Hakutulokset

  1. M

    Kertokaa jotain itsestänne?

    mä olen maanantaina työtön..tai siis oonhan mää tietenki nytki jo... :laugh: :(
  2. M

    Mitäs muu perhe tekee?

    mein muksut nukkuu ja isäntä on töissä kunnes tulee nukkuun että voi aamulla lähtee töihin.. :|
  3. M

    olipas siinäkin lasten esitys!! grrrr...

    no siis esitteessä on ollu maininta et Tutti-ritari klo 15 ja katri helena klo 15!!
  4. M

    Osaako teidän tulevat eskarilaiset lukea?

    ei osaa mut kovasti on kiinnostusta ja kirjoittaa kyllä kun numerot luettelen..
  5. M

    olipas siinäkin lasten esitys!! grrrr...

    tuntu kyl tänään lasten puolesta aika pahalta kun mentiin katsomaan tutti-ritaria ja lapset oottanu sit poul viikkoo. Tutti-ritari itsessään tosi hyvä ja kiva, lapset tykkäs mut koko homman järkestely oli vähän p:stä!! |O :/ Siis Ritari aloitti klo 15.05 esiintyi noin vartin (kolme laulua)...
  6. M

    Biletys pino

    ois kyl kiva mut ei taija olla kuin minä vain mun seuranain... =) :/
  7. M

    Pekanpäivät

    Raahe festivaalit... :whistle: ;) :|
  8. M

    Pekanpäivät

    kuka meinaa käyä? Me mennää huomenna ainaki kattoo tutti -ritaria.. =) Ja tietty tivoliin.. =) :whistle:
  9. M

    Mikä teillä on aina hukassa?

    pinsetit, tälläkin hetkellä jossain talle-nimisessä paikassa... :whistle: Kaukosäätimet puhelin ja toisesta puhelimesta tietty akku loppu ni ei voi soittamalla ettiäkään... :laugh: ja kiire on aina kun puhelin hukassa.. :whistle: mun virkkuukoukku on aika vilkas tapaus...siis hukkkumaan..
  10. M

    Onko kahvi pikkulasten juoma?

    Ei ole! Meillä muksut maistanu. Anoppi olis halunnu oikeen aina sitä lapsille antaa ja kamala kädenvääntö käytiin asiasta ja nyt se tais uskoo et meidän lasten elimistö ei kahvin myrkkyjä kaipaa, tai siis ei kenenkään lapsen elimistö varmaankaan huuda kofeiinia... :o :whistle: Toisin kuin...
  11. M

    Minka ikaisena haluaisit tulla mummiksi?

    no, olen 38v. kun esikoinen täyttää 20v. et sit nelikymppisenä ois ihan jees... =)
  12. M

    omituisia näppyjä neiti tullut täyteen...

    Muuten kyllä niitähän täällä riittää, mut kun ne näpyt lisääntyy tuolla paidan alla... :whistle: ;)
  13. M

    omituisia näppyjä neiti tullut täyteen...

    Ei oo niitäkään. Niitä poisteltu just tältä tytöltä vuosi sitten..ja ne ei tullu yhdessä yössä.. :/ lisää ehotuksia??
  14. M

    omituisia näppyjä neiti tullut täyteen...

    ei se voi olla tota tulirokkoa. :| siis kun ei oo mitään muuta kuin noi alati lisääntyvät näppylä..ja ne on siis yksittäisiä, ei kiinni toisissaan ja iho ei punoita.. toivottavasti se ei oo tarttuvaa.. :o Mitään uutta tai erikoista ei oo syöny eikä tehny..et ruuista toi ei oo voinu tulla.. :(
  15. M

    omituisia näppyjä neiti tullut täyteen...

    Ja se kutisee niin pirusti... :/ Meillä noi lintukirpun puremat olu reisissä..
  16. M

    omituisia näppyjä neiti tullut täyteen...

    neiti on kuusi vuotta. ja niitä näyttää tulevan lisää...ei ne vieläkään vaivaa, ei kuitise eikä oo kipeitä.. näytän varmaan huomenna niitä lääkärille jos tosta pahenee... :|
  17. M

    apua rippilahjan hankintaan..

    mä taijan siskon tytölle ostaa trangian! :)

Yhteistyössä