Ei vissiin lihavaa kuulu palvella urheiluliikkeessä?

• Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti
Iloinen Possu
Kävin poikien kanssa yhdessä urheiluliikeessä, palloilin n.15min siinä edestakaisin ja etin juomapulloja. Kolme myyjää seisoskeli siellä, eikä kukaan tullut kysymään voiko auttaa. Menin sitten toiseen liikkeeseen missä sai palvelua heti. Että laitto ärsyttään.

f
Suosittelen ottamaan yhteyttä kyseisen liikkeen omistajaan / myyjien esimieheen ja kertomaan ihan asiallisesti kuinka ikävää tuollainen on sekä kysymään, että sattuiko vaan nyt niin etteivät he palvelleet sinua vai onko se heidän yleinen käytäntönsä, että ihmisiä ei palvella vai palvellaanko heitä tosiaan ulkonäön perusteella. Monestikin saa paljon aikaan, kun soittaa tai laittaa spostia. Kas, kun palvelu paranee ja siinä auttaa muitakin henkilöitä (kaikki eivät kuitenkaan tule valittaneeksi asiasta vaan kärsiivät siitä hiljaisesti!)

kokeilija
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mene suomi-soffaan niin et saa rauhassa katsella lainkaan vaan myyjät kilpailevat siitä kuka ehtii ensin hyökätä kimppuusi ;)
peesi :D Kauheaa pakoilla niitä myyjiä pitkin liikettä. Eivät jätä rauhaan, vaikka pyytäisikin.

paimjost
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Eikä naista palvella K-Raudassa :kieh:
Tuu Paimion K-Rautaan! Voi olla vähän kallista, mut palvelua saat koko rahalla! Siellä on lauma myyjiä jotka vaan päivystää ovan ääressä et koska pääsee passaamaan. Lisäksi ne on osaavia myyjiä, neuvovat koko rempan kuinka se tehdään...

vieras
Joo ja specsavers on myös yksi pahimmista! Kävimme etsimässä laseja, ja oltais tosiaan tarvittu palvelua ja apua, niin myyjä istui vain tiskin takana ja puhui puhelimeen yksityispuhelua! Jutteli jostain mökkiviikonlopusta suureen ääneen ja mä mulkoilin sitä myyjää ja tulin ihan eteen seisomaan eikä tällä ilmekään värähtänyt. No, ei tullut kauppoja ja rillit hankitaan meidän perheelle muualta kuin specsaversista.

niinhän se on..
minä ostin tänään uuden telkkarin ku sanoi vanha sopimuksen irti..
menin ensimmäiseen liikkeesseen mistä olisin saanut töllön 499e mut ne ei suostuneet kantamaan sitä autoon ( selkä ongelmia enkä saa kantaa mitään )
peruin kaupat ja pyysin rahat takaisin.
naapuri liike sitten sai 549e siitä huvista, kantoivat jopa autoon asti

minni
mut jos ei edes tervehditä asiakasta kun on pieni erikoisliike kysymyksessä niin kyllä sellanen saa näkemään punaista, ja jos haahuilee puoli tuntia eksyneen näköisenä niin se kuuluu myyjän työhön tulla kysymään tarviiko apua

Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
minä taas inhoan sitä, että myyjät tulevat kyselemään. jos tarvitsen apua niin pyydän sitä kyllä
sama mulla.

Miksi muuten sitä apua ei voi käydä kysymässä jos sitä tarvitsee?
Koska mä haluan että tullaan kysymään tuollaisessa aika pienessä liikkeessä. ja kun kolme myyjää(tai yks tais olla harjoittelija) seisoa päkitti ja yritti näyttää siltä ettei olis olemassakaan.

Yhteistyössä