Hakutulokset

  1. R

    Ovatko lapsenne alkaneet sairastella enemmän päivähoidossa kuin kotona?

    Aloitin nyt vuoden alusta työt ja nyt on menossa toinen saikku, ekalla oltiin jo ensimmäisen hoitopäivän jälk kun ripuli iski ja nyt sitten yökitään... Ihan tällaista kotivuosina ei ollut vaikka sairasteltiinkin. Itseä ärsyttää kun heti joutu jäämään kotiin muutaman työpäivän jälk. Olen siis...
  2. R

    Tietäville kysymys, lyhyemmistä työpäivistä pienten lasten vanhemmille...

    Mutta onko minulla tuohon oikeus vaikka olen ollut hoitovapaalla (jossain luki et edellisen 12kk aikana 6kk töissä)..
  3. R

    Tietäville kysymys, lyhyemmistä työpäivistä pienten lasten vanhemmille...

    Siis tilanne tämä että palailin työelämään hoitovapaalta ja haluaisin tehdä lyhyempää työpäivää (6h). Eikös se olekin "laillisesti" minulle kuuluvaa siihen asti kunnes nuorin 8v ?!? En tarkoita tuota kelan osittaista hoitovapaata jossa työviikkotunneiksi tulisi 30h eli 5h työpäiviä. Vaan...
  4. R

    Onko pysäköinti Oulussa maksullista sunnuntaisin?

    Kiitos. Huomenna siis ostoksille ja ei tarvi alkaa etsimään nurkista kolikoita kun koskaan ei niitäkään muista varata...
  5. R

    Onko pysäköinti Oulussa maksullista sunnuntaisin?

    Siis tuossahan tuo kyssärini olikin, aikaa kun on viime sunnuntaishoppailusta kulunut eikä millään muista....
  6. R

    onko mulla nyt alkamassa synnytys ? jelppikää, kiitos.

    Esikoista odottaessani näin: limatulppa kun lähti niin 7 tunnin kuluttua oli poika maailmassa, ja seuraavilla kerroilla vieläkin nopeampaa... eli yksilöllistä tämäkin.
  7. R

    Oulun alueen mammat

    Niin en tietääkseni täällä mitään myy, mut voin kyllä siirtää "jutun" jos jotain häiritsee :snotty:
  8. R

    Oulun alueen mammat

    auki 9-15 ja vaatteiden koot 60-86, jokunen vaate myos 90-92. kengät hintaluokkaa 10? ja alle. eikä tinkiminenkään kiellettyä =)
  9. R

    Oulun alueen mammat

    Jos kaipailet vauvan ja vähän isomman taaperon hyväkuntoisia vaatteita ja kenkiä niin käyppäs lauantaina (27.9) Hiukkavaaran Laatukirpputorilla. Olen siellä myymässä "varastoni" pois. Poikien äitinä on siis paljon poikien vaatteita, mutta myös unisex. Kengissä löytyy 5:det viking core texit...
  10. R

    Jeeee parempi mieli, enää ei kiukuta

    Onnea paljon :flower: Pääsisinpä minäkin, siis muuhun kun hoitovapaan loputtua odottavaan vuorotyöhön :ashamed:
  11. R

    Annoin sitten likalle selkään

    Joo eihän sitä kukaan (toivottavasti) lastaan mielellään "kurita", mutta itsekin olen saanut lapsena koivuniemen herrasta ja oppinut läksyni eikä traumoja ole tullut. Tietenkin sitä sai ihan oikeasta syystä eikä joka risauksesta. Ja jäi pariin kertaan, sitä nimittäin oppi. Joten olen...
  12. R

    Meille tulee kolmas poika!

    Meillä on kans kolme poikaa eikä ne ole mistään rauhallisimmasta päästä joten välillä toivoo et ois yks tyttö rauhoittamassa tilannetta, joka sekin on turhaa ajattelua kun alkaa muistelemaan omaa lapsuuttaan :kieh: :kieh: Ja muistan kun odotin nuorinta niin tiesin sen olevan poika, en...
  13. R

    Mun tarvii varmaan lahjoittaa mein turvakaukalo ja istuin...

    Joo vaan ei ne niitä siellä taksikeskuksessa säilytä vaan niillä on niille joku oma varasto josta ne haetaan tarpeen ilmaantuessa ja kaiken lisäksi mittari raksuttaa myös tämän hakureissun ajan. Näin mulle kerrottiin kun kyytiä tilailimme... Joten teimme niin että raahasimme oman kaukalon...
  14. R

    MARITA76

    Yritin laittaa s-postia sinulle mutta se herjaa takas eli taitaa olla taynna
  15. R

    Miten saatte liitettyä kuvia myynti-ilmoituksiinne

    Kysymys siis selvisi jo otsikosta. Kokeilin eka aijaata, mutta kuvani oli liian suuria ja minä raukkaparka kun en osaa pienennellä kuvia ja muutenkin olen aika käsi näissä hommissa Siis auttakaa kiitos
  16. R

    Mikä Tytölle nimeksi

    Siiri Maria :kin ois ihana nimi, vaan siinä etunimessä veljeni ehti ensin. Eikä ois ollu tarvettakaan... 3 poikaa ja "pussin suu kiinni" :D
  17. R

    Mikä Tytölle nimeksi

    En löytäny noin äkkiseltään Riitun nimipäivää, mut Pietan kohdalla nimipäivä vois olla 2.12 silloin nimipäivää viettää Beata.. Mun suvussa on ollut Pieta ja miehen Beata ja ne lausutaan samanlailla, mun mielestä kuitenkin tuo Pieta on kuitenkin kauniinpi. Ja synnärilläkin tuli vastaan...
  18. R

    Jos miehesi pettäisi sua, jättäisitkö sen?

    Jättäisin. Ja se on tiedossa ukollakin sillä aikanaan yhteen lyöttäytyessä tehtiin asia selväksi. Mutta suuri on luottamus sillä en sellaista osaisi edes epäillä....

Yhteistyössä