<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Huomenna olis se ar-ultra vähän ennen viis.. Ei hitto mä hypin jo nyt seinille ku ei malttas odottaa................ Kun nyt vaan kaikki olis hyvin.... ku mä oon miettiny kaikkee et jos mussa onkin jokin sairaus joka laittaa noi viivat testeihin yms....
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Pikku-Saara: onnea tulevaan kiertoon :)

icicle: muutama laatikko testejä? Tulee mieleen semmoiset ruskeat isot pahvilaatikot täynnä (satoja) testejä :D Ja olet sinä kyllä aika kärsivällinen, mä olisin pissaillut jo ainakin yhden laatikon testit ;)

meliah: hih, hepuloija :D Varo, mulla kerran meni n. kaksi tippaa limua läppärin näppikselle ja se oli sitten siinä :O Noo, mullakin on suklaanmurusia näppis täynnä....

diiselikissa: oho, sielläkin oltiin jo noin pitkällä kiertoa :O Kuulostaa hyvältä, tsemppiä tsemppiä :) Kevät on plussien aikaa!!

Omppuf: hamsteri :LOL: Mä en voi varastoida testejä, kun käytän ne sitten heti kaikki... tähän kiertoon on yksi apteektin ja yksi cb:n testi, ne on niin kalliita että hillitsee ehkä hetkeksi testailuintoa :D

Masukuvista... ihan viimeisinä päivinä tuli otettua muutama kuva. Viimeinen on sairaalasta kun olen käyrillä ja luen Iltsikkaa :D Käynnistettiin, joten käynnistymistä odotellessa vielä hymyilytti....

Anu: tsemppiä huomiselle! Tuu sitten heti kertomaan miten kävi! Älä nyt liikaa huoli! Todennäköisintä kuitenkin on että kaikki kunnossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Mammavaatteista piti vielä kirjoittaa, että mulla oli esikkoa odottaessa melkein kaikki vaatteet kaverilta lainassa... joten omia mammavaatteita on parit kulahtaneet suorat housut. Tiedän että kaverillakin on yritys päällä, joten voipi olla että (jos tärppi käy) joutuu ostamaan ihan omia :)
 
Onnittelut plussanneille :heart:

Pahoittelut, että oon pitäny hiljaiseloa. Meidän matka meni kivasti loppuun saakka, ainut miinus oli että kotiinpääsyn jälkeen alkoi menkat, joten mulle sais päivittää kp 5/26-29 ja yk 5. No jospa tästä kierrosta.

Mua ärsyttää kyllä tuo mies välillä niin paljon. Se ei tunnu tajuavan, että kyllä mua harmittaa ihan yhtä paljon kun sitäkin, ettei se plussa oo pärähtänyt yhtä helposti kuin esikoisesta, tai keskenmenneestä. Kehtas multa jopa kysyä, että syönkö salaa pillereitä?? Kyllä sitten tuli kunnon itkuraivarit. Jotenkin on niin syyllinen olo, etten voi tehdä sitä onnelliseksi, kun se niin kovasti sitä vauvaa toivoo. :(

Masukuvia tuli otettua muutamia, mutta kuitenkin liian vähän :D Tosin esikoinen syntyi keskosena, joten viimenen masukuva onkin jostain viikolta 31-32 :) Oikeestaan koko se raskaus oli yhtä jännittämistä jostain viikolta 25 kun supisteli niin paljon koko aika. Toivon mukaan mahdollisesta seuraavasta raskaudesta sais nauttia paljon enemmän.

Nyt kutsuu pitsa, suklaat, sohva, leffa ja isosiskon seura. :heart: Ihana ilta siis luvassa! Mies on tytön kanssa mummulassa yötä ja me siskot saadaan viettää tyttöjen iltaa kahdestaan, loistavaa! :)
 

*******Maanantai 12.03.2012************





Mukana:


Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp3/29.................yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp5/28.................yk3
Meliah..........................................kp5/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp6/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp10/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp10/28-34...........yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp12/25-26...........yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp12/31...............yk2
Mememe........................................kp13/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp15/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp19/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp20/25-28..........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp22/30................yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp22/38...............yk2
diiselikissa......................................kp23/33..............yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp23/28-36..........yk11
Katariine................11/09................kp26/24-37..........yk3
ciili........................09/08................kp27/??..............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp27/30................yk3
pink..............................................kp29/28-36..........yk5
aliisa10.........poika 07/10...............kp31/30-36............yk2
tiipula............tyttö 05/11................kp33/29?.............yk1
toiveikas84............04/10................kp34/31-33...........yk7
Icicle ....................06/11................kp37/30-35..........yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp40/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11.............kp57/??................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
LeenaT
Ranskis


Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Päivystyksessä käyty.. 5 aikaa alko tuhruttamaan ruskehtavaa vuotoa, joka on nyt punertavaa mutta ei verta... ainakaan vielä, tulee tipoittain mutta silti pelko on korkealla ja tuntuu että tämä onnellisuus oli tässä.. Hoitaja ei osannu käyttää ultraa ja dopplerilla yritti ääniä, mutta eihän ne nyt vielä kuulu.. Tuntuu et siihe huomisen ultraan on ikuisuus!! Olo on just kun menkat alkais!
 
