Jätkä saanut 8cm lisää vuodessa! *ylpeä*

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
hyvä :) :hug:
meillä oli tänään kouluunmeno tarkastus... pituutta oli 125 ja painoa 24(kotipuntarilla 23).

:) siitä se alkaa
Teillä taitaa olla pitkä poika. :)
Meillä oli pituusennuste melkein 180cm, ihan kiva, isänsä kun on nippa nappa 171cm ja minä 163cm.. :D
keskitason kukkakeppi se on :D (lempeydellä sanottu toi kukkakeppi) eli kuulemma poikien keskikäyrää..
Ennustetta ne ei oo tosta antanut enkä kyl oikeen luotakkaan..ku mun velipojasta piti tulla 160cm(isä ja äiti on sen mittasia) niin siitä tuli 184cm ja siskon pojasta piti tulla vaan 170 niin siitä tuli 195cm :D

Kuha miusta piempi tulloo että ei jää näin hukkapätkäksi(168cm).
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
hyvä :) :hug:
meillä oli tänään kouluunmeno tarkastus... pituutta oli 125 ja painoa 24(kotipuntarilla 23).

:) siitä se alkaa
Teillä taitaa olla pitkä poika. :)
Meillä oli pituusennuste melkein 180cm, ihan kiva, isänsä kun on nippa nappa 171cm ja minä 163cm.. :D
keskitason kukkakeppi se on :D (lempeydellä sanottu toi kukkakeppi) eli kuulemma poikien keskikäyrää..
Ennustetta ne ei oo tosta antanut enkä kyl oikeen luotakkaan..ku mun velipojasta piti tulla 160cm(isä ja äiti on sen mittasia) niin siitä tuli 184cm ja siskon pojasta piti tulla vaan 170 niin siitä tuli 195cm :D

Kuha miusta piempi tulloo että ei jää näin hukkapätkäksi(168cm).
Kaikki vaan tuntuvat niin pitkiltä tuohon verrattuna, nyt siis 108,6cm ja ikää 5v.
:)
En mäkään noihin luota, mutta kivahan se tietysti olisi että vähän vaikka isäänsä pitemmäksi kasvaisi.. :D
Mullakin on toinen veli 175 ja toinen lähes 190, niin me ollaan eripituisia kaikki.
 

Yhteistyössä