Jos miehesi pettäisi sua, jättäisitkö sen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Särkynyt sydän
Olen nyt melkein sellaisessa tilanteessa ja en varmaankaan jättäisi jos se olisi tapahtunutkin. Rakastan kuitenkin häntä niin paljon ja tahtoisin antaa anteeksi.
 
Vepasto
Vaikea sanoa, riippuu miten paljon mies katuisi tekoaan, yrittäisikö salailla sitä vai kertoisiko itse jne. Mutta vähäksi aikaa ainakin laittaisin muualle asumaan. Saisi mieskin rauhassa miettiä, mitä se meidän suhteelta haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Jos kyse olisi yhden yön kännipanosta, en jättäisi. Jos kyse olisi suhteesta, jättäisin.

Peesaan tätä!

Mutta en kyllä varmaan koskaan pystyis unohtaan, ja kyllä ois kortilla ukon menemiset sen jälkeen... :kieh: Että vois olla et ennenpitkää meiän tarina ajautuis karille, kyl pettäminen mua niin kuitenkin vaivais... Tiedä häntä tositilanteessa, toivottavasti ei joudu kokemaan (en ainakaan siinä mielessä joudu kännipettämistä kokeen, kun ukko ei ees juo itteensä känniin eikä käy ravintoloissa, 1-2 saunakaljaa kotona riittää...).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Ei sitä pysty näin sanomaan.

Varmasti en jättäisi, jos olisi joku känninen nuoleskelu.
Mutta jos pehkuihin asti mennään, niin luulen, etten pystyisi mieheni kanssa enää rakastelemaan.

Toivottavasti en ikinä joudu tuon asian eteen. :heart:
Näin mäkin ajattelen, ainakin nyt. Hankala sanoa, kun tilannetta ei osaa kuvitella, mut en usko, et pystyisin sitten enää koskaan luottamaan tuossa asiassa, niin se luottamuspula olisi suhteen loppu...
 

Yhteistyössä