Nöhvi
Anu: eihän :( Toivottavasti on vaan jotain alkuraskauden vaaratonta vuotoa!!! Voin vaan kuvitella, kuinka pitkiä seuraavat tunnit ovat. Jaksamista ja pidetään sormet ja varpaat pystyssä että kaikki kunnossa!

emiliainen: pahoittelut tädin vierailusta :hug: Onpa kurjaa käytöstä mieheltäs, ei saisi suhun purkaa turhautumista. Sitä mä pelkään että koska meillä mies rupeaa hätäilemään - se kun on ollut mun "kallio" ja "järjenääni" tässä touhussa...
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu84: pitkät tunnit sulla eessä..mutta ei se vuoto välttämättä tarkoita mitään, siellä se pieni voi olla ihan kunnossa. Toivotaan siis että vaaratonta vuotoa. Jaksuhalit:hug:

OmppuF: se alkaa testipäivät lähellä olla..kiva kun sielläkin on hamsteri..en vaan osaa itsekkään olla niin, etteikö molempia testejä ois kaapissa oottamassa..

Katariine: Tsemiä uuteen kiertoon. Ehkä sun miehelle pitäis pitää pieni anatomian oppitunti :whistle:

No mitäpä tänne..joo ei tullut otettua kuvia mahasta. En tykkää ollenkaan olla kameran edessä. Sen takana viihdyn kyllä oikein mainiosti.

Vuotoa ei tänään ollenkaan. Nauroin kaverille, että joko kohta hanat aukee tai...alkaakin vaihdevuodet:D
No..ajattelin siis sinne keskiviikon pintaan kärvistellä. Jos ei vuoto sitten ennen sitä ala. Kun myönnettävä on että pettymys tulee pintaan jos testaa ja nega tuleekin. Jos ei testaa, on vielä toivoa niiden testattujen haamujen valossa :saint:

Kun vaan muistaisi itsekin sen että tämä on vasta yk4, eli ei mikään maailmanloppu jos ei tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Mää tuun kans tänne! :) Elikkäs yritystä nyt takana parisen vuotta ja epätoivo on nostanu päätään monet kerrat, joka kuukausi.. Ei vaan oo saanu ajatuksia muualle, kun menkkoja oottelee tulevaksi. Keskiviikkona pitäs taas tädin saapua kylään, mutta nyt on semmonen olo ensimmäistä kertaa, että en petykään niin pahasti, vaikka täti saapuukin :O Oireita ei oo, mutta eiköhän se taas ehi mielikuvitus tehä tepposet ja kuvittelen kaiken niin erilaisiksi kuin ennen menkkojen alkamista ;) Ovulaation jälkeen muutamana päivänä kyllä vihlo aika voimakkaasti välillä alavatsassa, mitä ei oo ennen tuntenu.. Olo tosin on, että ei oo tärpännyt, mutta tää on outoo, kun pettymys ja epätoivo on väistynyt. Ehkä sitä kuitenkin jossain mielen sopukassa ajattelee, että entäs jos nyt sittenkin? :whistle:
 
Icicle tsemppiä ylihuomiseen testailuun ja toivotaan että täti ymmärtää pysyä poissa!

Anu voi itku.:/ Yritä jaksaa sinne ultraan asti sinnitellä. Alkuraskaudessa tiputteluvuoto on kuitenkin melkolailla normaalia, joten yritä olla hätäilemättä.
Masukuvista ja mammavaatteista: otettiin muutama kuva loppuraskaudessa ja laskettuna päivänä. Mun maha oli ihan valtava... Tosin täytyy myöntää että osa oli ihan syömisten tulosta, painoa kun kertyi 18kg. Mammavaatteita mulla on melko paljon, eikä toivottavasti tarvitse ostaa enää lisää.

(.) täällä on kanssa LA-laskurit käytössä! Meille olisi ideaalitilanne, jos tärppi kävisi touko-marraskuun välisenä aikana. Jos nyt heti tärppäis, niin ensi joulun kaukomatka jäisi väliin. Mutta eipä tuo haittaisi.:D
 
anu84 voi ei, toivotaan kaiken olevan kunnossa :hug:

emiliainen Pahoittelut tädistä :hug: Höh kylläpäs miehesi sanoi inhottavasti!

