Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Voiks joku muuttaa meidän yritys ajankohdaks sit kuitenki sen heinäkuun? :ashamed: :whistle:
Mies sanoi, että haluaa aloittaa sen yrityksen niin, että lähdetään johonki kahdestaan kutulomalle.. :D Kyl mä ymmärrän toisaalta. Ite olisin kauheen kärsimätön, mut mies tietty toivoo että heti tärppäis sit ja että sit siinä vois olla täysil romantiikkaa sit mukana.... No laastareitta mennään sit kierto tai kaks ennen yritystä. Hyvä niin.
 
JenPen
Kiitos kaikista haleista yms. kaikille. Kiva kun moni ymmärtää ja on myötätuntoinen.

Ihan hyvin jakselen, tuntuu vaan ettei oikeen missään oo mitään mieltä. Mitä järkeä tonne uloskin lähteä tarpomaan kun ei oo koiraa talutettavana? Töitten jälkeen tulee vaan maattua sohvalla ku ennen on aina puuhannu jotain koiran kanssa tai ulkoillu.

Tuun jossain vaiheessa taas kirjottelemaan, siksi aikaa kaikille yrittäjille plussia ja muuten hyvää vointia muillekin!
 
Moi! Voisinpa pikkuhiljaa alkaa siirtymään tänne teiän seuraksi :wave:
Meillä ois nimittäin kevät-kesän aikoihin tarkoitus aloittaa yritys.. Ainakin viime kesänä mies lupaili niin, en ole saanut kysyttyä kuitenkaan onko se vielä samaa mieltä :ashamed: Itsehän olisin valmis vaikka heti :D
Vaatii kyllä rohkeutta ottaa asia puheeksi, koska pelottaa että se kieltäytyy!
Tuntuu ettei mikään hetki ole hyvä pitää vakava juttutuokio.. Noh, saapi nähä.
 
Pitkästä aikaa täällä taas...
Tieten tahtoen en oo mitään kirjoitellut, on ollut vähän elämä mullinmallin, menkkoja ei kuulunut joulukuun jälkeen ja tein ensin pari nega testiä ja nyt sitten olen plussannut :heart: :heart: :heart: :whistle:
Meillähän ei mitään yritystä ollut ja olihan se pikku-shokki, miehelle lainkin.
No erittäin tervetullut pikkuinen joka tapauksessa on :heart:
Laskettuaika menee tonne syyskuulle, ilmoittelen sen sitten tarkemmin ultran jälkeen.
Että hyppään sitten tuonne syyskuisiin :D
Tulen aina välillä kurkkimaan mitä kuuluu :)
[/b]Talvicci Jos päivittelet listaa, niin viitsitkö samalla ottaa sen mun asuinkaupungin pois, tämä kun on niin pirun pieni kylä missä kaikki toisensa tuntee :whistle: Enkä tahtoisi vielä kuitenkaan julkisesti kertoa vauvasta.
 
Linna Kerroin tuolla jossain aikaisemmin että meillä ei ole ollut mitään muuta ehkäisyä kun kesk. yhd. :ashamed: Että olihan toi vahingon mahdollisuus aina olemassa, siihen ei vaan uskonut enää, kun kuitenkin aika kauan menty näin :whistle:
 
SisarHENTOvalkoinen: Voi, kun ihana kuva. :heart: Ihanaa odotusaikaa sinulle!

Paljonko muuten nuo 4D-ultrat maksaa? Ja mitä eroa on 3D-ultraan? Käydäänkö nykyään enemmän 4D-ultrassa kuin 3D?
Itseäni mietityttää, että sitten joskus, kun raskaudun (toivottavasti), minkälainen se on.. Minä en kyllä sitä sukupuolta haluais tietää ennen synnytystä :whistle:
(Hintakysymykseen oli jo vastattukin myöhemmin:))

Netta80: Tsemppiä sinulle. :hug: Pahoittelut tädistä.

Pantalaimon: Ethän sitten jätä meitä kokonaan? Nega on kyl tosiaan todella inhottava saada. Siitä paljon haleja! :hug:

koiramamma: Voi että. Sinne voimahalit :hug: . Meillä olisi kanssa tarkoitus istuttaa meidän koiruliini sitten, kun sen aika on.. Enkä kyllä voi ajatellakaan, että miltä tuntuu, jos toiselta menee kesken.. :'(

jenpen: :hug: On varmasti raskasta luopua koirasta. Toisaalta on helpotus koiralle päästä koirien taivaaseen. Ei ole ainakaan kipuja.

