Millainen se vauvarokko nyt oikein on?

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
meillä oli 3päivää TOSI korkee kuume, muttei tullu näppyjä... ja sillä ohi!
Meillä myös. Kuume alkoi ihan yllättäen ja sit kolmen päivän päästä hävis yhtä nopeesti kun oli tullutkin. Eikä mitään ihottumaa
 
hipsu
Meillä oli jotaikuinkin kolme päivää reippaasti kuumetta joka ei tahtonu alentua edes kuumelääkkeellä. Näppyjä taisi tulla just kolmantena päivänä ja siitä kuume sitten laski ja lämpöilyä oli pari päivää.

Ne näpyt oli sellaisia alkuun ihan haaleita pilkkuja ja niitä oli kyllä ihan reippaasti, varsinkin selässä. Mä koitin kattoa josko olisin löytänyt kuvaa, mut tähän hätään en löytänyt...
 
Meillä kun on pojalla kolmatta päivää korkea kuume (oli jopa 40 astetta). Tuleekohan niitä näppyjä vai olikohan tää jotain muuta. On meinaan ollu niin kuuma! oNKO NE PILKUT IHAN PIENIÄ VAI ISOJAKIN LAIKKUJA?
 
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Meillä kun on pojalla kolmatta päivää korkea kuume (oli jopa 40 astetta). Tuleekohan niitä näppyjä vai olikohan tää jotain muuta. On meinaan ollu niin kuuma! oNKO NE PILKUT IHAN PIENIÄ VAI ISOJAKIN LAIKKUJA?
ihan pientä pilkkua ja tiheesti
 
susse84
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Meillä kun on pojalla kolmatta päivää korkea kuume (oli jopa 40 astetta). Tuleekohan niitä näppyjä vai olikohan tää jotain muuta. On meinaan ollu niin kuuma! oNKO NE PILKUT IHAN PIENIÄ VAI ISOJAKIN LAIKKUJA?
meil kans kuume oli samois 3pvää ja kun kuume laski, ilmestyi näpyt ja niit oli joka paikassa . Ne oli semmosia ihan pieniä näppyjä.
 
hipsu
Mä nyt löysin paperikuva, ei siis ole koneella ja mein skanneri ei ole yhteistyökykyinen, mutta mä koitan kuvailla. Niitä oli erikokoisia ja just kuten joku sanoinkin, niin niitä painamalla, se näppy katoaa hetkeksi. Sellaisia hikinäppyjä hieman isompia. Meillä tuli muistaakseni ensimmäisenä selkään. Ei ollu mitenkään merkittävästi koholla, vaan lähinnä muistelisin että oli länttejä jotka sitten punoitti aavistuksen.

Meille sanottiin, että ne näpyt voi tulla 2-5 päivän kuluessa kuumeen nousemisesta, mutta suurimmalla osalla ne tulee kolmannen kuumepäivän jälkeen.
 

Yhteistyössä