Hakutulokset

  1. L

    Mitä meiltä Habbo-hotellista?

    Meillä Ellen pelaa, ikää 11. Linneaa en vielä päästä, kun siellä kuulemma on hiukan kielenkäyttö epäsopivaa. Linnea on siis 7 v. jouluna 8.
  2. L

    MODET POISTAKAA PROFIILI

    Samaa mieltä, noin ei voi jatkua. :(
  3. L

    kenellä on pienet lapset jotka kävelevät nätisti ulkona?

    No tarkotatko 2-5 lk? No meillä Linnea ja Ellen yleensä tulee kiltisti perässä. Ne on 2 ja 5 lk.
  4. L

    mistä takki 2v tytölle?

    No sokokselta ainakin, vaikkei lapset enään 2 v ookkaan ni sieltä :D
  5. L

    Voi pyhä jyssäys tätä meijänkin elämäämme...

    Oliko oma lapses? Jos oli nii "kakru" ei oo nimitys omasta lapsesta. :ashamed: Minkäs sille voi jos talleilla on ollut.
  6. L

    Suomen äitien taso

    No joo. Tasot on useilla heikot, esim. tuo että rintaliiveistä ongelmaa kertoo lapsille, samoin nuo alapäät. Ellei sitten oo jotain läppää.
  7. L

    Kouluikäisten talvikengät.

    No entäpäs nuo Vikingin perusnilkkurit goree on. Hintaa prismassa 75 e. pari. Onko tuhlausta jos ostaa molemmille tytsyille?
  8. L

    Pojat ja tytöt

    Yksilöllistä, haiskahtaa siltä, että joku teini nyt pelleilee tai palstalla tullut tylsää. |O
  9. L

    Rintsikat.

    Mikä tuos nii vaikeeta on? Meidän Ellenille kerroin vaan, että "Sulla taitaa olla jo tisut, ja sit vaa opetin liivien käytön."
  10. L

    3 tyttöäni.

    Koulussa oli luokka nauranu ku noista oli puhuttu, luulis lapsien ymmärtävän jo että on pimpat ja pilit. Meillä noi nimet käytös. Mikä siin on vaikeeta?!!! Sano se!! :laugh:
  11. L

    Repeilin odotusaulassa muille odottaville äideille!

    No kun meidän lapsii väännettii ni en odotusaikana vaappunu tai ähissy :p
  12. L

    Kertokaas mitä ruokaa tekisin?

    Perus makaroonilaatikko, lasten mieleen jos niille teet. Jos itelles teet ni sit joku tonnikalakiusaus ym...
  13. L

    vispipuuroa vai luumurahkaa?

    Vispipuuroa.
  14. L

    Paljonko teilläpäin ulkona lämmintä? Entäpä, mitkä vaatteet lapsilla ulkona päällä?

    No joo todellakin ne talvivaatteet Linnealla ja Ellenillä. Ja luokilla muillakin. Pakkasta pukkaa, lapset innoissaan talvesta Lauria lukuunottamatta.
  15. L

    Ilmaisia sähköposti osoitteita?

    Gmail on helppokäyttönen ja maksuton. Itellä on. ;)
  16. L

    Lahja 7-vuotiaalle?

    Legot ja ne Revell-pienoismallit oli meidän Lauril suosios... No nyt on poika jo 13. Linnealla ja Ellenil menee petshopit, kirjat ja sun muut tyttöjenjutut. Vaikkei tipsuista kysyttykkää. ;)
  17. L

    Ei vissiin lihavaa kuulu palvella urheiluliikkeessä?

    No kyllä mua palvellaan. Oon perus kotiäiti. Ku Linnean kaa käytiin Inter Sportissa ni kyl sie palveltiin oikein hyvin... Mut ei aina palvella.
  18. L

    Kouluikäisten talvikengät.

    Ok. Linnea varmaan kolmikakkosil menee ;) Noita varmaan ostelen sit ;) Ellei parempaa löydy.
  19. L

    Kouluikäisten talvikengät.

    Älä yhtään kommentoi kuule mun ketjuihin. Oot joku teini, sen oon saanu selville. Ja tee ite paremmat kengät.

Yhteistyössä