Laala: Ne miehet.. Ota niistä selvää :headwall: . Itsellä taas on niin päin, että mies haluaa monta, monta lasta.. Ja sai minut taivuteltua yrittää kolmatta :whistle: Enkä taida edes ehkäisyä sen jälkeen käyttää, kerran näin kauan menee tärppäämisen suhteen.

Pööni: Tervetuloa! :flower:

saaramanta: Todella paljon onnea!! :flower: :heart:


 
Nyt pistäydyin tännekin pinoon ja yritin lukea kaikkien viestit mahdollisimman hyvin.

On sen verran kiireistä, että tulee eniten tuota syysunelma 2008 -ketjua luettua, ku sitä yritän jollain lailla päivitellä.

Harrastuksia itsellä: Lukeminen ja koiran kanssa lenkkeily, kerhonohjaajana toimin ja kuulun nuorisotyön johtokuntaan. Tykkään myös neuloa ja virkata, mutta jotenkin aika ei vain riitä. Pitäis sivuverhotkin tyttöjen + meidän makkariin ommella, mutta ei vain jouda.. Ja sitten löytää verhokangasta edullisesti jostain..

Perjantaina tulee täti kylään.. Ja pääsemme jo yk 8..

Tulis vain vakuutusrahat tilille, että pääsis autoon ostaa osat ja korjaamaan. Sais auton, jolla liikkua. Orpoa olla ilman autoa :whistle:
 
Saaramanta hyvin se ajoittui kun saat kohta puoliin takasin kaikki lainaamasi mamma vaatteet,että läpystä vaihto jos niin voi sanoa. :D
Oli pakko tulla katsomaan et joko oot täällä kertonu uutisen.. :D Mä katon jotain sulle jo mitä en enää tarvii niin saat sit su syndeillä jos oon kasassa viä..enköhän!

Mamitre 34+6
 
Heippa vaan kaikille!

pööni Tervetuloa mukaan!

saaramanta Hirmuisesti onnea ylläriplussasta!

(.) Tänään kävin siis siellä polilla ja hematooma epäily muuttuikin myoomaksi! Eli kohdun seinämässä on kiinni varrellinen myooma, joka siis on vaaraton eikä vaadi mitään toimenpiteitä! :D Oon niin onnessani, varsinkin kun raskautumiselle ei ole mitään esteitä eikä tuo siis haittaa vauvahaaveita lainkaan. Nyt sitten odotellaan sitä kesää ja yrityksen alkamista, ainakin mies oli sitä mieltä, että ei vielä vaikka koitin kyllä vihjailla :whistle: Joka tapauksessa oon niin tyytyväinen ja hyvällä mielin pitkästä aikaa :D
 
Heipparallaa! Olipas tullut viikonlopun aikana paljon luettavaa! EN nimittäin kehdannut anopin ja appiukon luona viikoloppuna surffailla vauvasivuilla. Täällä menkkoja odottelen alkavaksi päivänä minä hyvänsä ja toivon samalla että seuraavat puoli vuotta kuluis kuin siivillä että päästäisiin miehen kanssa tosi toimiin.
 
Saaramanta OnnEA! :flower: :heart:

Red Dragon, mä tuossa jokin aika kans kyselin noita 4D-hintoja. Taisi olla jotain 130-150? paikkakunnasta riippuen.

Talvicci, multakin muutens voi ottaa tuon paikkakunnan pois :D Alko ujostuttaa, kun eihä sitä ikinä tiedä kuka näitä lukee ja vaikka tunnistaiskin, niin siinä sitä oltais :whistle: :D

berry, hyvä juttu, että asia kääntyi parhain päin! On ihan varmasti helpottunut olo :)
 
Tervetuloa Pööni :wave:

saaramantalle aivan hurjan isot ja lämpimät onnittelut plussasta :hug: Niin se elämä vain heittelee salaa ja aivan odottamatta =)

berry76
Oi, onneks olkoon! Ihana juttu, ettei mitään vakavaa ja vauva haaveet saa jatkua innokkaissa merkeissä ;)
 
:wave: Moi taas ja tervetuloa uudet!

(.) Musta tuntuu etten kestä enää.. Sen takia ollut vähän aikaa poissa palstaltakin. Vauvakuume on niin maksimissaan että välillä ihan itkettää. Toisaalta haluaisi nauttia vielä nuoruudesta, sillä kyllähän sitä ehtii niitä lapsia sitten myöhemminkin tehdä. Nykyään kun ensisynnyttäjien keski-ikä on 28 vuotta! :/ Mutta, mutta.. Miksi ei nyt?? Vatvon samoja ajatuksia edes takas päässäni ja mieskin sanoo usein että nauttisit nyt tästä hetkestä etkä eläisi tulevaisuudessa. Ei miehet voi ymmärtää tätä oloa. :'( Järki sanoo, että pitäisi odottaa vielä, mutta tunteet huutavat muuta. Mieskin sai juuri vakituisen työpaikan, joten taloudellisesti kyllä pärjättäisi. Mun kouluki kärsii kun en pysty ajattelemaan muuta kun vauva-asioita..
Anteeksi tuli vuodatus viesti, on vaan niin paha olla.
 
