Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Tosta listasta

Tuossa värkkäilin ku oli tylsää
Keräilin vähän sieltä täältä noita tietoja...Noh kauan siinä meniki :D
Ajattelin että ku tänne lappaa tuota uuttaa porukkaa koko ajan että sieltä näkis sitten heti että mikä meininki täällä on.
Ja pysyypähän meillä "vanhemmillaki" muistissa(ainaki mulla on huono muisti)

Poistanko tuon alemman listan ku tossa uuessa on kuiten kaikki tiedot?


Sininennalle

Laitan sut takas tonne haaveilijoihin.Ja pistän merkin että oot tauolla etten vaan poista.
Oot aina tervetullu takasin :hug:

Hopepajun kestovaippailuun...

Mä oon vaan miettiny sitä et ku siinä menee kumminki vettä ku niitä pitää pestä. Niin onko se oikeesti halvempaa ja ympäristöystävällisempää?
Ite kyllä oon kiinnostunu ja haluaisin kokeilla kestoilua sitten ku meillekki pikkunen suodaan...

Paaantsuuuu

Pliiiisss!!!! :LOL:
 
RD: Joo, meillä kanssa ei ole autoja huoltoon tarvinnu viedä... hyvähän se, mutta välillä tuntuu että tuo innostus menee VÄHÄN liiallisuuksiin.:/

miina-: Mietin kanssa samaa, että eihän se mahaan tule, enkä oo kyllä ikinä kuullu tommosesta.. Mutta tiiä häntä.

Pantaloimon: Testing! Testing! :attn:
 
Aaargh! :D Olettepa periksiantamattomia! :LOL: Onneksi ketään muuta ei ole täällä töissä, niin saan ihan rauhassa hihitellä teille! Nyt mä häivyn kotiin syömään miehen tekemää nakkikeittoa, enkä AJATTELEKAAN testaamista. :D

miina: Sun logiikka on kyllä pettämätöntä! :LOL:
 
taikaliina

Mulla on ollu niin tylsää että oli kuule hyvin menny aika ku väsäny tota listaa.
Ympäri kaksplussaa seikkaillu ettimässä tietoja tohon listaan :D

Millon teijän lapset oli syntyny,jos sen vielä tohon listaan laittasin?
Ja paikkakuntaa,jos haluat kertoo?
 
Voi helvetin helvetin helvetti!!!!

Ihan kuin nämä meidän vastoinkäymiset ei jo riittäis

Kiitos kuuluu tällä kertaa tytöille.. Sitä, kun luottaa heihin.. No, mitäs annettiin mehukatti valmijuomapullot heille juotavax..

Olivat menneet meidän makkariin.. Ja kas.. Minun puoli sängystä märkänä. Saanpahan nukkua ens yön ukon päällä.
180 cm levee sänky ihan pilalla. Perkele.

Saanpahan uuden sängynkin, jota olen kauan jo kaivannut :D
 
Pearl84
Täällä kans yks autofriikki. En niinkään tuunaile autoja, kuin sun isäntä, mut aina oon mukana auto jutuissa :LOL: Meillä kans autoa laskettu ja paljon parempi ajettava, kun on vakaata menoa. Kurviinkin voi vähän vauhikkaammin ajaa ilman että auto jää kiikkukaan mutkan mentyä ;) Mää tunnustaudun ihan audi-friikiksi. Kuolaan aina uusimpien mallien perään. Onneks mun pikkuveli on luvannu ostaa mulle uuden audin ennen ku se täytttää 30v. (Meinaa kuulemma olla rikas mies "isona") Toivotaan, et saan sen audini :D :D

Pantalaimon
En meinaa mitenkään sua testaamiseen yllyttää, mut tulosta ootan kovasti, hih! ;)

RD
Voi eiii :eek: kaikkia ne lapset sitten osaa keksiäkin. On ne vain eri vekkuleita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa84:
Pearl84
Täällä kans yks autofriikki. En niinkään tuunaile autoja, kuin sun isäntä, mut aina oon mukana auto jutuissa :LOL: Meillä kans autoa laskettu ja paljon parempi ajettava, kun on vakaata menoa. Kurviinkin voi vähän vauhikkaammin ajaa ilman että auto jää kiikkukaan mutkan mentyä ;) Mää tunnustaudun ihan audi-friikiksi. Kuolaan aina uusimpien mallien perään. Onneks mun pikkuveli on luvannu ostaa mulle uuden audin ennen ku se täytttää 30v. (Meinaa kuulemma olla rikas mies "isona") Toivotaan, et saan sen audini :D :D

Pantalaimon
En meinaa mitenkään sua testaamiseen yllyttää, mut tulosta ootan kovasti, hih! ;)

RD
Voi eiii :eek: kaikkia ne lapset sitten osaa keksiäkin. On ne vain eri vekkuleita :D
On tosiaan vekkuleita.. ja kolmatta haaveillaan :whistle:

 
Talvicci Kiitos ihanasta listasta! Mulle vois lisätä, että olen sairaanhoitaja. Mies on myös 26.v. ja asutaan pääkaupunkiseudulla. Esikoinen on poika ja syntyi 4/07.

