Onko kahvi pikkulasten juoma?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Eihän se ole niinkun ei sellaset limutkaan joissa on kofeiinia kuten ainask kokis.Mutta meidän tyttö kyllä saa maistaa jos tahtoo, on tullu äitiinsä kun se jois vaikka pannullisen ihan yksin :whistle:
 
Ei ole!
Meillä muksut maistanu.
Anoppi olis halunnu oikeen aina sitä lapsille antaa ja kamala kädenvääntö käytiin asiasta ja nyt se tais uskoo et meidän lasten elimistö ei kahvin myrkkyjä kaipaa, tai siis ei kenenkään lapsen elimistö varmaankaan huuda kofeiinia... :eek: :whistle:

Toisin kuin mun...ei siis yhtään höystöjä talossa... |O |O |O Ja mieski pääsee vasta neljältä ja sillä on auto!! :whistle: :/
 
Ei, maistaa saisivat kyllä jos tahtoisivat, mutta eivät tahdo. Haistaminen kuulemma riittää. Kahvin juontiin (mikä on siis eri asia kuin maistaminen) en antaisi pienelle lupaa, enkä mieluusti ala-asteikäisellekkään, koska nuo on ihan riittävän duracelleja ilman erikoiskofeiiniannostakin :wave:
 
Armiliina
No ei ole, mutta nuorempi 1v7kk tykkää sikana kahvista. Nyt olen oppinut, että en ikinä jätä kahvia kupin pohjalle. Aiemmin ihmettelin, että miten tuo tyttö haisee aina kahville ja kuvittelin, että se johtuu rintamaidosta kun itse juon kahvia. Sit huomasin kerran, että tuo urkkii aina mun päiväkahvin jälkeen, et onko jääny kahvia kupin pohjalle ja käy hörppiin ne
..... :D
 
vieras
Ei, enkä ole edes maistattanut (eivät kyllä ole pyytäneetkään). Mun sisko kohtasi kouluterkkana nuoren, joka joi kahvia pari pannullista päivässä ja pojalla kamalat vieroitusoireet kofeiinista...

Kahvi on aikuisten juoma, samoin kuin kaikki energiajuomat yms. Järkyttävää, kun näin yläasteikäisen pojan kantava kaupasta tölkkilaatikollisen battereita naama loistaen ja vanhemmat kävelee tyytyväisenä vieressä...unta palloon riittävästi ja tietokoneen yms. tuijotukset veks.
 
juupa
en ole kahvia ikinä lapsilleni tuputtanut, itse ovat sitä halunneet. Jonkun verran juovatkin. Itse aloitin ihan pienenä päivittäisen kahvinjuonnin eikä minusta mikään hermoraunio addikti ole tullut..
 
Mulla
Ei ole.
Eräs sukulaispoika sai 2-3vuotiaana juoda maitokahvia tuttipullosta lähes päivittäin pari desiä, kun siitä niin paljon piti...Ja sitten vanhemmat ihmetteli, että ompas heidän poika vilkas, huono nukkumaan ja ehtiväinen joka paikkaan..Oiskohan kofeiinilla ollu asian kanssa jotain tekoa ;)
 

Yhteistyössä