Rintsikat.

no
Siis mitä niistä pitäis kertoa?
Eihän hän tyhmä varmaan ole ja on kai nähnyt naisten rintsikoita ennenkin.
Minä ainakin meidän tytöille olen vaan ostanut kun rinnat on alkaneet kehittyä ja sanonut että siitäpä sitten tälläisiä pitämään ja säätö hommelit neuvonut jne...
Mikä tuossa niin hankalaa taas on?

Alkuperäinen kirjoittaja Ellapella1:
Tietenkin. Ystävän on vaan vaikea kertoa, tuo kun luulee vielä olevansa pikkulapsi. No on 11 v. vie lapsi mut ei mikään 5v.
Kyllä mun mielestä 11 vuotiaan tytön äidin vaan kuuluu osata jo selostaa mikä on rintaliivi ja mihin sitä käytetään. :headwall:

ga
Voi hyvänen aika, miten avuttomia ja typeriä vanhempia nykyään löytyykin. Mitäpä jos vaikka sanot sille ystävällesi, että puhuu asioista niiden oikeilla nimillä ja lopettaa tuollaisen tyhjänpäiväisen räpistelyn ja märehtimisen. Mitähän kyseinen äiti luulee lapsen ajattelevan, kun noinkin normaaleista asioista pitää tehdä uskomattoman vaikeita? Ihan kuin asiassa olisi jotakin hävettävää tai paheksuttavaa. Huh sentään.

Anna
Olen samaa mieltä!!! Ihan kun häpeäis. No meidän Linneal ei vie oo kasvanu rinnat, onneks. Ei tarvi vie selitellä. Huonompi juttu sit menkkojen kaa. No mut hei suoraan vaa ostaa liivit ja sanoo sit et käytäppä näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Olen samaa mieltä!!! Ihan kun häpeäis. No meidän Linneal ei vie oo kasvanu rinnat, onneks. Ei tarvi vie selitellä. Huonompi juttu sit menkkojen kaa. No mut hei suoraan vaa ostaa liivit ja sanoo sit et käytäppä näitä.
Ja lapsi vetää ne päähänsä kun raukka ei tiedä mikä on rintaliivi?
Ja mä olen jotensakin ihan varma että näistä asioista on jo onneks keskusteltu koulussa... tai ainakin siellä tyttöjen pukukopeilla.
Alunperinkin aika avuton kymysys.... :LOL:

Yhteistyössä