Hakutulokset

  1. N

    3 kk ja kylmät kädet aamuisin

    Hei Ninna77 Meillä kans 2kk vanhalla pojalla kädet viilenee tosi helposti. Sisällä hänellä on melkein koko ajan tumput käsissä ja ulos saa pukea käsiin ja jalkoihin reilusti. Niska on meidänkin pojalla ihan lämmin. Mietin, että oiskohan poika perinyt mun taipumuksen kylmiin käsiin ja jalkoihin...
  2. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Pikkuperho Meidän poika ei oikeastaan ole kuumaverinen, vaan pikemminkin kylmäverinen. Kädet viilenee tosi helposti. Sisälläkin melkein koko ajan tumput käsissä ja ulos saa pukea käsiin ja jalkoihin tosi hyvin päälle. Ilmeisesti multa periny ton taipumuksen : / Mulla on tänään jälkitarkastus...
  3. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    illusia76 ihanaa, että ristiäiset meni hyvin! Olipas teillä kyllä paljon vieraita. Meille tulee vähän reilu 20. Pakko oli rajoittaa vieraita, kun on niin isot suvut, että muuten olisi vieraita varmaan reilut 50. Kastemekon tilasin eilen netistä. Se on ihana vanhanajan tyylinen, ekopellavaa. Aika...
  4. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    pipa87 Jospa teillä paranis yöt, kun poika kasvaa ja imuteho kasvaa. Mua lohduteltiin laitoksella, että kun vauva kasvaa ja imuteho paranee ruokailuajatkin yleensä lyhenee. Saa nopeammin tarvitsemansa määrän. Meillä poika söi alussa yöllä jopa yli 2tuntia putkeen, mutta nyt ei enää niin kauan...
  5. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    illusia Onpas suloinen tyttö :heart: Toi kuva ei näkynytkään eilen,kun kirjoittelin. Paiju Toivottavasti poika rauhoittuisi paremmin nukkumaan jatkossa! Meilläkin on alkanut tulla hymyjä :D ja leluja katselee todella tarkkaan välillä ja päästelee erilaisia ääniä :) Mullakin tuntuu olevan...
  6. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    illusia Onpas ikävää,että flunssa on teillä noin sitkeää! MInä varmaan käyttäisin vauvaa lääkärillä, jos ei tänäänkään ala helpottamaan. Tietenkin jos pitää päivystykseen mennä, niin eihän se herkkua ole. Mutta jos on vakuutus, niin sit yksityiselle? Toivottavasti ei nyt pitkittyis hirveesti...
  7. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    karmilla Harmi, ettei tutti kelpaa. Jospa hän oppisi sitä pikkuhiljaa syömään. Mulla ei vielä varsinaisesti ole ollut yksinäistä, kun mies on ollut kotona. Eka 2viikon saikku ja sitten isyysloma. Nyt on tän viikonlopun yövuorossa, mutta onneksi ensi viikko on taas vuosilomaa. Pehmeä aloitus...
  8. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    karmilla Illusian tavoin luulen, että unipussi tai kapalo vois auttaa huitomiseen. Netistä löytyy ohjeita kapalointiin. Voi kapaloida lakanaanki. Ja sit on myynnissä kaikenlaisia helppoja "puolivalmis"kapaloja. Googleta netistä, niin löytyy kaikenlaista. illusia Hienoa, että teillä on tyttö...
  9. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    lisäystä edelliseen: Mulla on taas ollut muutaman päivän vähän flunssainen olo : / Varmaan, kun on ollut niin väsynyt ja stressannut joka asiasta, niin on sitten ollut helpompaa maastoa pöpöillekin. Onneksi ei ole kovin pahaksi mennyt ja olen jaksanut hoitaa poikaa! Kuumetta ei ole, eikä nuhaa...
  10. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Paiju Pari kertaa on ollut raivareita edellisen kirjoituksen jälkeen, mutta lievempiä kun ensimmäinen. Ne kyllä tuntuu tosi ikäviltä, kun toinen vaan huutaa vaikka mitä tekisit :'( Meilläkin tosiaan puklaillaan välillä aika paljonkin, mutta sitten välillä taas vähemmän. Cuplatonit on mekin...
  11. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Pikkuperho Mies syötti pojalle pakkasesta pumpattuja maitoja. En minäkään muuten olisi voinut noin kauaa olla pois kotoa. Jospa teidän tytöllä olisi vaan "sylinkaipuu"-kausi menossa ja se menisi ohi? Toivottavasti ainakin. Ja hyvä, jos kuitenkin öisin on rauhallisempi. On meilläkin ollut pari...
  12. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Pikkuperho Mahtavasti on kyllä teillä tyttö kasvanut =) Ei ne d-tipat kaikilla välttämättä aiheuta vatsavaivoja. Juuri eilen näin yhtä työkaveria, joka oli aloittanut samat tipat ku mekin ja heti 5 tipan annostuksella. Eikä tytöllä ollut tullut mitään vatsavaivoja, vaikka muuten kuulemma onkin...
  13. N

