e

    osta pois vaan :laugh: kaikki mitä löytyy :laugh:
  9. M

    Autovakuutuksesta, eikös sen pitäisi katketa automaattisesti kun auton omistaja vaihtuu?

    no näkeehän ne et kenen nimissä se auto viel siinä vaiheessa on eli onko se sun vai sen ostajan
  10. M

    Autovakuutuksesta, eikös sen pitäisi katketa automaattisesti kun auton omistaja vaihtuu?

    suosittelen että otat yhteyttä vakuutusyhtiöön ni siellä se selviää et miks viel tulee noita maksuja!
  11. M

    Autovakuutuksesta, eikös sen pitäisi katketa automaattisesti kun auton omistaja vaihtuu?

    luovaria ei anneta ostajalle! se jätetään itelle just sen takii jos sattuukin käymään niin et se uusi omistaja ei rekkaa sitä omiin nimiin ni sil saat vakuutukset sit poikka
  12. M

    Autovakuutuksesta, eikös sen pitäisi katketa automaattisesti kun auton omistaja vaihtuu?

    ja joo, luovarit kannattaa lähettää tai käydä vakuutusyhtiössä ne näyttämässä
  13. M

    Autovakuutuksesta, eikös sen pitäisi katketa automaattisesti kun auton omistaja vaihtuu?

    näinhän se menee, mut ei oo uusi omistaja sitten rekisteröinyt autoonsa 7 vuorokauden kuluessa omiin nimiinsä, et kyseleppä siltä
  14. M

    Imetys - Mitähän tästä pitäis ajatella?

    |O kannattas varmaan pitää omista asioista huolta |O voi kääk sanon minä :headwall:
  15. M

    Minkä pituiset teidän miehillänne on?

    :laugh: :laugh: :laugh:
  16. M

    Kierukasta on vain langat jäljellä -missä loput roinat lienee??

    joo ei sitä kierukkaa sielt tunne vaan ne langat tuntee kyl, et kyllä sulla varmaan se kiurukka siel värkissäs on ;)
  17. M

    anoppi ja vauvalle nimi

    teidän päätettävissähän se nimi on! meillä kans äiti ei tykännyt tost pojalle antamasta nimestä ni mä vaan sanoin sille et se on meidän juttu et mikä nimi me sille annetaan!mun mutsi ku nyt sattuu olemaan semmonen viel et sille ku ei mikä tahansa juttu kelpaa siis niin ku yleensäkkin kaikessa...
  18. M

    Jätkä saanut 8cm lisää vuodessa! *ylpeä*

    meillä oli tullut vuodessa pituutta pojalle 12cm :) eli sentti per kuukaus
  19. M

    G: paljo saat/sait äippärahaa? + pähkäilyä...

    mä saan käteen äippärahaa 990?/kk ja lapslisät 340?/kk

Yhteistyössä