Hakutulokset

  1. Ä

    Lahden seudun odottajat

    Hipii! yritetään pitää yllä tätä Lahden seutua, tuolla elokuun odottajissa on niin hirmusti menoa, etten ehdi väliin kommentoida kun jo on asia edennyt :D Tänään Poksuu 28 viikkoa!!! Onko teistä kukaan käynyt Päksissä synnytystapa-arviossa? Mua on alkanut jännittää se, että vaikka...
  2. Ä

    Lahden seudun odottajat

    :flower: Ihanaa äitienpäivää Lahden alueen odottajat :flower: Vilkastuu se tästä kun oikein yritetään :D Minä seikkailen välillä elokuun odottajat ja täällä Lahden osuudessa ;) Katrin83: kummalla puolella Hollolaa asut? Me ollaan Kalliolassa. Olemme muutaman vuoden täällä vasta...
  3. Ä

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    :flower: Ihanaa äitienpäivää kaikille! :flower: Papunen84: Meillä on tyttönimi ollut valmiina jo ennen 8v. poikaamme ja on siis säilynyt suosikkina tähän asti, onneksi edelleen on harvinaisempi nimi. Kakkosemme kanssa jouduttiin ottamaan kompromissa nimi, Joona, kun kummallekaan ei kelvannut...
  4. Ä

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Meilläkin hikkailtu vähäsen, ei kaipa kaikki hikkaa ollenkaan. Mulla aamukampa menossa, 18 työpäivää ja 2 kehipäivää ja sitten ensin LOMA!!!! ja mammis siihen perään. Ja todella tuntuu tervanjuonnilta nuo viimeisetkin päivät. Loma kuulostaisi kyllä kivemmalta os ei olisi ihan näin kömpelö...
  5. Ä

    Lahden seudun odottajat

    iippanen, hauskaa kuulla :) Mulla aika vähän, siis yks kamu joka oottaa samaan aikaan ja yks sai just vauvan, mutta aika harvan kanssa saa mammajuttua jutella. Onko sulla eka vai monesko tulossa? Meille tää on kolmas, pojat 6 v. ja 8 v. On niin erilaista oottaa kun pojat mukana kaikessa...
  6. Ä

    Lahden seudun odottajat

    Kiva ett joku on paikalla ;) vaikka hiljaista tuntuu olevan. Joo, mun la 4.8, mutta ainakin tällä tietoa edellisten synnytysten pohjalta olen menossa suunniteltuun sektioon, mikä sitten ilmeiseti heinäkuun viimeisellä viikolla. Synnytystapa arvio vielä edessä, mutta edellisen synnytyksen...
  7. Ä

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Hipii, kiva lukea kun täällä elämää ja vipinää. Ja uusi tullut minunkin jälkeen. Kunnioitan jaksamistasi Me9ja Bonus, voin käsi sydämellä vannoa, että minusta ei olisi tuohon ;) vaikka sitä arvostankin "työtäsi". Välillä ihan haukon henkeäni kun tajuan, että meillä on elokuussa kolme lasta...
  8. Ä

    Lahden seudun odottajat

    Heippa! Onko vielä mukana aktiivisia Lahtelaisia??? Olen Hollolasta, mutta siis Päksiin tulossa synnyttään kolmatta, la 4.8. Sukupuolikeskusteluun sen verran että meille sekä rakenneultrassa, että yksityisen 4D.ssä luvattu tyttöä. Ja vaikka onkin aika paljon tullut ostettua vaalenpunaista...
  9. Ä

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Luin kanssa ketjua, koskaan en ole mihkään ketjuun kuulunut, mutta nyt on olo, että ois kivaa olla myös nettikamuja mamma-aikaan ;)) Olen siis kolmatta odottava äippä, jolla pojat on syntyneet 02 ja 04. Nyt pitäisi olla tyttö tulossa ;) ja rv nyt 26 + 5. =) Sain tänään sokerirasituksen...

Yhteistyössä