Minzuliini83 Tervetuloa :wave: ja jääköön vierailusi täällä lyhyeen!

On: Loppuisi jo tämä vuoto. Oon tässä miettiny, että jos tässä kierrossa ei tekisikään ovis testejä..vai stressaisko sitä vaan enemmän? Meillä mies on vauvan teko puuhissa mielellä "tulee jos on tullakseen" Voi kunpa itsekkin voisi olla sellaisella fiiliksellä:( Pitäisi vaan olla ylipäätään onnellinen, että on päässyt edes yrittämään toista, kun tie tähän on ollut niin kivikkoinen.
 
Mut voi siirtää taustalta listalle, eli

LeenaT........tyttö 1/12.............kp1/?..............yk1

Tänään jälkitarkastus edellisen raskauden jäljiltä. Saavatkohan mitään ronkittua ku just alko sit menkat...
 
Anu84: Lämmin :hug: Voimia! Toivotaan, että jotain harmitonta vuotoa! Mulla oli esikkoa odotellessa pientä vuotoa. Ymmärrän hyvin pelkosi. Tulehan sitten kertomaan ultrakuulumisia.
Minzuliini83ja LeenaT: Tervetuloa! :wave:
 
Tervetuloa uusille!

Voi Anu, toivottavasti vain jotain merkityksetöntä tiputtelua!

Masukuvista ja vaatteista Mies, en siis minä vaan mies, päätti että vatsa kuvataan kerran viikossa niin näkee kasvun. No sitä on sitten hyyyyyvin monta kertaa kuvattu masu aina h-hetkelle asti :LOL: Vaatteita omistan tasan yhdet äitiysfarkut, ja uskallampa veikata ettei ne mahdu enää mulle!! jääny niin hurjasti kiloja tuosta ekasta, etenkin persiin ja reisien seudulle :(
 
Vuoto pysynyt samana.. ja äsken dopplerin näyttöön sain syke lukeman 165... että ei se mun syke ainakaan ole.. Ja jos sielä masus ei mitään eloa ole niin haastan tuon dopplerifirmankin oikeutee!! Mua ahdistaa tällähetkellä niin paljon että sitä ei kukaan ymmärrä!! :/
 
Kirjauduin näköjään ikivanhalla nimimerkillä eilen elikkä tuolla Minzuliini83:lla. En tiennyt sen enää olevan edes voimassa :p Eli lisätkää mut tällä uudella nimimerkillä mukaan :) Poika 06/04. Tosiaan nyt menossa kp22/24. Onko muilla noin lyhyttä kiertoa? Eiku onko mulla yleensä kp23, ku keskviikkona pitäs alkaa menkat ja sillonhan alkaa kp1..? Heh, naureskelin jo itelleni, ku oon sillä mielellä, että nyt en pettyskään vaikka täti saapuu kylään, yms ja silti pyörin täällä palstalla.. :O :whistle: Nyt on jo menkkaoireita (siis menkkaoireita eikä raskausoireita) havaittavissa: reisiä repii ja paljon sekä alamahaa nippailee. Ennen oon kyllä kuvitellu nämäkin raskausoireiksi, mutta nyt en! Ja ehkäpä sitä sekoais, jos ne kaks viivaa testiin sais :D Muutama päivä ovulaation jälkeen repi muuten nivusia, mistähän se tuo johtuu ku sitä en oo ennen havainnu?

Anu84: En voi kuvitella, miltä susta tuntuu nyt. Oikein paljon jaksamista ja toivotaan, että pikkuinen on siellä 165 sykkeellä mukana! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneille onnea!

ja tädin kohdanneet :hug: (perässä tullaan uuteen kiertoon)

]luulen että ei enään tarvitse testailla, kun tämänkin päiväinen testi oli viivanpaikka. lämmöt ovat 36,8 , alavatsassa/nivusissa juilii ja kihelmöi.
enkä valitettavasti usko ihmeisiin tässäkään kierrossa :/ :)
 
Onnea kaikille plussanneille! Annis meillä oli ne samat dpo:t menossa ja minä täälä vielä kärvistelen dpo 15 menossa ja menkkoja ootan. Dpo13 testattu nega joten ei se nyt auta kun ootella seuraavan kierron alkua.. Reissu takana ja oli mukavaa, hetkeksi unohti raskaus ajatukset.. Nyt on sitten arki palannut ja ajatukset raskaudesta myös..
 
