Hakutulokset

  1. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Mutta että nimien avulla? No, tulipahan taas opittua jotain uutta...
  2. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    "Sosiaaliluokassa yleneminen" ei siis ollut osa tutkimuksen loppupäätelmää? Mä en vieläkään saata uskoa, että näin olisi.
  3. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    janita Mäkin olen avannut waterworksit. Itkettää vaan koko ajan. Ja kieltämättä pelottaakin. Tunteet on niin pinnassa ettei tottakaan :/
  4. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Jotkut on täällä kertoneet, että pää on "hävinnyt", en vaan muista ketkä. Tarkoittaako se sitä, ettei saa enää vauvan kallosta otetta kun se on solahtanut niin syvälle lantioon? Meillä th on tähän mennessä joka kerralla tarttunut vauvan päästä kiinni ja vieläpä heilutellutkin sitä ees taas...
  5. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Muakin kiinnostaa perehtyä tähän "tutkimukseen", jos joku löytää sen jostain :wave: Eniten kiinnostaa, millä perusteella "tutkija" on päätellyt, että lähiössä halutaan päteä nimien avulla. Onko ihmiset oikeasti myöntäneet, että näin asia on?
  6. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Suloisia kuvia PippuriMamman Matiaksesta, iih :heart: FlaPa Meilläkin on tänään neuvola-aika iltapäivällä. Mua niin ärsyttää, jos se th taas katsoo "eikö vieläkään??" - ilmeellä meitä. No ei, ei vielä. Ja tälläkin vaavalla siis vuokrasoppari päättyy lauantaina. Kun ei ole mitään...
  7. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Ahaa, ok... Jos joku nimeää lapsensa jollain tietyllä nimellä pelkästään siinä toivossa, että naapurit luulisivat ko. tyyppejä rahakkaiksi, niin päässä on vikaa... Päässä on vikaa niilläkin, jotka näitä nimiasioita vatvoo ja arvostelee. Ihan sama onko joku Erkki Einari vai Clarissa Catarina...
  8. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    En mä tiennytkään, että Suomessa on kastijaottelu vielä voimissaan. Että me ollaan niinkus mäkitupalaisia tai torppareita ja naapurit tilallisia?
  9. H

    G: Missä vaiheessa raskautta olette laittaneet SAIRAALAKASSIN valmiiksi?

    Yhdeksännellä kuulla aloin pikku hiljaa kasata tavaraa laukkuun. Nyt rv 39+3 ja vielähän sieltä puuttuu ainakin kamera, äitiyskortti, lompakko, kännykkä, laturi ynnä useimmat saniteettitarvikkeet joita tietysti yhä tarvitsen täällä kotona ollessani.
  10. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Osanottoni Apilanlehti! :hug: Täällä alkaa masukkaat oireilla siihen malliin, että vauvauutisia tippuu varmasti lähipäivinä aina vaan enemmän. Ihana juttu. Aika on mennyt loppujen lopuksi tosi nopeasti. Vastahan mä tärisevin käsin ilmoittauduin mukaan... Niin paljon kuin toivoisinkin...
  11. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    ja koko perheelle! :heart:
  12. H

    -

    Olen samaa mieltä. Todella pitkä ja selittelevä kirje. Voi olla että naapuri vaan nauraa, lukee sen muille ja muutkin nauravat. Odotatko, että naapuri kirjoittaa sinulle samanlaisen takaisin? Erimielisyydet naapureiden kesken pitäisi hoitaa ihan kasvotusten. Ja jos naapuri ei ole tähän tarpeeksi...
  13. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Hyvä homma B) Tänne ei mitään uutta. Maarja ja vaava 39+3
  14. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Samaa mietin minäkin :D
  15. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Tätä mä vähän uumoilinkin, kun katosit palstalta niin salamyhkäisesti :D :flower: :flower: :flower:
  16. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Noo jos Tiksu on varma, että lokakuulle menee? ;) Aika hankalahan sitä syyskuun päivittäjää on arpoa kun ei koskaan tiedä, miten kullakin vauva päättää maailmaan pullahtaa. Mitä SandeP ja muut on mieltä? Minun puolestani käy kuka vaan ja kun lähtö synnärille tulee (tai päivittäjän kohdalla...
  17. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Niiskuneiti82 Laitoin synnytyssairaalat sulkuihin. En enää muistanut oliko LittlePeoplella paikkana Pohjois-Karjalan keskussairaala (kun Joensuun suunnalta oli) mutta jos merkitsin väärin, niin infotkaa =) Hyvähän ne sairaalat on laittaa syntyneidenkin kohdalle ylös, niin ei unohdeta mistä...
  18. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    ja perheelle pojasta! :flower: :flower: :flower:
  19. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Eeeek, nyt mä uskallan luulla että PippuriMammalla on jo nyytti sylissä! Petipuuhista kun eilen kirjoittelin, että mitä ne on niin... Tänä aamuna joku nyrjäytti jänteensä nurinpäin enkä se ollut minä :laugh: Joo, taidetaan ihan oikeasti luopua siitä kivoimmasta ässästä joksikin aikaa...
  20. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    mam84 :hug: Kyllä se sieltä joku päivä syntyy... Ei huolta! RäpäRällä ja perhe :hug: Sänkyhommat Ai mitkä?? Viime yönä taas supisteli.[/b] Oon yhtaikaa innoissani ja peloissani, kumma tunne. Tasan tarkkaan toivon, että ensi yönäkin supistelisi. Että paikat avautuisi ja pehmenisi...

Yhteistyössä