Hakutulokset

  1. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Kiitos kiharapäälle listan päivityksestä. Hirmu haikea olo kyllä tuli ku oma nimi ei olekkaan enää listoilla, mutta mikäs teet :'(
  2. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    llmottaudunpa että täällä vielä ollaan vaikkakin palstailu vähentynyt huomattavasti. Vielä ei oo yritystä päällä, eikä tietoa milloin alkaakaan. Ehkä ois viisainta poistaa mut listoilta, palaan jos/kun päästään tositoimiin. Plussasäteitä kaikille muille! B)
  3. N

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Täällä kans yks jolle tää ketju vois olla sopiva. Mulla vauvakuume vaivannut jo jonkin aikaa mutta mies edelleen hannaa vastaan. Yritän saada sen pään käännytettyä että syksyllä alkais meilläkin yritys joten ehkä kesävauva vm2009 ois luvassa =) Ennestään on 2v tyttö ja 4v tyttö. Kovasti jo...
  4. N

    elimistön sisäisen puhdistuksen kuuri ja mahd. raskaus!

    Miracle: Mitenkäs kuuri sujuu? Onko ollu mitään vaikutusta? Joutuuko vessassa käymään useammin tmv? =)
  5. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Olipa "kiva" kuulla että muillakin on tuota "vaaka-kammoa" ;) Siis siksi "kiva" kuulla ku oon aatellu että oonko jotenkin outo ku moisella itseäni stressaan ja mietin tuota. Tarkotus ois tässä ainakin 5kg pudottaa ennen ku annetaan Kolmosen tulla. Pääsis ainakin painossa alemmalla kymmenelle...
  6. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Kiitos vastauksista! =) Kyllä mä oon aatellu ainakin ottaa asian puheeksi sitten neuvolassa, ettei tarvi joka kerta stressata painon kertomisella. Ja jos mahdollista niin vois vaikka jättää koko punnituksen väliin. Kyllähän sitä voi kotonakin seurata painon edistystä ja kertoa sitten neuvolassa...
  7. N

    elimistön sisäisen puhdistuksen kuuri ja mahd. raskaus!

    Ahaa, niitä on siis tabletteinakin! Ne passais mulle paremmin. Mieluummin otan tablettina ja juon veden ihan vain vetenä :laugh: Käynpä joku päivä apteekissa kysymässä tarkemmin :)
  8. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Onnittellut Jontulle! :flower: Täällä sitä koitetaan juoda paljon vettä ja syödä terveellisesti. 2 päivään en oo syöny karkkia tmv herkkuja ollenkaan! Se on todellinen saavutus mulle! On tullu syötyä karkkia lähes joka päivä viime aikoina.. :ashamed: Mua ahdistaa jo valmiiksi se jos...
  9. N

    elimistön sisäisen puhdistuksen kuuri ja mahd. raskaus!

    miracle: Tokihan sinäkin saat vastata :laugh: Onko noita erimakusia? Pitääpä itekkin harkita jos tässä kevään tullen ostais itekkin tuon kuurin :)
  10. N

    elimistön sisäisen puhdistuksen kuuri ja mahd. raskaus!

    mantana: Minkälaiset kokemukset sulla jäi kyseisestä kuurista? Lähtikö turvotusta tai kevenikö olo, muita vaikutuksia? Onko se juoma miten pahaa? :p
  11. N

    elimistön sisäisen puhdistuksen kuuri ja mahd. raskaus!

    Minkä niminen kuuri on? Mistä ostit? Ite en osaa vastata tuohon sun kysymään kysymykseen mutta mielenkiinto heräsi tuosta kuurista. Itekkin ois kiva kokeilla jotakin vastaavaa =)
  12. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    tikruliini: Niinhän se on että ekoina viikkoina paino putoaa aika paljon ja suht helposti. Tuommonen pudotus varmasti motivoi tosi paljon =) Lasketko painonvartijoiden pisteitä vai millä keinoin laihdutat? Mä ajattelin yksinkertaisesti syödä vähemmän ja terveellisemmin, liikkua enemmän...
  13. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    tikruliini: Tosi mahtava tulos! Onnittelut! Siitä se lähtee =)
  14. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    tikruliini: Mulla kans mielessä ainakin aluksi 10-15kg pois. Enemmänkin multa joutais pois mutta tuo ois jo tosi hyvä alku. Siis ymmärsinkö oikein että sulla pudonnut paino 3,8kg viikossa? :o
  15. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Koralli73 ja Mamma4v: Onnittelut hienoista painonpudotuksista molemmille! :flower: Oisko teillä antaa hyviä vinkkejä meille muillekin painonpudotukseen? :whistle: ON: Tänään alotin painonpudotuksen. Oon liian kauan vain kauhistellu aina vain suurenevaa vaakalukemaa ja mättäny suuhuni...
  16. N

    Perheessä vain poikia tai ainoastaan tyttöjä?

    Meillä 2 tyttöä, mun siskolla 3 tyttöä, miehen siskolla 2 tyttöä. Pikkasen tyttövoittoista on meillä ainakin :laugh:
  17. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    :ashamed: sori... mä kirjoitin tänne ihan vanhasta tottumuksesta... :D
  18. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mulla on niin mieli maassa tämän vauvajutun takia :'( Tuntuu että mies on toisena päivänä toista mieltä ja toisena päivänä toista. Välillä antaa ymmärtää että vauva ois tervetullut lähes heti, sitten taas tulee semmonen fiilis että ei sitten moneen vuoteen vauvaa! Katotaan vaan niin ei meillä...
  19. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mullekin oli tullu yksityisviesti tuosta kerhosta, kiitos paljon :) ON: Täti teki aamulla täydellisen yllärisaapumisen, kp siis nyt 1 ! Arvelin menkkojen alkavan vasta loppuviikosta mutta kuinka kävikään. Eli viime kierto oli vain 25 päivää. Saapa nähä miten eri mittasia näistä mun...
  20. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Olipas Jempillä mies ihanasti sanonut :heart: Ja taas omaa napaa: Mies yllätti eilen täysin. Ehdotti puolitosissaan ehkäisyn pois jättämistä kohta puoliin. Mä olin ihan häkeltynyt ja totesin vain että "kannatetaan" :laugh: En todellakaan tiedä sanoko mies sen ihan tosissaan ku muutenkin...

Yhteistyössä