Hakutulokset

  1. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Levoton Strutsi ja Jemppi Tervetuloa joukkoon mukaan! Kyllä tänne mahtuu. :D Mun piti se 45min katsoa, mutta nukahdin sohvalle ennen sen alkua ja heräsin juuri kun se alku oli mennyt.. :headwall: Tänään toinen yritys, kun ohjelma tulee uusintana 16.35. Olen kyllä noita asioita miettiny...
  2. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Netta08 ja Taikaliina Onpas teillä nopeasti lähteneet miehet mukaan juttuun! Voi kun lähtisi täälläkin.. Tietysti sitä itsekin vielä vähän yrittää järkeillä, että koulu pois alta ensin. Jos mieheen vauvakuume tarttuisi niin en kyllä pystyisi enää yrityksen aloittamista lykkäämään! Silloin tulisi...
  3. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    sHv Onpa kaunis ja taiteellinen kuva! =)
  4. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Taikaliina Tuota vähän pelkäänkin, ettei muuta lääkettä ole kuin vauva.. Kun haluaisin niin nauttia tästä "vapaudesta" vielä, mutta tällä hetkellä en kyllä nauti mistään. Välillä kyllä kiva katsoa miehen kanssa leffaa ihan kaksistaan, mutta vauva-asia on silti koko ajan ainakin taka-alalla...
  5. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Talvicci Kortsuilla täälläkin mennään kun en pitänyt ajatuksesta tunkea itseäni täyteen hormooneja joka kuukausi. Olin myös todella itkuinen pillereiden takia, ensin oli kaikki hyvin ja sitten jo itkinkin sitä kun maito oli loppu ja minun teki sitä mieli.. Tai jotain muuta yhtä tyhmää. Minäkin...
  6. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :wave: Moi taas ja tervetuloa uudet! (.) Musta tuntuu etten kestä enää.. Sen takia ollut vähän aikaa poissa palstaltakin. Vauvakuume on niin maksimissaan että välillä ihan itkettää. Toisaalta haluaisi nauttia vielä nuoruudesta, sillä kyllähän sitä ehtii niitä lapsia sitten myöhemminkin...
  7. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Talvicci Onpa halpa vuokra! :o Eihän tuo ole mitään, vielä kun kahdelle jakaa. Meillä kaksiosta melkein 600 vuokra ja tietty vesi + sähkö päälle. On kyllä rivitalo, nostaa hintaa varmaan vähän. Kukkaiskeiju Pakko myöntää et olen vähän kade.. Tahtoisin osata tanssia, mutta en muuta osaa kun...
  8. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Alisa84 Mulleki välillä iskee piheys päälle, että pitäisikö sitä kuitenkin vaan mennä töihin. Mutta oon unelmoinu "vapaasta kesästä" jo niin kauan, että jäisi varmasti harmittamaan, jos en sitä pitäisi. Meidän piti miehen kanssa pitää yhdessä kesä vapaata ja mennä kiertelemään suomea ja...
  9. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Talvicci No kerta se olisi ensimmäinenkin. :laugh: Ehkäpä siittiöt kehittyvät ja niille tulee pienet siivet selkään... :o ;) Hieman vielä kipeä, ja jutut sen mukaiset :xmas:
  10. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Alisa84 Miten kauan sulla on koulua vielä jäljellä? Oot varmaan sen jossain vaiheessa sanonutkin, mutta en nyt jaksa etsiä.. :ashamed: Mulla on jäljellä puolitoista vuotta koulua ja vähän oon miettiny et jos alkais vuoden päästä yrittää ni olis sit koulu ehkä pois alta ku pieni syntyis. Mut sit...
  11. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Onpa paljon tullut päivässä tekstiä! :) Kiva! Nyt on sitten mun vuoro olla kipee.. Inhottavaa, flunssanen olo ja kurkku kipee. Nyt jo vähän parempi. Niin paljon kyllä tullut tekstiä, että unohtu lukiessa mitä kaikkea piti kommentoida.. Joy Ihana oli miehesi kissan lääkkeen annossa. :heart...
  12. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    B) Jee! :D Hyvä minä, kiitos Talvicci opastuksesta.
  13. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Joy Meilläkin on kaksi kissaa. :heart: Maatiaisia molemmat ja sisäkissoina. Onko teillä rotukissoja vai maatiaisia? Minkä ikäsiä? Mäkin olen tota miettinyt, että mitähän nuo siitä sitten ajattelevat kun/jos joskus alan mahaa kasvattamaan ja vauvan kanssa kotiin tulen. Toivottavasti eivät...
  14. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :o Ei pitänyt kokonaan tummana tulla. En näköjään osaa vielä tätä käyttää... :ashamed:
  15. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    [b]Talvicci[b] Juu esikoinen haaveissa. Mä oon ajatellut et yrityksen vois alottaa vuonna 2009. Miehelle en oo asiasta mitään vielä sanonut mutta eiköhän senkin saa sitten innostumaan.. :whistle: Sairaanhoitajaksi opiskelen, puolitoista vuotta olisi vielä jäljellä. Eli jos vuoden vielä...
  16. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos Red Dragon ja Linna :) Luin juuri siskolta lainattua Vauva-lehteä 12/2007. Siinä on juttu vauvakuumeesta. Onko joku muu lukenut? Todella hyvä kirjoitus minusta. Eräs naistutkija on tutkinut vauvakuumetta ja pohtiessaan asiaa oli lukenut muiden tutkijoiden kirjoituksia, tässä ote...
  17. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Oon jo jonkin aikaa taustalla seurailllut, nyt uskaltaudun mukaan. Eli vähän itsestäni, olen 22-vuotias ja avomies täyttää pian 25 vuotta. Yhdessä ollaan oltu pian kolme vuotta. Vauvakuume on ollut jo pidemmän aikaa, nyt aika lailla pahentunut. Vielä ei yritystä ole, mies hieman vastaan kun minä...

Yhteistyössä