Hakutulokset

  1. H

    Onko muille käyny samallai...

    Mä varmaan alotan viel aikasemmin, etten vaan liian myöhään... :laugh:
  2. H

    Onko muille käyny samallai...

    Tuli täs mieleen...kun mulla penskana tul ekat kuukautiset (n.9v) en ollut koskaan kuullutkaan semmosesta!! :| Olin aivan kauhuissaan kun "tuli verta pyllystä", en pariin päivään uskaltanut kertoo kellekkään...tumppasin wc-paperia pikkareihin suojaksi... :ashamed: Sit viimein kun äitille...
  3. H

    Meille syntyi...

    Tätä kun luki niin kyynelet alkoi valua.... tuntui niin kuin olisi teidät tuntenut... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Osanottoni suureen suruunne! Ja paljon haleja!!!
  4. H

    Kuin monen mies harrastaa

    sitä suomalaisten miesten suosituinta... Eli oikeen käjen etusormi nokkaan, vasemman persiiseen. Sit sisäkautta koittaa saaja yhteen sormet.... :kieh: :kieh: Tämä tapahtuu yleensä sohvalla maaten.. :laugh: :laugh: Mun ukon suosikki... :snotty:
  5. H

    2 vuotiaani sanomaa

    Tyttöni sanoi äsken että hänellä on kuolaimet päässä. Tarkotti kuulosuojaimia! :laugh:
  6. H

    IIIhanaaaa!!!

    Huomenna tulee jätskiauto!!!! :ashamed: Se kuskiki kattoo jo vähä kieroon, ku mä jokakerta hamstraan... :ashamed: Mutku ne on meist koko sakista niin hyvvää!!! :p
  7. H

    Pakko nyt kiljahdella riemusta teidänkin kuullen :)

    että saitte sen!!!
  8. H

    Pakko nyt kiljahdella riemusta teidänkin kuullen :)

    Voi ku meki jo viimeinkin löyvettäs!!! Mistäpäin ootte? Oliko kallis?Paljo tonttii? Kiinnostaa hirveesti kaikki tämmönen, ku seurannu nii kauan jo hintoja...Paljoko putos hinta?
  9. H

    kuinka pitkiä matkoja noin 4v.jaksaa ajaa pyörällä?

    Me käytiin 3v kans mummulassa. Aijaa ilman appareita. Jakso hyvin ees taas...matkaa ehkä 4km yhteen suuntaan!!
  10. H

    Mistä ootte ostanu kuulia?

    Jospas saisin hommattua!!!
  11. H

    Mistä ootte ostanu kuulia?

    Siis siinähän se tuliki jo kysymys...
  12. H

    Tuosta dieetistä vielä...

    miten niitä pisteitä lasketaan..jooko =)
  13. H

    Tuosta dieetistä vielä...

    :wave: eli kiitän!!
  14. H

    Tuosta dieetistä vielä...

    3kk.mut emmä tietty koita, jos vaaville huono...
  15. H

    Tuosta dieetistä vielä...

    Siis tuo lento emon dietti...tahtoo koklaa, mut eihän oo vauvelille haittaa, kun imettää... :whistle:
  16. H

    AAAAAAA...Teinkö mä nyt sitten oikein vai väärin...?=0(

    Täällä on kouluunlähtötarkastus 5v
  17. H

    Millainen se vauvarokko nyt oikein on?

    Sit näppyy..se näppy on semmosta, et peukulla vaikka painat yhtä, ni sen pitäs kavota... =)
  18. H

    AAAAAAA...Teinkö mä nyt sitten oikein vai väärin...?=0(

    Kouluunmeno tarkastus ollutkin se, jossa lapsi on yksin hoitsun kans, ja aikaaa mennee 1puol tuntii... Meil ois kans eessä... ;)
  19. H

    Goottihäät

    :wave: ehkä ihana....mut ei hääpukuna! :ashamed:
  20. H

    sAMMASTA...

    Vauvalla oli melki 2kk sitten sammasta suussa, minkä johdosta nännini kuivui ja haavautui. Tosi isoja ja kipeitä haavoja!! |O Sain pojan suusta sammaksen kuriin, mutta voiko se olla silti viel mun rinnoissa, siis se sammas??? :snotty: Mulla sen jälkeen kuivuu ja halkeilee rinnanpäät...

Yhteistyössä