Aninka!:)

  • Viestiketjun aloittaja "mipsu"
  • Ensimmäinen viesti
"mipsu"
Tossa toisessa ketjussa tuli esille että pidät peruukkeja,haluaisin itsekin sellaisen hommata koska mulla on tosi lyhyet ja rumat hiukset:(
Onko se miten vaikea/monimutkainen laitettava?mistä olet omasi ostanut?
Mua jotenkin pelottaa että jos se lentää päästä tms:D

Ja pakko vielä kommentoida;tossa blogissasi jota äsken tsiikasin:Dtuo aloitus "feeling blue"----aivan upea tuo eka kuva!!nuo sun silmät,awww......:Oolet kaunotar!

:)
 
hmm. veit mun nikin. :D itse joudun peruukkia käyttämään. sain sairaalasta semmoisen maksusitoumuksen, jolla sen ostin. kyllä se päässä pysyy, niissä on nykyisin semmoiset kiristysnauhat niinkuin rintaliiveissä ja hengettömilla eli sellaisilla pikkupinneillä sen saa pysymään hyvin paikallaan. :)
 
:D

No mä heitän omat hiukset ponnarille ja vetäsen fledan päähän, ihan hyvin pysyy kun noita pystyy säätämään jonkin verran kuitenkin :) Omani olen tilannut Ebaysta, ihan japanilaista kanelonkuitua, en mä tartte aitoa hiusta kun maksimissaan kerran viikossa käytän peruukkia.

Kiitos :snotty:
 
oho
hmm. veit mun nikin. :D itse joudun peruukkia käyttämään. sain sairaalasta semmoisen maksusitoumuksen, jolla sen ostin. kyllä se päässä pysyy, niissä on nykyisin semmoiset kiristysnauhat niinkuin rintaliiveissä ja hengettömilla eli sellaisilla pikkupinneillä sen saa pysymään hyvin paikallaan. :)
:Osiis nyt on sanottava että ihan sattumalta tän nikin vaan sutasin tohon kenttään:Dei ollut tarkoitus varastaa,e ole edes suhun täällä törmänny aiemmin:Dsori;)
mipsu-nikin keksin koirani mukaan ku se tos vieres makaa:D
 
siis munkaan peruukki ei ole aitoa hiusta vaan jotain kuitua. kuitu on paremman oloista kun aito hius koska aito hius ei ole eurooppalaista vaan itämaista ja todella painavaa. itse ostin paikallisesta kampaamosta mutta hintaa olikin sitten 360 euroa. :)
 

Yhteistyössä