Hakutulokset

  1. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Noo, ei sitä toivoa passaa tosiaankaan heittää hukkaan, mutta näillä yk:illa ei jaksa enää täysin uskoa tuohon, että vähäinenki hommailu riittää, kunhan ajotus sattuu oikiaan :p Pitää vaan kuitenki aatella, että parempi vähän ku ei laisinkaan :D Missä vaiheessa ovulaatiota/sen lähestymistä...
  2. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Aura08:Joo, tosiaankin piinailun kannalta on ihana, että on näin lyhykäinen kierto! :) Mutta muuten se ei sitten ookkaan kovin ihanaa, ku vähän väliä vuotaa.. |O Oon kyllä niin malttamaton, että toisaalta hyvä, että kierto on lyhyt ;) Nyt tuo kierto on muutaman vuoden ollu noin lyhkänen, ennen...
  3. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Aura08: Lyhyehkö mulla on kiertokin, joten ovis on normistikin kp10 paikkeilla :) Viime kierto jäi 23 päivään ja normisti se on aina kellon tarkasti 24päivää. Jospa nyt ei tulis tätiä olleskaan ;) Toivottavasti teillä kohta tärppää, voihan se oire olla sekin, että tuntuu "että ei taaskaan...
  4. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moi kaikki! Pikaisesti käväsen nyt tässä, en ehdi ees muiden kuulumisia lukea :|Ostin kuin ostinkin prismasta pregcheck ovistikkuja. Alotin testaamisen kp9 (olis pitäny alottaa kp8) ja tähän päivään saakka oon nyt testannu. No, tuollon kp9 oli kaikista selkein plussa, mutta ilmeisesti ei ihan...
  5. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    MeaMinnis: VAU, onnea!! :heart: Meliah: Toukokuu on rajapyykki yksin yrittämiselle, sitten mennään lääkärisedän/tädin juttusille. Esikoinenkaan ei helpolla alkuaan saanut (ei mieheni biologinen lapsi), joten kait se tämäkin sitten kestää.. En tiiä, miksi oon nyt pitkittäny sitä lääkäriin...
  6. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kiitos Nöhvi ymmärryksestäsi <3 :) Mulla siis menossa nyt kp7/24 ja yk22, voipi päivittää kp:n ja yk:n listaan :) On sitä kyllä ihan sika pitkään jaksettu yrittää, eihän ihme, jos alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan tai tympäsemään? Kattokaa, taas mä ruikutan katkeruuttani, argh! Nyt nokka kohti...
  7. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moimoi! Täti saapu nopiammin, ku arvasinkaan oottaa.. Siis kierto jäi kahteenkymmeneenkolmeen päivään :P 24päivää se tosiaankin yleensä on, aloin jo sekoilemaan aikasemmin että eihän se olekaan kuin 23päivää, mutta nyt tarkistin ja laskin kunnolla, niin 24päivää aika tasan ja kellon tarkkaan...
  8. R

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kirjauduin näköjään ikivanhalla nimimerkillä eilen elikkä tuolla Minzuliini83:lla. En tiennyt sen enää olevan edes voimassa :p Eli lisätkää mut tällä uudella nimimerkillä mukaan :) Poika 06/04. Tosiaan nyt menossa kp22/24. Onko muilla noin lyhyttä kiertoa? Eiku onko mulla yleensä kp23, ku...
  9. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Kyllä kait sitä säikähtäs ja luulis testin olevan viallinen, jos siihen kaks viivaa sais! :D Pitäs tehä toinen ja kolmaskin tarkistaakseen.. Tässä on nyt pari vuotta yritystä takana ja vaikka se toivo on välillä meinannu hukkua ihan kokonaan, niin nyt on tosiaan semmonen olo, että "noo...
  10. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Täällä ootellaan tätiä saapuvaksi keskiviikkona. Outoa on semmonen tunne, seesteinen olo, että en pety, vaikka täti saapuskin. Mistä se tämmönen aito tunne nyt tuli? Vai koitanko vaan huijata itteeni? Ei, en, kyllä se nyt siltä tuntuu, että uutta yritystä vaan putkeen n. viikon päästä! :D...
  11. R

    Kuvia plussatesteistä

    Mikä se tuo viiva on tuolla ihan vasemmassa laidassa? Hitto että säikäytti! Mutta ei taida olla plussa? :( Näettekö te ees mitään vai oonko mä tulossa hulluksi? :P Viiva se on ja punaista väritystä on mukana, mutta ei se kovin selkeä oo ja miksi se ois noin reunassa... Kp25/24.
  12. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Ruttunaama kiittää ja ottaa vastaan plussatuulet! :) En ymmärrä, miten tässä nyt vois olla niin, ettei yrittäs.. Oon myös kuullu saman ja luulin olleeni yrittämättä, mutta en vissiin ollut, kun ei tärppiä tullut.. :whistle: Aina se jossain taka-alalla, syvällä mielen sopuikoissa on se, että sen...
  13. R

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Saanko liittyä seuraanne? :) Tahtosin niin kovin sen plussan siihen testiin piakkoin, alakaa jo vaipua mieli epätoivon puolelle.. Yrittämistä takana kohta kaksi vuotta, tutkimuksiin hakeutuminen toukokuussa, jos sitä ennen ei testiin ilmesty kahta viivaa. Mutta ei heitetä toivoa hukkaan? :)...

Yhteistyössä