Ei vissiin lihavaa kuulu palvella urheiluliikkeessä?

• Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ok, on siis täysin ok, että myyjät juttelee keskenään tai surffaa netissä, kun myymälään kävelee asiakas. Niinkö???

Kerran Stockalla törmäsin nuoreen myyjään, joka valitti toiselle myyjälle, että en taas ovat sotkeneet nämäkin paidat, vaikka hän vasta hetki sitten viikkasi pinot suoraan.
Minä en sitten koskenutkaan paitaan, jota olin varta vasten tullut ostamaan ja häivyin siitä äkkiä takavasemmalle ja ostin paitani muualta :D
,

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua kyllä tökkii ap:n asenne jotenkin hirveesti.
en osaa sanoa miksi..
ainakin huomaa et hänel itsellään on hirveit vaikeuksii oman kokonsa kanssa olla.
Nii-i, töks töks vaa.
eiku oikeesti.
tulee vähän mieleen, että jos joku homo kokee huonoo palveluu ni hän sanoo et se johtu siit et oon homo. tai mamu sanoo syyks sen et koska oon mamu.

mä en kerran huomannut kaupassa asiakasta joka oli pyörätuolissa ja jumalauta se nainen huusi minulle kuinka syrjin häntä kun hän on vammainen ja miten kamala ihminen olen.

Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eiku oikeesti.
tulee vähän mieleen, että jos joku homo kokee huonoo palveluu ni hän sanoo et se johtu siit et oon homo. tai mamu sanoo syyks sen et koska oon mamu.

mä en kerran huomannut kaupassa asiakasta joka oli pyörätuolissa ja jumalauta se nainen huusi minulle kuinka syrjin häntä kun hän on vammainen ja miten kamala ihminen olen.
Niin..no en tiiä mistä johtui mutta ei se nyt kivaakaan ollut. Enpä sinne enään mene.

Yhteistyössä