Pojat ja tytöt

Meil 3 poikaa 3 tyttöö. Elikkäs.. onko tiedän pojil ja tytöil tollasii yleensä et tytöil lempiväri pinkkii ja pojil sinine vai meneekö iha sillee et pojilki on punasta ja kaikkee. Meidän pojil on kaikilla turkoosit siniset ja vihreet. Nyt 3 v (ens viikol 4) sano et sen lempiväri on vihree. Ihan normaalii varmaa. Sit vie tälläne: onko pojat tollasii vähä riehakkaampii ku tytöt? Meil ainaki on nii.
 
Rukoilijasirkka
No mulla on toi tyttö ollut aina riehakkaampi. Se haluaa ehdottomasti kaikkea pinkkiä ja punaista, mikä minusta on joskus vähän ärsyttävääkin, mutta suostun usein.

Poika on semmonen hiljaisempi ja pitää punaisesta. Oikeastaan vaan pinkki ei hänelle kelpaa.
 
Aha
Jotkut pojat tykkää punasesta, jotkut sinisestä.
Jotkut tytöt tykkää pinkistä, jotkut tytöt inhoo sitä väriä.

Jotkut tytöt on rauhallisia ja kilttejä, jotkut riehakkaita, tuulispäitä.
Jotkut pojat on hiljaisia, jotkut pojat äänekkäitä.

Kaikki nämä on normaaleja, yksilöllisiä lapsia
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Ellapella1:
Meil 3 poikaa 3 tyttöö. Elikkäs.. onko tiedän pojil ja tytöil tollasii yleensä et tytöil lempiväri pinkkii ja pojil sinine vai meneekö iha sillee et pojilki on punasta ja kaikkee. Meidän pojil on kaikilla turkoosit siniset ja vihreet. Nyt 3 v (ens viikol 4) sano et sen lempiväri on vihree. Ihan normaalii varmaa. Sit vie tälläne: onko pojat tollasii vähä riehakkaampii ku tytöt? Meil ainaki on nii.
hoh hoi
 
v
Olet tainnut ihastua tähän puuhaan, kun koko ajan lappaa aloituksia. Kyllä se yleensä on niin että pojat on riehakkaampia, mutta uskon sen johtuvan myös kasvatuksesta Lempivärit meillä vaihtelee keltaisesta mustaan eli kaikki värit on mieluisia.
 
vielas...
älkääs nyt,kaikillehan tämä palsta on tarkotettu.ja minusta meillä on jokaisella vapaus valita mihin vastaa.jos ärsyttää,voi jättää vastaamatta.ei ole pakko olla tyly kenellekään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
miten mun on niin vaikea uskoa että ap on 6 lapsen äiti... :|
Tääl on jotensakki ihan samanlainen fiilis.. :eek:
mua alko jo niin ärsyttään,et jos tälläsella älykkyydellä varustetulla ihmisellä on 6 lasta,ni jonku pitäs vähän jo puuttua siihen...
no hiukan samaa ajattelin...jos tää on aito, niin toivoisin että ap menis neuvolaan keskusteleen ja hakee apua, mutta vaikea uskoa tän todenperäisyyteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
miten mun on niin vaikea uskoa että ap on 6 lapsen äiti... :|
Tääl on jotensakki ihan samanlainen fiilis.. :eek:
mua alko jo niin ärsyttään,et jos tälläsella älykkyydellä varustetulla ihmisellä on 6 lasta,ni jonku pitäs vähän jo puuttua siihen...
no hiukan samaa ajattelin...jos tää on aito, niin toivoisin että ap menis neuvolaan keskusteleen ja hakee apua, mutta vaikea uskoa tän todenperäisyyteen
Ihan samoja aatteli ku tekin. Ihan himmeitä juttua..
 

Yhteistyössä