Heippahei teille ja soosoo ootte passivoinu koko ketjun lähes! Ehkäpä kaikki on plussanneet sitten. Kovasti tsemppiä
Anskulle ja
iipalle, eikös olis jo testaamisen aika, alkaa mun laskujen mukaan oleen dpo 10 käsillä hiljalleen
Kerronpa vähän
(.) kuulumisia: kaikki mennyt hyvin tähän saakka, vointi oli infernaalisen väsynyt ekan kolmanneksen aikana mutta nyt helpottaa. Ei kuvota, eikä niin kauheasti väsytä vaikken muistakaan mitä on olla "normaalissa" vireystilassa. Unohtelen ostoksia kaupan kassalle, heitän täyden maitolasillisen lavuaarista alas ja sen sellaista, pää ei tiedä missä perse menee mutta kuuluu asiaan kaiketi.
Sellainen juttu jäi vähän mietityttämään, kun viikkoa ennen vahvaa ja normaalia ovisplussaa mulla tuli limatulppa alakerrasta, ovistestit oli hailakoita ja luulin oviksen olevan käsillä. Kuitenkin viikko tämän jälkeen ovistesti oli vasta vahvasti + joten pidin jälkimmäistä ovulaatiota kuninkaana. dpo 10 illalla (dorka) testasin negan, dpo 11 aamulla plussan, joten mietin että loogisesti olin oviksen päätellyt, aiempi limatulppa wannabe-ovis olisi ehkä plussannut jo aiemmin? No, rv 12 niskaturvotus-ultra keskussairaalassa kuitenkin täsmensi, että olinkin hedelmöittynyt jo 3 päivää aiemmin kuin luulin? Saas nähdä tuleeko tähän vielä tulevissa ultrissa muutosta. Nyt ultrattu 3 kertaa; täällä missä asutaan on neuvolassa ultra käytössään millä katsovat käyntikerroilla.
Tsemppiä kaikille, peitot heilumaan ja plussaisia auringonsäteitä kaikille!
Pipsapippuri rv 14+4