Jos miehesi pettäisi sua, jättäisitkö sen?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä erovaihe aika alussa ja toivoin suunnattomasti että kaikki kääntyisi vielä parhain päin mutta sitten sain tietää että mies on selkäni takana tapaillut toista, ei ilmeisesti mitään seksiä harrastanut mutta on tekstaria lähetellyt että on kiinnostunut naisesta. Sen takia en enää halua edes yrittää, koska siinä on jo tunteetkin miehellä pelissä, melkein mieluummin yhden illan hairahdus jossa ei tunteita pelissä kuin viikon soittelut, tekstarit ja tapailut :(
Miehillä yleensä valmiina katottuna joku toinen... :hug:

Niin, vastaus kysymykseen: Jos mies vielä haluais jatkaa, niin itse tuskin en.
Sinänsä jännää, että et haluaisi jatkaa, muistaakseni pettäminen oli sun(kin ) mielestä inhimillistä ja sellainen virhe voi sattua kelle vain?

en
Tai siis jättäisin jos voisin, jaksaisin..ehkä. Välis aina tuntuu et jätän ja sit taas et ok kait se näinkin menee. Mulla mies petti yli vuosi sitten, olipa aikas shokki ja olin helvetin vihainen, mut päätin,et pysyn täs liitos niin kauan,et saan omat työasiat järjestykseen ja rahatilanteen sellaiseks et otan ja lähden lapsien kans...en ole vielä lähtenyt...laiskuus kai iski...ja ukko pysynyt kotona...järkyttyi kai niin shokki hoidosta jonka annoin...:)

Minä olen myös niillä linjoilla, että yhden yön kännisekoilusta esim. laivalla tuiki tuntemattoman kanssa en varmaankaan jättäisi. MUTTA jos on pitänyt suhdetta yllä ja varsinkin jos on henkisesti samalla tasolla vielä jonkun kanssa ja avoimiesti juttelee asioitaan ja keskustelee yms. mitä ei tee normaalisti niin jättäisin hyvin hyvin katkerana.

En varmaankaan. Mutta jos hänellä olisi pitkäaikainen suhde ollut, jossa tunteita pelissä, niin olisin melko varmasti sitä mieltä, ettei kannattaisi jatkaa. Jos siis näyttäisi siltä, ettei mies rakasta mua, vaan haluaa ainoastaan pitää perheen kasassa ja siksi jatkaa mun kanssani.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Todella vaikea sanoa näin yhtäkkiä.

Jonkun yhden kerran satunnaisen kännihairahduksen ehkä antaisikin mennä läpi sormien, mutta pitkään jatklunutta suhdetta en. Eipä kai sitä tiedä, ennenkuin tilanne eteen tulee. Toivottavasti jää tulematta!
Näin minäkin ajattelen.

Mun exäni petti mua ja kun jäi kii (mulla silloin niin sinisilmäisellä meni tovi että tajusin ja uskoin) lupas ja vanno ettei koskaan, mä uskoin ja taas olin höynäytetty ja viimein tajusin, että parempi mennä kummankin omia teitään. Kokemuksesta viisastuneena, NYT jos nykyinen ukkoni pettäis, mä eroaisin samantien ja mieheni sen tietääkin, että kerrasta poikki.

Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Jos kyse olisi yhden yön kännipanosta, en jättäisi. Jos kyse olisi suhteesta, jättäisin.
Samoin. Tässä on just menty naimisiin, yhteinen asuntolaina ja yhteinen lapsi. Nämä asiat pitävät melko tiukasti yhdessä.

Riippuisi titenkin kuinka törkeästi ja miten sen jälkeen käyttäytyisi.Mutta luulen että yritettäis selvittää asia. varmaan jotain ulkopuolistakin apua haettais. En varmaan hetkeen pystyis miehen koskee,enkä luottaa. tarvis kattoo voisko siitä suhteesta enään tulla mitään. Mutta yritettäis me. ei voitais vaan romukopaan heittää tätä kaikkea.
Täläistä tilannetta silti tuskin tulee.

taas vieras
Mulla on sama tilanne kuin sulla. Olemme riidelleet asiasta jo yli kolme kuukautta ja voi mennä viikko, että olemme olleet sovussa, kun emme puhu muusta kuin pinnallista asioista. Asiasta emme voi puhua, koska mieheni ei jätä kaveriaan ja ei mielestään ole tehnyt mitään väärää. Mulla ei ole tilaa hänen yksityiselämässään. Synnytin perjantaina ja voi olla että kun tilanne sallii täytyy muuttaa pois. Ihmisellä on vain yksi elämä, joten miksi tuhlata se epätyydyttävään avioiliittoon.

Riippuu kenen kanssa pettäis. Jos se olis joku yhen yön suttura baarista hirveessä juubassa, niin todennäköisesti en jättäis. Mut jos se olis joku ennenstään tuttu, esim eräs sen exä, ni ukko ei edes ehtis tajuta mitä tapahtu, ku se jo lentäis pihalle..Mut tuskinpa toi mua menee pettämään..

Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Jättäisin! Ei olisi väliä onko pettänyt räkäkännissä tai ihan selvänä. Ei olisi myöskään väliä onko ollut yhdenyönjuttu tai pitempi seurustelusuhde. Kenkää sais heti!

Mä olen yhtä ehdoton.

lentäis ku leppäkeihäs... en mä pystyis antaa anteeksi ja tiedän et jos yrittäisin ja vaikka jatkettaisiinki yhdes niin suhde tulis kaatuun enemmin tai myöhemmin.. miksi siis pitkittää väistämätöntä..?

MySelene
jättäisin. ei mulla oo kiinnostusta tai energiaa elää loppuelämäni miettien ja epäillen tekeekö ukko sen uudelleen ja meneekö se töihin ja mitä sit jos se haluu ulos juhlimaan. nou tänks! jos luottamus menny niin ei mitään järkee jatkaa.

Ohis
Jättäisin, ehdottomasti. Tää on niitä ainoita kiveen kirjoitettuja periaatteita, vieraissa ei käydä. Ja asia on kyllä molempien tiedossa, tiedän että jos itse tekisin niin, tulisin jätetyksi.

Yhteistyössä