Sori, että olen ollut viime aikoina hiljaista tyttöä tällä palstalla, mutat olen tarkoituksella pitänyt hiljaiseloa. Välillä painaa kovin, kun ei tärppää. Yritän saada hiukan hiipumaan tätä kamalaaaa vauvakuumetta. Lukemassa käyn kyllä teidän kuulumisia välillä. :)
 
Miranda

Onpa kiva kuulla sinustaki... :)
Joo ymmärrän kyllä :)
Välissä kans kiroon koko palstan ku ylipäätään eksyin tänne...
Mulla lähinnä masentaa se ettei tuo ukko tunnu ikinä näyttävän sitä vihreetä valoo :/


Sumppis

Miten menee? Ihana toi masubeibi :heart:
Mikäs se sinun ammatti oli/tai mitä teet?


Niin ja Pantsulle tsemppiä huomiseen testaamiseen :wave:
 
Talvicci
Upea lista! Hienoa, että oot sellasen jaksanu väsätä!! =) :flower:
Me vaikutetaan Keski-Suomessa, esikko on tyttö ja kuopus poika. Noi saapi listaan lisätä jossain vaiheessa. :)

Enguli
Jos en ihan väärin muista niin äitiyslomalla voi vapaasti tehdä töitä, työssäolopäiviltä maksetaan minimipäiväraha. Kelan sivuilta kannattaa tarkistaa, mut mun mielestä ei ole mitään tulorajaa. Ite kerkisin olla vuoden töissä ennen opintojen alottamista ja opintojen ohessakin niin sain vähän korkeempaa päivärahaa.

Meillä on kanssa hieman hitaammin edetty ja alkukin oli vähän sitä sun tätä, mut 3,5 vuoden päästä muutettiin yhteen ja siitä puolen vuoden päästä kihlat. Esikoinen syntyi siitä vajaan 2 vuoden päästä.Esikko oli 1,5vee kun naimisiin mentiin ja silloin jo odotin kuopusta...
 
Apua, yritän nyt muistaa mitä tei noista kestoista kyselitte...

Alisa tais kysyä että onko ollu enemmän vaivaa... Minusta ei ole ollu, olen pessy vaipat samalla kun muuta vaatetta, samalla ripustanu kuivumaan ja viikkaillu kaappiin :) Sen verran ylimääräistä tulee, jos tarvii imuja pujotella vaippaan tai sitten kun kakat huuhtastaan pois. Tietty jos villahousuja vielä käyttää, niin niiden pesu aina silloin tällöin. Mie olen ihan mielelläni tehny tuota, joten en oikein koe vaivaksi sitä :)

Ja Talvicci kyseli, tuleeko oikeasti halvemmaksi... Saa tänne kai linkittää jotain :) eli tässä olis laskuri, voi laskeskella ite vaikkapa arviohinnoilla, paljonko tulee maksamaan. Tietty vaipoissakin voi mennä yli, että hommaa lisää ja lisää (tuosta täytyy varoittaa, hyvin helposti käy noin ;) ) . Tässä on siis myös pesut otettu huomioon, meillä säästöä tuli rahassa noin 700 euroa :)

http://www.babyidea.fi/kestovaipoista/vaippalaskuri/

Airbageistä... Kyllä mie olen mahani kanssa istunu etupenkillä ja ajanutkin viimeisilläni mein autoa jossa bagit. Ei ole tullu mieleenkään moinen, enkä kyllä ole koskaan kuullutkaan että siitä olis varoitettu. Lapset meillä matkustaa takana.

Niin ja Talvicci, mein lasten syntymäajoiksi voit laittaa poika 01/06 ja tyttö 02/07 :) Kiitos kivasta listasta!!! Ammatti on lastenohjaaja :)
 
RouvaSumppisuu
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Sumppis

Miten menee? Ihana toi masubeibi :heart:
Mikäs se sinun ammatti oli/tai mitä teet?
Kiitos kysymästä, ihan mukavasti menee. Masu kasvaa ja ihan niinkuin jotain lepatusta tuntuisi jo tuolla navan alapuolella :heart: . Ainoa, mikä vähän huolestuttaa on mun verensokeriarvot, jotka heittelee aika herkästi, jos oikein innostun herkuttelemaan...STOP siis herkuille, heinäkuussa sitten mässäillään taas oikein luvan kanssa. Painokaan ei ole päässyt vielä nousemaan ja hyvä niin. Rakenneultraa tässä jo kovin odotellaan niin pääsis taas näkemään pikkuisen.