Täällä palaillaan taas aktiivisemmaksi. Jotenkaan ei ole huvittanut kirjoitella kun on vaan odotellut että täti tulisi ja saisi aloitella clomit.

Eli mulle saa päivitellä listalle
kp1/31-33 ja yk8

Paljon onnea kaikille plussanneille! :heart: Teitä onkin oikein ryöpyllä tullut heti kuun alkuun :)

Pikaisesti luin kommentteja läpi mutta täytyy paremmin niitä lukasta jotta pääsen taas kärryille :)

omppuf Tuli tuosta kirjoittelustasi vaan mieleen kaverini typerä lausahdus ennen kuin aloittivat pikkukakkosen yrittämistä. Heillä siis eka lapsi aikanaan tärppäsi heti yk1:stä. Niin hän vaan totesi että kyllä toinenkin lapsi tärppää heti ekalla kierrolla kun kerta ensimmäinenkin tärppäsi. Eihän se nyt helkkari sentään mitään varmaa ole! Oikein pisti kiukuksi moinen ajattelutapa kun tietää miten monet yrittäjät joutuvat vuosia odottelemaan omien pienokaishaaveiden toteutumista. Itse tietty mielessäni julmasti toivoin ettei heillä heti ekalla kierrolla tärppäisi toinen jotta tajuaisi ettei se ole niin helppoa kuin väittää. No arvaa vaan tuliko hän syksyllä raskaaksi heti yk1:stä. Toisilla se näyttää onnistavan ja ite tahkoo ties kuinka kauan :/

Ja vielä tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! :) Olkoon visiittinne lyhyt :)
 
Anu: Oi miten ihanaa <3 Onnea vielä hirmusti! Teillä siis kävi vähän niinku meilläkin sillon esikon kanssa. Eli np ultraan mentiin piti olla viikkoja 11+6 ja vastasi 9+5. Kaikki ultrat sen jälkeen ok ja ihan terve tyty tuo nykysin on :) Tuosta tuhruttelusta muistin että mitä mun neuvolan täti sillon aikoinaan sano.. raskaana ollessa siellä alakerrassa on kaikki limakalvot herkempiä ja enempi verta kulkee verisuonissa, tuommoset pienet vuodot on aika yleisiä, esim pupuilun jälkeen.. :eek:
Nöhvi:Niin en minäkään kevyin mielin mene noin kalliita testejä käyttämään :eek: :D Ole vaan onnellinen ettet oo mikään hamsteri ;D Se on melko rasittavaa.. xD
Emiliainen: Pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä :( Joo-o ei ne miehet aina tajua mtn :D Sun pitää näyttää sille joku dokumentti aiheesta "lisääntyminen" ehkä semmonen kuvallinen juttu valaisis enempi ;)
Icicle: Onko epämieluisaa vierasta näkyny portin pielessä? Vai olisko se teidän haikara löytäny perille? :)
Pikku-Saara: Kyllähän sitä matkalle alkuvuodestakin pääsee pienen nyytin vaan nappaa mukaan myös ;)
kiseliina: Joo oot oikeessa, tälläsessä vauvakuumessa tuommonen tjottailu on täys mahottomuus. :D Toivottavasti tätis älyää poistua takavasemmalle piakkoin!
LeenaT: Tervetuloa ihan listan puolellekkin! :)
Murunmami: Minä oon ihan kateellinen :) Olisimpa itsekkin älynny ottaa viikoittain kuvia, niitä olis nyt mukava katsella
Ruttunaama: Tervetuloa!! :) Mulla on ollut pari 23 päivän kiertoa ja sitten tasapainottamassa niitä 40-50päivän. Plussatuulia sinne paljon +++
NNÄ: Täällä vielä elätellään toivoa teidän puolesta! :) Mutta ymmärrän lannistuneet tunnelmasi melko hyvin :/:hug:
aliisa: Kumpa se plussa kuitenkin tulisi sinne! :eek:
Toiveikas: Aivan!! Tämän sukulaisen tausta ensimmäinen yk1 toinen yk0 ja tämä kolmas VASTA yk2.. huoh.. Noh toivotaan että teillä nyt nuo clomit tois toivotun joulun ihmeen vielä tämän vuoden puolella :) Itse odottelen vielä samanmoisia pillereitä, ei taida vielä ensi kiertoon keretä. :eek:

Omailu: Tällä kärsitään tautia nro 2. Kuumetta ja oksentelua, erittäin nice. Päivää piristää uutiset Martina Aitolehdestä raskaana ja Tauskin muijasta myöskin raskaana. :eek: Mihin tämä maailma on menossa :D:D
 

Yhteistyössä