Hakutulokset

  1. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Nippe onnea! Jospa teidän pitkä odotus vihdoin palkittaisiin... Meinasinkin jo udella... :) :hug: Itsellä hivenen tyhjä olo ollut viime päivinä, vaikka kaikkea ihan mukavaa olen koittanut tehdä. Kävin tänään ultrassa (kp 11) ja se tuntui olevan ihan turha, ei mitään oikein sanottu, lasku...
  2. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Polkka ja lumileopardi, hyvin puette asiat sanoiksi! Hyvää viikon alkua kaikille! Itse voin erinomaisen hyvin ja ymmärrän toisaalta myös hyvin sen, että joitain lukemaan eksyneitä positiivisuus saattaa ärsyttää ja ahdistaa. Kun itse olin huonoimillani lapsettomuuden syövereissä, kaikki...
  3. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Ellenni, mä en oo missään vaiheessa sanonut että lakatkaa stressaamasta ja sieltä se lapsi tulee. Olen sen sijaan sanonut, että stressaaminen tuskin vaikuttaa raskautumiseen mitenkään ratkaisevasti. Lapsettomuus on helvetin rankkaa meille kaikille. Jos ajatuksella luet ketjun, niin ymmärrät...
  4. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Sharlin tuo irti päästäminen on tosiaan vaikea, mutta palkitseva steppi. :) Rahanmenosta olen TOSI pahoillani! Varmasti on tosi ärsyttävää maksaa paljon hoidoista, jotka eivät ole onnistuneet. :hug: Me kokeillan varmaan jossain vaiheessa jotain hoitoa, tosin suoraan sanottuna mä en edes ehkä...
  5. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Lumileopardi, totta! Mutta vaikka sitä lapsettomuutta onkin "pakko" ajatella, niin mulla ainakin hieno muutos on, etten ole koko ajan masentunut asiasta. Sen eteen olen tehnyt töitä paljon, eikä tietynlainen irti päästäminen ole ollut helppoa. Mutta nyt jälkikäteen ajatellen hukkasin elämää...
  6. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Nippe eiköhän sali ole täysin ok, kunhan ei ihan maksimaalisesti rehki, eli ehkä hyvä tosiaan ottaa vähän pienmpää vastusta. Itsekin salilla käyn ja kun raskaana olen ollut, niin heti vaistomaisesti ei haluakaan enää revitellä kun pelkää... Mutta perjaatteessa raskaus kestää kaiken maailman...
  7. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Heipparallaa jälleen! Mulla meinaa unohtua tämän ketjun idea, kun taas joutuu ajattelemaa lapsettomuutta niin paljon ja ravaamaan kokeissa... Kun juuri sitä en halua, että livun tas keskittymään lapsettomuuteen ja sitä kautta tiedostamaan mitä puuttuu. Meiltä ei mieheni kanssa puutu mitään...
  8. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hennu, oon täysin samaa mieltä polkan kanssa, minua ainakin kiinnostaa kuulla miten asianne etenee... samassa veneessä tässä kaikki ollaan ja kyllä se lapsettomuus tuntuu pahelle ihan alusta asti, ei se v#tutus ainakaan loputtomasti vain kasva ja kasva, vaan jossain vaiheessa taittuukin...
  9. S

    jos saisit yhden

    Toivoisin, että parantumattomat sairauteni paranisivat. Jos saisi 3 toivomusta, niin 2. olisi lapsi ja 3. lottovoitto väh. 5 miljoonaa. :D Ollaan kärsitty lapsettomuudesta vuosia, mutta kyllä tuo oma terveys sentään tärken on.
  10. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Heippa 83yrittäjä. Olen tosi pahoillani krempoistasi, kuulostaa tosi ikävältä! Itselläni on 3 autoimmuunisairautta, joista yksi on kilpirauhasen vajaatoiminta, ja epäilen neljättä. Ei pitäisi muka olla este raskaudelle, mutta taitaapi kuitenkin olla, koska muutakaan syytä ei ole ja...
  11. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Nippe, voi miten pitkään olette jo yrittäneet.:hug: Vaikka ajatus lapsettomaksi jäämisestä ei tunnu mukavalta, niin on hyvä käydä läpi nekin ajatukset. Sinun opiskelutahtisi kuulostaa ihan siltä, ettet ole täysin antanut lapsettomuuden lannistaa itseäsi vaan olet paahtanut eteenpäin elämässä...
  12. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hauskaa joku_päivä, ei sillä mitään kiirettä ole, mutta se voisi olla mukavaa. En tunne tällä hetkellä ketään lapsettomuudesta kärsivää... Mun nimetön meiliosoite on: massor(at)luukku.com ja sinne saa kuka tahansa kirjoitella. Ilmoittautukaa muutkin, jos ajatusten vaihto kiinnostaa, musta...
  13. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Syssy, ei hätää! Nuo aallonpohjat valitettavasti on täysin luonnollisia, olin samassa jamassa ja pitkään. Halusinkin aloittaa ketjun jakaakseni edes sen huojennuksen, että tästä kaikesta selviää lopulta, tuli se lapsi tai ei. Aikansa on kaikelle, myös surulle. Se on läpikäytävä tiettyyn...
  14. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hei taas kanssasisaret! Mukavaa, että viestejä on tullut! Tuo identiteettikysymys on itsellänikin ollut voimakkaasti mielessä: kuka olen jos en saakaan lasta? Nyt asia on kuitenkin hahmottunut, koska koitan panostaa uraani, ihmissuhteisiini, kuntoiluun ja niin edelleen. (Kaikkeen sellaiseen...
  15. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Kiitos lumileopardi! Minullakin ensimmäiset 2 lapsettomuusvuotta olivat ehkä ne kaikkein pahimmat. Pahoja hetkiä tosin tullut sen jälkeenkin, kun raskautunut olen ja sitten on toiveet kuitenkin romuttuneet. Mutta nykypäivänä voin tosiaan hyvin ja haluaisin tsempata kaikkia samojen ongelmien...
  16. S

    Turha väittää, ettei hedelmättömyys ole kuolemaan johtava tila

    Hei! Lue keskusteluni: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2011480-lapsettomuuden-surusta-voi-selvita-ilman-lastakin/ Olen itsekin möyrinyt pohjamudissa ja menettänyt elämäniloni, kunnes löysin sen takaisin. Työtä se vaatii kyllä. *Halaus*
  17. S

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Yli neljä vuotta lapsettomuutta, keskenmenoja, kemiallisia raskauksia/ tuulimunaraskauksia. Ratkaisua ei ole löytynyt. Kroppani ei kai pysty ylläpitämään alkanutta raskautta. Tutkittu on kaikki perustutkimukset. Olin vuosia surullinen. Olin NIIN vihainen, katkera, ahdistunut!!!!! Keskityin vain...

Yhteistyössä