Ja ammatiltani olen sairaanhoitaja, niinkuin tässä pinossa on tapana olla :LOL: ...
 
Onpa paljon tullut päivässä tekstiä! :) Kiva! Nyt on sitten mun vuoro olla kipee.. Inhottavaa, flunssanen olo ja kurkku kipee. Nyt jo vähän parempi. Niin paljon kyllä tullut tekstiä, että unohtu lukiessa mitä kaikkea piti kommentoida..

Joy Ihana oli miehesi kissan lääkkeen annossa. :heart: Meillä myös mies allerginen eläimille ja siitepölylle + joillekin hedelmille. Lääkkeitä syö niin pärjää miedän kisujen kanssa. Kissat ei pääse meidän makkariin (nuorempi kyllä oppi juuri avaamaan oven, täytyy illalla muistaa pistää painoa oven eteen ettei yöllä tule huoneeseen) niin helpottaa varmaan vähän oloa. Yritän sanoa miehelle että pitäisi kissoihin vähän etäisyyttä, kun on allerginen. Silti koko ajan niitä pusuttelemassa ja silittämässä.. =)

Red Dragon :hug: Onpa sinua nyt koeteltu! Meilläkin oli auto hetken aikaa poissa käytössä, kun ei toiminut. Olin ihan hukassa kun ei päässyt liikkumaan mihinkään kauemmas. Kamalaa olisi jos auto olisikin kokonaan poissa!

Kukkaiskeiju Nauroin ihan kippurassa kun luin tuosta laihdutustyynystä! :LOL: Miten jotkut voivat noita ostaa? Sillä ei niitä kaupiteltaisi, jos ei niitä joku ostaisi..

Pantalaimon Testaa! :D Täällä jännitetään tulosta. :wave:

Enguli Tervetuloa palstalle! :) Minäkin olen tuota miettiny, että pitäisikö vain yrittää tulla raskaaksi vaikka onkin opiskelut kesken. Mulla kuitenkin aika vähän enää opintoja jäljellä, että yritän sinnitellä. Uskon kyllä että vähälläkin rahalla pärjää, kun vain miettii mitä ostaa! Enemmän mietin sitä, että jaksaisinko enää kouluun mennä vauvan jälkeen.. Minä kun olen aikas laiska.. :ashamed:

Talvicci Todella hienon listan olet tehnyt! :)

Anteeksi jos on paljon virheitä tekstissä, vieläkin hieman hutera olo... Kohta lähdetään vuokraamaan joku leffa. Sitten saa taas jatkaa sohvalla makaamista. (on vuodesohva ja mies laittoi sen makuuasentoon, ja toi mun peiton ja tyynyn siihen, niin saan paremmin levätä, se kyllä pitää niin hyvää huolta aina minusta :heart: )
 
Talvicci kiitos hienosta listasta :) On kyllä mennyt paljon aikaa sen tekemiseen :)

Minäkään en ole kuullut että ei raskaana ollessa saisi ajaa tai matkustaa autolla missä airback. Meillä autossa on ja olen ajanut ja ollut pelkääjän paikalla molemmissa raskauksissa.

Engulille tervetuloa mukaan :wave:

Pantalaimon puolesta täälläkin jännitetään.
 
Jos kehtaatte niin käykää kattoo että on kaikki tiedot oikein...
Ja kertokaa jos haluatte jotakin lisätä!
Monella näytti vielä puuttuvan tietoja...(tosin ei kaikkee oo pakko kertoo)


:wave: Tämä akka lähtee ukonsa kanssa saunaan. Taitaa koiraki haluta matkaan... :LOL:
On se joskus ollu matkassa ja ihmeen hyvin viihtyy :LOL: :heart:
 
Sumppis
Voi ku sulla on jo viikkoja ihanasti kasassa :) Onko tarvinu kärsiä raskauspahoinvoinnista? Jokos se vatsa siellä ihanasti pyöristyy? :heart:

hopeapaju
Teillähän on tullu huima säästö noissa kestoissa, mahtavaa! Ja kun asenne on kohallaan nii ei kai se vaadi sen enempää ku kertavaippakaan =) Aluks varmaan vaatii hiukan totuttelemista niinku mikä asia tahansa :)

Monanen & Enguli
Mulla tänään kävi ajatus, et mitä jos lopettaisin pillerit jo nyt, kun viikon verran toiseks viimestä laattaa jälellä, mut sitte oli pakko toppuutella itteäni, että kyllä mää voin syödä vielä sen viimesenkin. Toisaalta haluisin käydä koulun loppuun, mut sit kuitenkin kuume on kova ja haluisin jo alottaa ne todellesit piinailut. Eihän kyl pari kuukautta mitään haittais, jos jäis koulusta käymättä, ja mulla ne olis työharjotteluita, joten ne olis helppo hoitaa pois sit myöhemmin vauvan synnyttyä ;) Mut eiköhän kaikki asiat järjestyis niin kuin niillä on tapana, jopa raha-asioiden.

