Hakutulokset

  1. M

    missä vaiheessa hennesin tilin tietoihin tulee omille sivuille ne ostot

    Pitäisi näkyä kun olet tilannut. :)
  2. M

    Auttakaa facebookista tietävät.

    pakko merkata kun ihan samaa mietn. :)
  3. M

    G: Mitä lapsillasi on nyt päällä?

    Tyttö 1v 3kk. Violetit H&M:n collegehousut ja Tutan punainen body jossa tummemman punaisia palloja. Oli housut loppu kun kaatoi vesilasin päälleen. :D
  4. M

    Minkä kokoisia teidän 1-vuotiaat on olleet?

    77,5cm. tosin syntyi keskosena 10 viikkoa etuajassa ja tuo on syntymäpäivästä laskettu. lähempänä oikeaa aikaa 78cm. neuvolantäti kehui pitkäksi tytöksi.
  5. M

    Kauniiden ja Rohkeiden ravintola missä aina söivät?

    oho, väärä ketju. :D
  6. M

    Kauniiden ja Rohkeiden ravintola missä aina söivät?

    77,5cm. tosin syntyi keskosena 10 viikkoa etuajassa ja tuo on syntymäpäivästä laskettu. lähempänä oikeaa aikaa 78cm. neuvolantäti kehui pitkäksi tytöksi.
  7. M

    Aninka!:)

    ebayssa on peruukkeja vaikka kuinka paljon mutta taso on sitten niin ja näin :)
  8. M

    Aninka!:)

    siis munkaan peruukki ei ole aitoa hiusta vaan jotain kuitua. kuitu on paremman oloista kun aito hius koska aito hius ei ole eurooppalaista vaan itämaista ja todella painavaa. itse ostin paikallisesta kampaamosta mutta hintaa olikin sitten 360 euroa. :)
  9. M

    Aninka!:)

    hmm. veit mun nikin. :D itse joudun peruukkia käyttämään. sain sairaalasta semmoisen maksusitoumuksen, jolla sen ostin. kyllä se päässä pysyy, niissä on nykyisin semmoiset kiristysnauhat niinkuin rintaliiveissä ja hengettömilla eli sellaisilla pikkupinneillä sen saa pysymään hyvin paikallaan. :)
  10. M

    Kertokaas akryylikynsien huollosta.

    Kyllä ne ottaa ne tipit irti. Ja tekee sen kynnen uudelleen. Näin ainakin mulla. :)
  11. M

    vauvan vaatteiden pyykkäämisestä

    Ei tuolla sanota ettei saa nestemäisellä pestä.
  12. M

    Miten toi posti/Itella ny oikeein toimii kun kännyyn tuli viesti paketista????

    Mulle on tullut paketteja joista on viestillä ilmoitettu. Toinen ilmoitus yleensä tulee kirjeenä kotiin. :)
  13. M

    Paluu pulpettiin-testi

    Äidinkieli..................... 7 Englanti....................... 9 Ruotsi......................... 8 Matematiikka................... 6 Fysiikka ja kemia.............. 8 Biologia ja maantieto.......... 8 Historia ja yhteiskuntaoppi.... 8 Elämänkatsomustieto............ 8 Liikunta ja...
  14. M

    apuja, näytöltä hävinnyt jonnekkin sivunpäivityspalkki, mistä saa sivun päivitettyä

    siis ei se sitä nappia tuo takaisin, mutta päivittää.
  15. M

    Kysymys Kauniista ja Rohkeista

    Saiko tuosta jotain selvää? Siis Steffy ja se kuollut tytär ovat kaksoset.
  16. M

    Kysymys Kauniista ja Rohkeista

    Taylorin toinen tytär kuoli autokolarissa. Syyllinen siihen oli Ericin ja Brooken poika Rick. Öö.. Hope muistaakseni on sen Bridgetin (Brooken tytär myös) entisen poikaystävän tytär. Brooke teki vähän tuhmia sen kanssa joskus ja sen seurauksena Bridget ja se mies erosivat.
  17. M

    uskallatteko käyttää puolalaisia pakastemansikoita sellaisenaan rahkoihin ym jälkiruokiin?

    Se vaarahan on vadelmissa. Ihan pakastimesta meillä ainakin syödään, ilman kuumentamisia. :)
  18. M

    Mikä lapsesi on Mayojen horoskoopissa??

    Poika: Keltainen Sähköinen Soturi Keltainen Soturi Pääsi on kuin partaveitsi. Jos joudut taisteluun, et tarvitse muita aseita. Olethan Keltainen Soturi, Älykkyyden voima. Soturina olet oppimassa pelottomuutta ja siksi sinua on karaistu jo pienestä pitäen. Tunnet eläväsi oikeasti silloin...

Yhteistyössä