Hakutulokset

  1. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Nonna78 Sitä minäkin todella toivon, että alkais paikat kypsymään! Suppareita on ollut jonkun verran, ei varsinaisesti kivuliaita, mutta jospa ne kypsyttäis paikkoja (toivossa hyvä elää). Eilen terkka meinas, ettei pikkuinen varmaan ainakaan paljon yli 4kiloa paina, ennemmin vajaat 4kiloa. Mutta...
  2. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Pikkuperho Ehkä siitä eilisestä terkan käsittelystä oli sittenkin jotain hyötyä :) Tänä aamuna n. 9 aikaan vessassa käydessä tuli ihan selvä limatulppa. Ei ollu epäilystäkään, ällövaroitus, niin inhan venyvää ruskeaa limaa tuli iso klöntti :x Saapa nähdä tapahtuuko muuta ja milloin??? Meilläkin...
  3. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Nonna78 Kiitos! Niinhän se on, että pienilläkin asioilla on taipumus tässä olotilassa kasvaa suuriksi... Paiju on tosiaankin varmaan saanut nyyttinsä jo tai ainakin on hakumatkalla :heart: pipa Ihanaa! Tsemppiä ja voimia loppurutistukseen täältäkin ja toivottavasti synnytys tosiaan nyt...
  4. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Täällä minä ainaskin olen :wave: Ei ole mitään tuntemuksia tai siis ihan samanlaisia, kuin on ollut aikaisemminkin... Limatulppaakaan en ole yrityksistä huolimatta bongannut... Flunssa alkaa onneksi helpottaa täälläkin. Onkohan Paiju synnärillä :rolleyes: pipa Joskus vatsa saattaa mennä...
  5. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    illusia76 Toivottavasti kaupungilla supparit lisääntyy :D Onko muilla ollut enemmän hikoilua? Olen tässä huomannut jo parin viikon ajan, että varsinkin yöaikaan hikoiluttaa aikasen paljon :x Viime yönäkin, kun vessareissun jälkeen tulin takaisin sänkyyn, niin pään alla ja rinnalla ollut tyyny...
  6. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Nonna Toivottavasti flunssa hellittää pian teillä molemmilla! illusia Muistelen kuulleeni, että äidin tauteja vastaan ois tosiaan vastustuskykyä, mutta varma en ole... Influenssapiikin otin, joten toivottavasti tämä ei sitä ole. Nyt on kyllä taas vähän parempi olo, eikä kurkku ole enää...
  7. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    karmilla Vaatevarasto on täälläkin aika kapea, ois tosiaan kiva laittaa farkutkin välillä jalkaan! Saapa nähdä milloin ne mahtuu jalkaan... Paiju JEE! Jospa sulla tosiaan jotain alkais tapahtuun :D Lupaavia oireita tosiaan! Kannattaa tosiaan yrittää levätä nyt niin paljon, kuin vaan...
  8. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    karmilla Eipä ole meilläkään vielä kesäksi oikeastaan juuri mitään. Mutta ajattelin niitä hommata sitten lähempänä, niin tietää hommata oikean kokoisia ja värisiä ;) riksu82 Tosi hienoa, että paino oli noussut ja että pääsette ulos! Mahtava juttu, että maitoa tulee niin hyvin =) pipa87...
  9. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Paiju Huutonetistä saa kyllä edullisesti kaikkea mahdollista ja monesti tuotteet voivat olla aika uusiakin. Juu, minähän se suosittelin Carriwellin liivejä. Hinta on kyllä ihan kohdallaan ja laatukin tuntuisi olevan ihan hyvä. Sittenpä sen käytössä näkee, miten oikeasti toimivat. Mutta olen...
  10. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Kiitos kaikille mua terkasta tsempanneille! Kyllä mieli jo parani, enkä jaksa ainakaan enää murehtia hänen mielipiteitään. Suututti just sen takia eniten, että hän viitsi edes huomauttaa noin pienestä noususta. Painon nopeakin nousuhan on joillakin ihan normaalia viimeisillä viikoilla ja...

Yhteistyössä