Monanen: :hug: Tiedän vallan hyvin tunteen! En kylläkään nyt kuumeile noin, mutta tuli niin elävästi mieleen aika jolloin kuumeilin esikoistamme. Silloin ei kerta kaikkiaan mikään muu ollut mielessä kuin vauva ja itku pääsi monta kertaa ku se vauvankaipuu oli niin suuri :'( Kovasti tsemppiä sinulle ja plussasäteitä kunhan aloitatte vauvayrityksen =)

Kaikille muillekin kovasti jaksuja ja haleja! :hug:

(.) : Kp 6. Ei mitään uutta meille. Vauvakuume on taustalla, ei kovin voimakkaana. Haluan itekkin vielä hetkisen odotella ennenku aloitamme tositoimet, jos siis mies on samaa mieltä. Aikaisintaan huhtikuu on meidän aloituskuukausi, voi mennä kesäänkin, ehkä syksyyn. Kukapa näistä tietää koskaan :D Toisaalta ehkäisy meillä on kovin huteraa, joten ylläreitäkin voi sattua :LOL: Avoimin mielin mennään. :heart:
Oon miettiny asiaa töittenkin kannalta. Siis tätä uutta vauvaa. Milloin ois hyvä aika raskautua ja jäädä äitiyslomalla. Oon aika vähän aikaa ollu töissä äitiysloman ja hoitovapaan jälkeen ja tuntuu että töissäkin on kiva olla vaihteeksi. En tiiä, toisaalta tahtois kolmannen lapsen suht äkkiä, ettei ikäero menis kovin isoksi. Oon jo miettiny että jos/kun jään vielä äitiyslomalle niin sitten oon lasten kans kotona ainakin 2 vuotta. Jos vain rahatilanne antaa myöten niin on täydet 3v hoitovapaalla, mutta senpä näkee sitten joskus. Onko muut miettineet tämmösiä vielä?
Mitä ajatuksia muilla?
 
Talvicci Kortsuilla täälläkin mennään kun en pitänyt ajatuksesta tunkea itseäni täyteen hormooneja joka kuukausi. Olin myös todella itkuinen pillereiden takia, ensin oli kaikki hyvin ja sitten jo itkinkin sitä kun maito oli loppu ja minun teki sitä mieli.. Tai jotain muuta yhtä tyhmää. Minäkin vähän ajatellut sitä, että jos niitä kortsuja käyttäisi vain oviksen aikoihin, mutta mies ei ole vielä lämmennyt ajatukselle... :headwall:

Netta08 Miten vanha olit kun aloitte esikoista yrittämään? Ehditkö kauan kuumeilla ennen kun aloituksen aloititte? Odotitteko parempaa ajankohtaa vai eikö vain tärpännyt? Ei ole pakko vastata, jos oli liian henkilökohtaisia kysymyksiä. :)
Mä haluaisin olla kotona lasten ollessa pieniä, jos se vain olisi mahdollista. Eli mielellään niin kauan, että joutuisi vasta 3-vuotiaana hoitoon. Hoitoalalta luulisi saavan töitä vaikka välillä olisikin pois työelämästä. Tai jos ei menisikään opiskelun jälkeen heti töihin, vaan olisikin kotona pienen kanssa... :whistle:

Onko täällä ihmisiä, jotka olisi nuorena saaneet esikoisen? Tuntuuko, että olisi jostain jäänyt paitsi? Tai, että olisi kuitenkin pitänyt vielä odottaa muutama vuosi?
 
Tervetuloa uusille!

Huh onpa taas tullut tekstiä, empä muista enää mitä piti kommentoida vaikka luin läpi :)

(.) Mä haluan jo lapsen, oman pienen vauvan. Tuun hulluks aivan just. Toissapäivänä ilmoitin miehelle et maaliskuussa ei kyl enää ehkäistä niin se totes vaan et aha. Mitenköhän tuonkin nyt sit ymmärtäis :) uhkasin jo raiskatakin sen sitten ja se vaan nauraa mulle! Miten tälläinen kuume pääseekin yllättämään, ja kuten taikaliina sanoi, siihen ei ole muuta parannusta kuin se vauva! Huoh..
 

Yhteistyössä