Voi pyhä jyssäys tätä meijänkin elämäämme...

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
Marilii
Mentiin aamulla likan kans hoitamaan asioita kaupunkiin. Asiat saatiin suurin piirtein hoidettua, kunnes tyttönen hokas, että mennään sovittelemaan kenkiä. No mentiin. Hienossa kenkäkaupassa kakrulle piti mun antaa sovittelusukat jalastani hänellä kun oli semmoset paksut tennissukat jalassa. Semmosia 12 sentin koroilla varustettuja kenkiä sovitteli hän.

Minä sitten seisoin siinä paljain jaloin ja tytön housunpunteista putos kauranjyviä ja heiniä siihen hienon kaupan lattialle, hevostalleilta kun oli lähtenyt liikenteeseen.

Muutenkin se kakara oli niin likasissa vermeissä liikkeellä, että ei mitään rajaa. En kumminkaan uskaltanut sille niistä vaatteista mitään sanoa, koska olisin joutunut siinä vaiheessa jalakamieheksi. Oltiin hänen autollaan matkassa ja tyttö on kiukkunen.

Onneksi niissä 60 ? maksavissa korkkareissa oli huono lesti, joten Visa säästyi.

 
***
Mä luulin tuohon toka vikaan riviin asti että tyttösesi oli tuollainen about 5v. Hieman jo kummastelin että tytön mielihalujen mukaan menitte hienoon kenkäkauppaan suoraan hevostalleilta. Tai voi kai ne aikuisenkin tytön kengät jättää äiti maksamatta...?
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mä luulin tuohon toka vikaan riviin asti että tyttösesi oli tuollainen about 5v. Hieman jo kummastelin että tytön mielihalujen mukaan menitte hienoon kenkäkauppaan suoraan hevostalleilta. Tai voi kai ne aikuisenkin tytön kengät jättää äiti maksamatta...?
Tätä en käsittänyt. Olisin vaan toteuttanut tytön haaveen kauniista kengistä, jotka hän olisi maksanut minulle takaisin.
 
***
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mä luulin tuohon toka vikaan riviin asti että tyttösesi oli tuollainen about 5v. Hieman jo kummastelin että tytön mielihalujen mukaan menitte hienoon kenkäkauppaan suoraan hevostalleilta. Tai voi kai ne aikuisenkin tytön kengät jättää äiti maksamatta...?
Tätä en käsittänyt. Olisin vaan toteuttanut tytön haaveen kauniista kengistä, jotka hän olisi maksanut minulle takaisin.
No jos olisit sen tytön haaveen niistä kauniista kengistä halunnut toteuttaa, niin miksi sitten kirjoitit "onneksi visa säästyi". Olisiko se visa siitä ihan kauheasti kulunut, pilalle mennyt? Kyllä mä ymmärsin tuon niin ettet olisi uskaltanut panna vihaiselle tytöllesi vastaan ja jättää 60 euron kenkiä kauppaan. Olisit vielä joutunut kävelemään. Mitä ihmettä sitten itse tarkoitit tuolla "Onneksi visa säästyi".
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Mä luulin tuohon toka vikaan riviin asti että tyttösesi oli tuollainen about 5v. Hieman jo kummastelin että tytön mielihalujen mukaan menitte hienoon kenkäkauppaan suoraan hevostalleilta. Tai voi kai ne aikuisenkin tytön kengät jättää äiti maksamatta...?
Tätä en käsittänyt. Olisin vaan toteuttanut tytön haaveen kauniista kengistä, jotka hän olisi maksanut minulle takaisin.
No jos olisit sen tytön haaveen niistä kauniista kengistä halunnut toteuttaa, niin miksi sitten kirjoitit "onneksi visa säästyi". Olisiko se visa siitä ihan kauheasti kulunut, pilalle mennyt? Kyllä mä ymmärsin tuon niin ettet olisi uskaltanut panna vihaiselle tytöllesi vastaan ja jättää 60 euron kenkiä kauppaan. Olisit vielä joutunut kävelemään. Mitä ihmettä sitten itse tarkoitit tuolla "Onneksi visa säästyi".
No väännellään ja käännellään nyt näitä juttuja täällä kuten foorumin henkeen kuuluukin sen enempää kommentoimatta.

 

Yhteistyössä