riksu82 Kiva kuulla, että imetystyynystä on apua! Itsekin sellaisen olen huutanut itselleni huutonetistä jo hyvissä ajoin, kun mullakin noita noita niska- ja hartiavaivoja tuppaa olemaan...
karmilla Oletkohan jo synnärillä? Tsemppiä matkaan!!
pipa87 On täälläkin ollut vihlovaa kipua ja kaikenlaista paineen tuntoa. Vauva siellä varmaan porailee itselleen kulkureittiä
illusia76 Mulla on vähän samanlainen unirytmi, mutta yleensä aamusta saan sitten nukuttua useamman tunnin pätkän n. 6-11 välillä.
pikkuperho Kiva kuulla sustakin! Minäkin ajattelin, että suuremmat siivoukset saa nyt olla. Sen verran kipeäksi minäkin alaselkäni sain tän viikkoisen siivouksen jälkeen. Eikä sillä muuten ollut mitään vaikutusta suppareihin. Kylläpä se vauva sieltä tulee, mutta toivoisin, ettei tarvis käynnistellä vaan synnytys käynnistyisi ihan itsekseen! Ois sitten helpompaa ja kroppa olisi valmiimpi koitokseen.
Neuvolassa käyty ja taas se terkka sai mut pahalle tuulelle :kieh: Piti taas oikein erikseen mainita, kun painoa oli tullut 233g lisää, kun edellisellä viikolla oli kuitenkin paino tippunut reilusti. Ehkä se on vaan hänen tyylinsä, mutta otan sen itseeni. Miehelle puhisin autossa, että tulee sellainen olo, että pitäis olla laihdutuskuurilla, että terkka olis tyytyväinen (ehkä hieman liioittelin
). Onneksi ensi viikon aika on toiselle terkalle, siis jos vielä joudun menemään sinne. Muuten oli kaikki kunnossa. Sori, että valitan näin pienestä asiasta, kun joillakin voi olla oikeitakin huolia. Mutta olen niin herkillä nyt, että tollanen painosta nipottaminen tuntuu ikävältä : /
Eilen oli masuasukilla tosi rauhallinen päivä, oikeastaan vasta illalla innostui enemmän liikkumaan. Tänään on sitten liikuttu eilisenkin puolesta =) Onneksi, kun alkoi jo vähän eilen huolettamaan. Mutta nyt pitää alkaa valmistautuun 2vuotiaan kummitytön synttäreille =) Saapa nähdä uskallanko syödä siellä mitään, ettei vaan paino nouse liikaa
Hyvää viikonloppua kaikille (vauvauutisia odotellessa) :wave: