Heippa 83yrittäjä. Olen tosi pahoillani krempoistasi, kuulostaa tosi ikävältä! Itselläni on 3 autoimmuunisairautta, joista yksi on kilpirauhasen vajaatoiminta, ja epäilen neljättä. Ei pitäisi muka olla este raskaudelle, mutta taitaapi kuitenkin olla, koska muutakaan syytä ei ole ja kohtu&munasarjat on kunnossa. Lisäks mulla on ikävä hormonaalinen pahoinvointi ja hormonaalinen akne... Ainiin, ja ainakin ollut PCO ja endokin...tällä hetkellä ne poissa *koputtaa puuta*. Olen menettänyt terveyteni ja täyden huolettomuuteni elämässä jo lapsena, mutta jotenkin olen aina onnistunut syyttämään siitä maailmaa, en itseäni. Samoin lapsettomuudesta.
Sellainen asia tuli mieleen, että tutullani oli "eri pituiset jalat", mutta kun selkä saatiin suoristettua(kiropraktikko tms?) olivatkin jalat yllättäen samanpituiset... Onhan sinulla asianmukainen selänvenytys "kone" ja/tai muut hoidot skolioosiin? Kipujen kanssa on varmasti ikävä elää. Toivon sulle hyvää vointia ja antoisaa kuntoilua kroppasi rajoissa! Ja sitä plussaonnea, pieniä ihmeitä tapahtuu jatkuvasti...
Nippe81, kovasti onnea matkaan nyt vaan!! Minustakin sulla on hauska murre, mistähän päin olet? Pohjoisestako?
|O Öitä toivottelee Saigon.
Sellainen asia tuli mieleen, että tutullani oli "eri pituiset jalat", mutta kun selkä saatiin suoristettua(kiropraktikko tms?) olivatkin jalat yllättäen samanpituiset... Onhan sinulla asianmukainen selänvenytys "kone" ja/tai muut hoidot skolioosiin? Kipujen kanssa on varmasti ikävä elää. Toivon sulle hyvää vointia ja antoisaa kuntoilua kroppasi rajoissa! Ja sitä plussaonnea, pieniä ihmeitä tapahtuu jatkuvasti...
Nippe81, kovasti onnea matkaan nyt vaan!! Minustakin sulla on hauska murre, mistähän päin olet? Pohjoisestako?
|O Öitä toivottelee Saigon.