AAAAAAA...Teinkö mä nyt sitten oikein vai väärin...?=0(

Pojalla on tänään kouluunmeno tarkastus ja sanoin, että siellä VOI saada piikin.
Kauhee haloohan siinä nousi..."ja minä sen sinne mene ja enkä, enkä, enkä" :'(

Mutta kun ajattelin, että parempi se on sitten etukäteen tietää, kuin että siellä sanotaankin, että saa rokotuksen ja tieto tulee pojalle kuin salama kirkkaalta taivaalta... :/

Nyt pitää käyttää kaikki fysiikan lait, että saan pojan roudattua lääkäriin ja lisäksi pidettyä paikoillaan... :(
 
Hei meillä on kans toi piikkiongelma..mut ei tuolla terkkarilla piikkiä saatu, lekurin tarkistus on elokuussa ja sielläkään ei pitäisi. 6-v. neuvolakäynniltä jäi se MPR-rokotus ottamaatta kovan vastarinnan vuoksi..toisen otti jälkeenpäin tuntuien neuvottelujen jälkeen kotona ja 40minsan suostuttelun jälkeen neukuissa. Ja nyt sit olis lähete veri-ja pissakokeeseen allergian takia, jotta saas nähä sitten. Mäkin olen miettinyt mitä tehdä, koska jos kerron asiasta niin en kyllä millään saa tyttöä raahattua terkkariin ja kertomatta jättäminen taas tuntuu tyhmältä..."Hei lähdetääks Linnanmäelle..." :whistle:
Tsemppiä teille!
 
No. mä sitten soitin sinne neuvolaan ja sanottiin, että jos 6-vuotis tarkastuksessa on jäänyt joku rokote antamatta, se annetaan kouluunmemnotarkastuksessa.
Mutt meillä on jo kaikki saanu...¤helpotuksen huokaus¤ :|
 

Yhteistyössä