Hakutulokset

  1. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    ikuisuus Meillä myös keitetty jo parit riisipuurot :p Lapset rakastaa sitä yli kaiken. Olen vaivihkaa laittanut sekaan vähän vehnälesettä ja näin kuitupitoisuus on parempi, mutta kumpikaan lapsi ei ole huomannut mitään B) Huomenna olis sokerirasitus. Saa nähdä mitä siitä tulee... Ja...
  2. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    27+0 :heart: :heart: 13 weeks to go B)
  3. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Huoh!! Työpäivä takana ja olo on karmea :kieh: Supistaa kun nousee lattialta ylös tai kantaa niitä pikkusia sylissä. Täytyy nyt katsoa mitä mä tän asian kanssa oikein teen. Vaunut haettiin tänään kotiin - ne on nyt varastossa odottelemassa sen about 13 viikkoa :D Etuajassa olen, mutta...
  4. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Vasta eilen iltapäivällä Vauva heräsi ja potkutteli ihan kunnolla :D ...vähän meinas kyllä paniikki jo iskeä, kun tosiaan ihan hiljaista oli vatsassa. Huomenna pitäis mennä töihin taas... Saa nähdä mitä siitä tulee - vähän pelkään, että ei mitään. Mutta pakkohan se on mennä kokeilemaan. Huoh...
  5. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Käsi on edelleen yhtä kipeä ja pistokohdassa on punainen jälki ja jonkinlainen "patti" ihon alla. Lisäksi en ole tuntenut juurikaan liikkeitä eilisen iltapäivän jälkeen. Jotain ihan pienenpientä liikettä tuntunut pari kertaa, mutta ei mitään isompaa. Vauva yleensä potkuttelee iltaisin ja...
  6. Develly

    Perjantain kuvapino

  7. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tervetuloa mukaan Tanya :D Täällä käsi edelleen turkasen kipeä. Kaikki kosketus ja liikutus sattuu edelleen :headwall: Villakangastakki ja autolla ajo EI ollut hyvä idea lainkaan - se tuli tuossa kokeiltua kun kävin Helsingissä :kieh: No, kai tämä tästä hellittää viikonlopun aikana...
  8. Develly

    Meillä kävi alansa ammattilainen ;)

    Vähän hirvittää, että miten se saa sen lasin siihen takasiin - jos multa ei löydykään sopivia työkaluja :kieh: :kieh: Huh huh!! Taas on katsottu se halvin mahdollinen vaihtoehto mitä vaan kaupungista löytyy. Ja sen jotenkin huomaa :laugh:
  9. Develly

    Meillä kävi alansa ammattilainen ;)

    Ulkopuoleinen lasi lastenhuoneesta on kivitetty rikki ja sitä tuli irroittamaan tämän ah-niin-ihanan isännöitsijämme valtuuttama mies. Ekaks se kysyi, että "onks sulla ikkuna-avainta" :laugh: :laugh: Just sillä hetkellä ei löytynyt, joten alkoi päivittely, että "miten mä nyt saan tän...
  10. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Ai niin rutisihan se täti vähän mun painostakin, kun se ei ole noussut yhtään. Kysyi taas, että ethän laihduta :kieh: En, en laihduta. Ekalla käyntikerralla tämä täti vaan sanoi, että painoa ei sais paljon tulla, kun sitä on ennenstääkin jo lähes 85 kg eli liikaa :ashamed: :ashamed: Nyt...
  11. Develly

    Actimel ja jatkuva mainonta...

    Kyllähän tuo varmasti vatsaa/suolistoa tasapainoittaa eikä se pahaksi ole, mutta siihen se sitten kyllä jää :whistle: Ei varmasti estä mitään possutauteja tms noroja tulemasta.
  12. Develly

    Actimel ja jatkuva mainonta...

    Tuo mainos tulee telkkarista ihan jokaisella mainoskatkolla - kuin just samaan aikaan tämän possutauti-hysterian kanssa :laugh: :laugh:
  13. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Neuvolassa käyty ja kaikki oli kunnossa. Hemoglobiini tosin ei ollut noussut rautatableteista huolimatta, mutta muuten ei ollut mitään moitittavaa :heart: Ihanan näköistä ulkona, kun on valkoinen maa :D Harmi vaan, että tuo ilo ei taida kauaa kestää - taaskaan :kieh: Develly ja...
  14. Develly

    Hemmetin sitkeessä tää yskä. :/

    Mulla ollut yskää 3 viikkoa ja tytöllä kohta puoltoista kuukautta :headwall: Mitään muita oireita ei ole.
  15. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Possupiikillä käyty ja käsi on **** kipeä |O Onneksi vielä ei ole muita oireita eikä toivottavasti tulekaan. Tosi kiva homma, kun peruivat pojan leikkauksen tänään viideltä... Aamulla olis pitänyt olla paikalla, joten varoitusaika oli aika olematon :headwall: :headwall: Mä vielä pidin...
  16. Develly

    Mitä ajatuksia herättää nimi...

    Entä Mysi, Enia(Enya) tai Fanny?
  17. Develly

    Mitä ajatuksia herättää nimi...

    ...HELMI? :flower: jokaiselle joka jaksaa vastata :D
  18. Develly

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Nuppu sun tytöllä on todella kaunis nimi :heart: :heart: Tänään tosiaan pitäis mennä piikille. Hirvittää hieman, mutta ei auta - pakko vaan yrittää ajatella muuta. Develly ja Tyttönen 26+1 :heart:
  19. Develly

    AITO retro *heh*

    :o Vai että retroa? Jees jees....
  20. Develly

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Tänään olis tiedossa possurokotetta ja pakko myöntää, että olen vähän hermostunut :ashamed: Lähinnä siksi pelottaa nuo mahdolliset oireet, koska pojalla on huomenna (onneksi vaan päiväkirurginen) leikkaus ja mun on oltava skarppina - no matter what!! :/ Neuvolan terkka sanoi, että tuota...

Yhteistyössä