    miksi sain ison vauvan?

    Hei torstai :wave: Et tee mitään väärin! Itse sain vajaa 3 viikkoa sitten esikoispoikani, pituus 54cm ja paino 4540g. Painoindeksini oli ennen raskautta 23 ja paino nousi raskauden aikana n. 13kg. Minäkin yritin syödä terveellisesti ja monipuolisesti ja herkuttelua ei ollut sen enempää kuin...
  14. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Pikkuperho Mullakin ilmeisesti on pienet pukamat, mutten minäkään ole niille mitään tehnyt, kun eivät ole vaivanneet. Eikös apteekista saa jotain voiteita, jos alkavat vaivaamaan. Mulla onneksi on maha toiminut, kaapissa on levolacia ja kuivattuja luumuja varalle. Mulla ei oikeastaan pissaaminen...
  15. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    illusia76 Hienoa, että sinäkin sait nukuttua :D Me alotettiin maanantaina d-tipat sellset, jossa on mukana gefilusta. Varmaan on vähän vaikuttanu pojan mahaan, koska kakkaa tulee reilummin, kuin ennen ja hieman on ätissyt enemmän, mutta onneksi yöt ovat vielä olleet aika rauhallisia. Alotettiin...
  16. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    illusia JIhuu, viime yö meni superhyvin. Poiika nukahti puolen yön jälkeen tisuttelun päälle, joka jatkui pitkin iltaa. Yleensä herännyt viim 3 aikaan tissille, mutta viime yönä heräsi vähän ennen 6:tta. Eli äitikin sai kunnon unet =) Tisuttelu kesti vajaa 2 tuntia ja sitten poika nukahti...
  17. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Milona Kiitos onnitteluista! :hug: Voimia sinulle edelleen! Kiva, että jaksat käydä kuitenkin lueskelemassa ja kommentoimassa. Tulehan välillä kertomaan voinnistasi, jos jaksat! Kävin vasta kirjoittamassa tuonne uuteen ketjuun pitkän sepustuksen, kun on kirjoittelut jääny vähemmälle :ashamed:
  18. N

    ***loppukevään 2010 hoidoista syntyneet***

    Hei kaikille pitkästä aikaa :wave: Olen ollut niin väsynyt ja mukamas kiireinen, etten ole ehtinyt käydä täällä :ashamed: Anteeksi! Mulla on mielialat heitelleet aika rajustikin ja itku on ollut välillä herkässä :| Huolestuin jo, että onko synnytyksen jälkeinen masennus iskemässä, kun mulla...
  19. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei kaikille pitkästä aikaa :wave: Meidän "pikku"herra saapui maailmaan 24.1 klo 00.07 :heart: Saikin muutamalta kaverilta heti hellittelynimen James Bond :D Mitat pojalla paino 4540g! ja pituus 54cm. Kätilökin hämmästeli pojan isoa kokoa, kun mahan koko ei antanut viitettä isosta koosta...
  20. N

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    klo 4:stä lähtien on tullut melko kivuliaita suppareita ja veristä limatulppaa tuli myös 4:ltä. Supparit kipeni heti sen jälkeen. Suppareiden väli vaihtelee 5-10minuutin välillä. Auto on lämpiämässä ja laukut eteisessä. Voi kun tämä ei nyt tyssäis tähän... Oisin niin valmis pääsemään tositoimiin :D

Yhteistyössä