vai pitääkö keittää?
tiiteni harmaana 31.03.2011 #2 En käyttäisi ilman kuumentamista. Ties millä noro-vedellä ovat viljelyksiään kastelleet...
dechs 31.03.2011 #3 Kyllä mansikoiden syömiseen vähintäänkin kuolee. Parempi kun heität roskiin ihan suosiolla.
No, 31.03.2011 #4 en ainakaan jos sitä olis tarkotus lastenkin syödä,sillon ostan kotimaisia,vaikka ovatkin kalliinpia.
en ainakaan jos sitä olis tarkotus lastenkin syödä,sillon ostan kotimaisia,vaikka ovatkin kalliinpia.
mipsu 31.03.2011 #5 Se vaarahan on vadelmissa. Ihan pakastimesta meillä ainakin syödään, ilman kuumentamisia.
tiiteni harmaana 31.03.2011 #6 Pirkka-pakastemansikat on tähän asti ainakin olleet suomalaisia ja viitä olen ostanut ja laittanut rahkoihin tms, missä on marjat raakana.
Pirkka-pakastemansikat on tähän asti ainakin olleet suomalaisia ja viitä olen ostanut ja laittanut rahkoihin tms, missä on marjat raakana.
"Lila" 31.03.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja dechs: Näytä alkuperäinen viesti Kyllä mansikoiden syömiseen vähintäänkin kuolee. Parempi kun heität roskiin ihan suosiolla. Click to expand... Oletko kuullut listeriasta yms. ? Et ilmeisesti. Voi aiheuttaa keskenmenon.
Alkuperäinen kirjoittaja dechs: Näytä alkuperäinen viesti Kyllä mansikoiden syömiseen vähintäänkin kuolee. Parempi kun heität roskiin ihan suosiolla. Click to expand... Oletko kuullut listeriasta yms. ? Et ilmeisesti. Voi aiheuttaa keskenmenon.
SitäSaaMitäTilaa 31.03.2011 #8 Ulkolaisissa pakastevadelmissa on kaliki-virusvaara, mutta Evira ei ole mansikoista ainakaan kuumentamisohjeita antanut. Itse käytän vain kotimaisia marjoja, mutta ulkolaisista kuumakäsittelisin kaikki.
Ulkolaisissa pakastevadelmissa on kaliki-virusvaara, mutta Evira ei ole mansikoista ainakaan kuumentamisohjeita antanut. Itse käytän vain kotimaisia marjoja, mutta ulkolaisista kuumakäsittelisin kaikki.