Mitenkäs kaikki opiskelijat täällä, joko olette hakeneet kesätöitä vai onko teillä jo "vakipaikka" valmiina mihin pääsette? Mää oon vasta yhteen paikkaan hakenu ja sieltä sanottiin, että tiedetään vasta huhtikuussa miten käy. Pitäs ottaa jo reippaasti yhteyttä muuallekin, ettei sitten jää nuolemaan näppejään..

Onko täällä joku tietonen sellasesta asiasta ku niukat menkat? Meinaako ne, että limakalvo (?) on liian ohut? Vai mistä niukkuus johtuu? Ja vaikuttaa se jotenkin alkion kiinnittymiseen tai ylipäätänsä raskautumiseen? Varmaan tyhmä kysymys, mut tulipa vain mieleen :ashamed:
 
Alisa84: Hui, en ookaan kuullu tollasesta... Mulla oli pillereitten kanssa ja nyt nää 2het luomumenkat tosi niukat. Toivottavasti se ei sitten meinaa jtn tollasta.:/ Teininä oli kyllä tosi runsaat ja kivuliaat menkat, mutta nytte ei mitään vastaavaa...onneks?!
 
Huih, näytti tämä lauantai olevan täällä ruuhka päivä!
En oole koneelle ehtinyt, aamun töissä ja iltapäivä kaverin luona ja nyt tehtiin miehen kanssa sohvalle pesä! Aletaan syömään ihanaa pitsaa ja katsomaan vuokra leffaa. Meillä on ihan syy tähän, eli tänään on meidän kihlavuosipäivä ja puolivuotta häihin päivä :heart:

Enguli, lähetin ykstyisviestinäkin, mutta en ole varma lähtikö niin laitan vielä tännekin että ei se varmaan koko maata koske ettei salissa sais raskaana työskennellä. Jyväskylässä vaan ei ole sitä ilokaasunpoistojärjestelmää niin pitoisuus ilmassa kasvaa riskitasolle pienelle kehittyvälle sikiölle(,erityisesti ensimmäinen kolmannes). Kannattaa sieltä omalta paikkakunnalta asia selvittää.

Muuten täällä taidettiin puhua autoista...ihan kiva :D Mutta en oikein niistä sen kummemmin ole vielä perustanut, kyllä sekin kuume varmaan iskee :LOL:

kesätöistäkin kyseltiin...en ole hakenut, ajattelin keikkailla koko kesän kun keikkaa ihan satavarmasti riittää:) Voin mä jonkun lyhyen pidemmänjaksonkin ottaa, mutta muuten tolla keikkailulla, ihan noiden hääjuttujenkin takia. Tarvin meinaa aikaa jos vaikka puku ei ihan just olekaan heti valmis :LOL:

Talvicci, Kiitos tosiaan selkeästä listasta! Mulle voi laittaa siihen että mies 24v ja Jyväskylässä vaikutan. Jos meinaa olla vähän pitkä niin sen hääjutun voi ottaa pois, mutta ei mua haittaa vaikka sekin siinä näkyy :heart:

Mutta toisella kertaa enemmän, nyt hempeilemään elokuvan pariin:)
 
Kiitos Talviccille hienosta etusivun listasta! :flower:

ON:
Aamupaino on laskenut 800grammaa! =) Mitään hirmu radikaaleja muutoksia en oo tehny. Paitsi oon yrittäny vähentää nameja ja juonu vettä aikas paljon. Liikuntaakin oon lisänny. Nytkin meen jumppaileen kunhan oon tämän kirjoittanu. Pakko saada painoa alas. Ihan pakko. :|
Kp 28. Menkat alkanee tänään tai huomenna. Muutaman kerran on jo masussa tuntunut semmosta kipua että kohta lorahtaa. Voi että ku pääsis jo tositoimiin. En viiti vain miestä kokoaikaa painostaa asian suhteen. Kyllä sitä vauvaa pitää molempien sitten toivoa ku yritys aloitetaan. Ei sitä voi toisen mieliksi jättää ehkäisemättä. Eli ei auta muu kuin odottaa jos mies vaikka lämpenis asialle ajan kans. :/
Mutta nyt jumppaileen ja hikeä irrottaan :LOL:
 

Yhteistyössä