Hakutulokset

  1. M

    Kertokaa mielipidettä, Kuvia 1- vuotis koevedoksista :)

    1676, 1680, 1686 ja 1707 =)
  2. M

    Sain järkyttävän puhelun:(

    :'( :hug:
  3. M

    Raision uusi Ikea huomenna!

    Ehkä ensi viikolla voisi mennä. Varmaan kyllä silloinkin vielä ruuhkaa..
  4. M

    Täällä ilkeä kissanomistaja

    Kävin kisujen kanssa ulkona ja kyllä haluttiinkin sisälle kovaa vauhtia. :laugh:
  5. M

    Täällä ilkeä kissanomistaja

    Joo en uskalla vapaana pitää.. Lähellä kuitenkin autoteitä ja motarikin aika lähellä. Enkä halua, että kuseskelevat naapurien pihoille..
  6. M

    Täällä ilkeä kissanomistaja

    Yleensä ovat ihan paniikissa jos ulkona alkaa sataa kun siellä ovat. Hienohelmoja... :whistle: Ehkä pitäisi viedä sylissä ulkona käymään niin huomaisivat että ei olisi kiva sinne mennä..
  7. M

    Täällä ilkeä kissanomistaja

    Kissat koko aamun maukuneet ulos. (Olen rivarin takapihalle kehitellyt sellaisen "juoksutusnarun" johon napsautan kissat kiinni ja vahdin kisuja ikkunasta jos en jaksa itse ulkona olla.) Menin sitten äsken ulko-ovelle valjaiden kanssa ja kisut tietty siitä innostuivat ja olivat ihan tohkeissaan...
  8. M

    Vauvan alhainen verensokeri ja sen hoito

    Niin ja yleensä sokerit lähti hyvin nousemaan, joten noin vuorokauden tai kaksi vauvat osastolla olivat.
  9. M

    Vauvan alhainen verensokeri ja sen hoito

    Olin lastenosastolla juuri harjoittelussa ja sinne tuli aika paljon näitä "sokerilapsia". Äidit saivat tulla lapsia sylittelemään ja syöttämään (ja isät tietenkin kanssa sylittelemään). Yöksi täytyy kuitenkin mennä synnytysosastolle, sillä myös äitiä tarkkaillaan synnytyksen jälkeen, eikä siihen...
  10. M

    Hukassa olevat kuumeilijat

    No hei Paapu! Pitkästä aikaa tulin katsomaan mitä tänne kuuluu ja ensimmäisenä avasin tämän viestin.. Mennyt kevät harjotteluissa ja stressatessa, on jäänyt netissä notkuminen vähäiseksi. Täytyy tulla kerhon puolelle lueskelemaan mitä muille kuuluu. Jos sellainen vielä pystyssä on eikä sieltä...
  11. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :wave: Moikka vaan taas! Olipa taas lukemista.. Harjoittelu alko ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään muuhun! Mulle saa kanssa lähettää sen salasanan sinne kerhoon. Jospa sitä siellä uskaltaisi vähän yksityiskohtaisemmin keskustella.. Tervetuloa vain kaikki uudet minunkin puolesta! :)
  12. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :wave: Moikka vaan taas! Olipa taas lukemista.. Harjoittelu alko ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään muuhun! Mulle saa kanssa lähettää sen salasanan sinne kerhoon. Jospa sitä siellä uskaltaisi vähän yksityiskohtasemmin keskustella.. Tervetuloa vain kaikki uudet minunkin puolesta! :)
  13. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :headwall: Ja tietty sitten sähläsin noiden lihavointien kanssa....
  14. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Berry76 Voih, :heart: toivottavasti tärppää! Koskas on testauspäivä? :whistle: Pantalaimon ja muut, konsolipeleistä tykkään, tällä hetkellä tulee pelattua PS3:sta. Sly Raccoon pelit on tosi hyviä, samoin Rachet & Clank, ja kaikki muutkin hauskat tasohyppelyt. Tykkään myös ihan räiskintä...
  15. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Paapu Mullakin yksi ystävä, jolla on kerrostalossa koira (tai oikeastaan jo kaksi). Todella hyvin siellä pärjäävät, vaikka onkin aika vauhdikkaat koirat. Käyvät pitkiä leinkkejä jolloin saa riehua niin paljon kun haluaa, niin se kyllä riittää. Outoa jos joku alkaa siitä valittamaan, että...
  16. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Niin ja piti vielä sanoa, että hyvää viikonloppua kaikille! :)
  17. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :flower: Onnea Netta ! :) Kiitos kaikille asuntovinkeistä/kokemuksista! Jemppi Tuohan olisi hyvä, että toinen omistaisi ensimmäisestä vaikka 51% ja sitten toisinpäin seuraavan asunnon kanssa. Ovelaa. :whistle: Olen nyt katsellut paljon hieman halvempia rivitalokolmioita, jopa yksi hyvä...
  18. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Onpa tullut tekstiä! :o En nyt millään muista mitä kaikkea piti kommentoida.. Talvicille ainakin iso :hug: . Oon sitä mieltä että kannattaa olla vähän aikaa hiljaa vauva-asioista ja antaa miehen rauhassa asiaa miettiä. En usko että sinne 2011 asti joudut odottamaan. :) Mä sanoin miehelle...
  19. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Talvicci Joo työharjottelu alkaa mullakin pian ja opinnäytetyötä pitäisi täälläkin tehdä. :wave: Mutta ei meinaa mistään löytyä motivaatiota noihin, kun vauva-asiat vain pyörii päässä..
  20. M

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    No täällä ei ainakaan minkään sortin yritystä vielä.. :/ Miehen kanssa kyllä eilen asiasta puhuttiin ja nyt alustavasti yritys alkaisi 5/09 eli vasta reilun vuoden päästä. Olen kyllä tuostakin onnellinen, nyt pitää vain keskittyä kaikkeen muuhun (tai pitäsi, vauvoista on tullut ihan...

Yhteistyössä