Hakutulokset

  1. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :laugh: :laugh: :laugh: *taputtaa olalle* :xmas: :xmas: Tiedän tunteen!!! :D
  2. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mihis lähetään? ;) :p
  3. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Kerro nyt tällaiselle vähän yksinkertaiselle että mikä uusi.... *anelee :snotty: * Menee yöunet muute... :laugh: Vai meinasitko että mä oon palstalla uusi.... Nou nou! :xmas: *hualestuu jaffen muistikapasiteetista* Ainahan mä täällä notkun....yleensä yksin ;) :snotty: :D
  4. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Eiks tänään tuukkaan BBBBBBBBBBBB:tä? :p
  5. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Pipoko? :xmas: :laugh:
  6. P

    Kellä muulla ollut SAIRASTA NÄRÄSTYSTÄ loppuraskaudesta? Mikä tähän auttaa? Varsinkin kumartuessa eteenpäin...

    Mulla ei enää Rennie loppuraskaudessa tehonnu ja ruokatorvi oli ärtynyt, joten lääkäri suositteli tuota Gavisconia (nestemäistä ) ja toi paljon helpotusta oloon. Saa syödä raskausaikana! =)
  7. P

    Kellä muulla ollut SAIRASTA NÄRÄSTYSTÄ loppuraskaudesta? Mikä tähän auttaa? Varsinkin kumartuessa eteenpäin...

    Mulla! :wave: Mä käytin Gavisconia (kirjoitetaankohan noin) ja Rennietä. En tosin samaan aikaan.
  8. P

    vatsan kouraisut

    Mä muistelen että mulla olis ollut molempien muksujen kanssa kipuja alkuraskaudessa alavatsalla. Huolestutti, mutta hyvin kaikki kuitenkin meni. =) Hyvää odotusaikaa sinulle! :wave:
  9. P

    vatsan kouraisut

    Kohtu kasvaa, joten kyllähän se välillä kipeetä tekee.
  10. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    *hörppii kahvia* :p
  11. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Tänään kaupassa:::: Siirryttiin pois pienen mummelin edestä kaupassa, joka jäi sitten siihen höpöttelemään lasten kanssa. Kun jatkettiin matkaa esikko 4v tokaisi suureen ääneen: ÄITI OLIKO TOLLA TÄTILLÄ TEKOHAMPAAT! :ashamed: :laugh: Mä sanoin hiljaa että kyllä tätillä oli tekohampaat...
  12. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Huomenta :wave: Luulin että herään lumiseen aamuun, säätiedotuksen mukaan :xmas: . Ei näy onneksi vielä. Nollassa näyttää olevan mittari, joten pakkastakaan ei oo onneksi =) .
  13. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :wave: Mä arvaan.... Onks tää piilosta? *jatkaa etsintää* :laugh:
  14. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    *sammuttaa valot* :xmas:
  15. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    Mä oon yksin kotona :o ! Ekan kerran öööö....seitsemään kuukauteen... :laugh:
  16. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    [color=red] ONNITTELUT KRISTELLEN KOKO PERHEELLE!! :heart: =)
  17. P

    Raskaus 44-vuotiaana.Mitä tekisit?

    Synnyttäisin =)
  18. P

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    =) Ruoka uunissa, ulos syömisen jälkeen lapsosten kanssa ja siivota pitäis (ees vähän :p ).

Yhteistyössä