Kiitos kaikille mua terkasta tsempanneille! Kyllä mieli jo parani, enkä jaksa ainakaan enää murehtia hänen mielipiteitään. Suututti just sen takia eniten, että hän viitsi edes huomauttaa noin pienestä noususta. Painon nopeakin nousuhan on joillakin ihan normaalia viimeisillä viikoilla ja muutenkinhan paino saattaa heitellä joillakin ihmisillä. Ja kuten riksu kertoo, niin imettäessä kilot kyllä karisee (siis jos imetys onnistuu)
Mietityttää vaan, että kuinkahan tarkkaan sitten vauvan kohdalla seurataan painokäyriä : /
Paiju Hienoa, että olo ja unet ovat hyviä! Itselläkin olo on oikeastaan tosi hyvä ja viime yön nukuin taas paremmin.
karmilla Minäkin olen lueskellut neuvolasta saatuja lappusia ja kyllä niistäkin mietittävää saa itselleen. Meillekin on sanottu neuvolassa ja lappusissa luki, ettei rintamaitoa voi antaa liikaa. Vauvat eivät syö enempää, kuin napa vetää. Kyllä joo välillä tuntuu, että miten kaikesta vauva-arjesta voikaan selvitä, kun asioita pyörittelee mielessä... Mutta nämä fiiliksetkin taitavat olla aika yleisiä ennen vauvan syntymää?
Pikkuperho Mullakin on vähän turvotusta, joulun jälkeen oli kyllä selvästi enemmän. Mutta minkäs tolla turvotukselle teet, toiset turpoaa helpommin kuin toiset. Onneksi teidän neuvolassa on järkevä suhtautuminen tohon painon nousuun ja turvotukseen!
riksu82 Toivottavasti teidän pojalla paino nousee pian. Ymmärrän kyllä, että pahoitit vähän mielesi. Jospa teidän pojalla vaan paino nousee hitaammin? Luulis kyllä, että ruokaa saa tarpeeksi. Ja jos kerta vaippoja ja vaatteita likaantuu kakkaan ja pissaan, niin ruokaa varmaan saa tarpeeksi
Millanen se neuvolan kotikäynti muuten oli? Kiva, että olette jo päässeet ihmisten ilmoille pienen ihmisen kanssa =)
Harmittaa vähän, kun tekis mieli päästä kävelylle, mutta täällä on -25, joten voipi olla, etten tarkene. Kun ei ole tarpeeksi isoja toppahousuja, toppatakki kyllä löytys. Jospa tuo pakkanen iltaa kohti lauhtus...
Hei katselkaapa muuten
huutonetistä imetystyynyjä. Siis, jos päädytte sellaisen hommaamaan. Itse sain omani muistaakseni 18e + postikulut n. 8e. Postithan tulee aika kalliiksi noin isossa tuotteessa, mutta tyyny oli kuin uusi ja uutena ostettuun säästin melkein puolet!