Hakutulokset

  1. M

    pakko oli lainata tänään twilight kirjat ko jäin eilen niiiin koukkuun:)

    Mulla meni leffat pilalle kirjojen jälkeen. :)
  2. M

    Jos äitiysloma alkaa kesken sairasloman eli ennen varsinaista äitiyslomaa niin...

    äitiysloma alkaa seuraavasta päivästä kun lapsi syntyy. meillä tuli 10 viikkoa etuajassa ja se meni niin. :)
  3. M

    Suntymävuotesi?

    81
  4. M

    kuinka kauan kestää...?

    Kyllä ne jo pitäisi näkyä siellä. Mulla yleensä aina jos ennen kello 18 maksaa niin on jo seuraavana päivänä. :)
  5. M

    Stumppaa tähän kirjan huvittavuudesta.. :D

    On se tuossa hyllyssä. Pääsin puoleen väliin ja alkoi jotenkin naurattamaan se meininki mikä sillä kirjoittajalla on. Lukematta jäi. Ja poltan edelleen.
  6. M

    Miksi monessa kodissa televisio auki koko illan?

    Sama täällä. :D
  7. M

    Karpit! Miks mä en saa protskuja tarpeeksi alas???

    Koitapa vähentää noita maitotuotteita nyt aluksi. Aika paljon näyttää menevän. :)
  8. M

    Selkokielellä saisko? Maksukatto terveydenhuoltoon?

    Täällä Lahdessa ainakin piti ihan itse seurata tuota maksukattoa. Ei ne ilmaiseksi hoitoa ihan helpolla anna. :laugh: Muistaakseni mulle muuten sanottiin että ne on per henkilö, mutta yhden lapsen kulut voi omiinsa lisätä jos ei muuten riitä.
  9. M

    Selkokielellä saisko? Maksukatto terveydenhuoltoon?

    Se raja on muistaakseni 633 euroa. Ainakin viime vuonna oli. Sain itse lapsen sairaalamaksuista lisäsummaa itselleni, mutta en kahdesta lapsesta osaa sanoa. :) Niin ja sitten kun se raja on täynnä, menet oman sairaalapiirisi maksutoimistoon. Saat sen kortin sieltä.
  10. M

    Karppaajat HOOOOI!!!

    Varmaankin tarkoitit mantelijauhoa? Katso karppaus.info. Siellä on vaikka mitä. :)

Yhteistyössä