Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Oon huutiksessa seikkaillu ja koittan ettii pikkuakalle (sisä)vaatetta, mut ei löydy ei :/ Just tää mein tuuri, et s ekoko puuttuu mitä tarvii....
Mihin kokooon olette jo pääsemässä? Meillä on nyt käytössä suunnilleen yhtä paljon kokoja 80 ja 86. Viime viikolla tyttö mitattiin ja oli melkein 82cm!
No housut on 80cm nyt ja paidat 86cm (tykkään että on vähän reiluja). 1v7½kk ikäsenä tuo oli 81cm =)
Housuja oon nyt katellu 86cm ja paitoja 92cm =) Isojahan ne vielä on, mutta varastoon... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Oikein paljon onnea Kristelle ja perhe! :hug: :flower: :heart: Meillähän oli, jos muistat, Hattara myös perätilassa ja lonkkaluksaatio hoidettiin meillä lonkkalastan avulla. Kuuden viikon hoidon jälkeen kaikki oli ok, ja nyt 1,5-vuotiaana oli sitten viimeinen lonkkakontrolli, jolloin otettiin röntgen myös. Mistään ei huomaa, että olisi mitään ollutkaan. Tsemppiä! :)
Muistelinkin, että jollain oli lonkkalasta, mutta en kyllä muistanut että kenellä =) Hienoa, että teillä asia korjaantui noinkin lyhyellä hoidolla =) Toivotaan, että meilläkin hoito tepsisi hyvin, eikä tarvitsisi kovin pitkää hoitojaksoa. Mulle jäi vielä vähän epäselväksi, että mikä se minimihoitoaika täällä on, lastenkirurgi jutteli jotain kuudesta viikosta ja kahdesta kuukaudesta, mutta kotiin saaduissa ohjeissa vaihtelee 1-3kk :whistle: Väliäkös tuolla silti, pääasia, että saadaan lonkat kuntoon ennen kuin liikkeelle lähtö tulee ajankohtaiseksi.
Täällä minimihoitoaika on siis tuo 6 viikkoa. Täällä ei muuten käytetä hoidossa noita valjaita lainkaan, vaan kaikki saavat lastan. Toivotaan tosiaan, että teilläkin tuo minimihoitoaika jo tepsisi; suurimmalla osallahan se tepsii. :)

 
Toppavaatteet roikkuu meillä vielä vaatehuoneen rekissä ja taitaa olla laputkin kiinni... :whistle: :xmas: Vk-puku ja fleecepuku alla on vielä toistaiseksi riittänyt pitämään lapset lämpiminä. Hanskojen alle ollaan tarpeen vaatiessa puettu puuvillalapaset ja jalkaan paksummat sukat, mut kengätkin on vielä olleet ihan syksygoret. Katotaan nyt missä vaiheessa kaivetaan toppaa esille, sit kyllä varmaankin pukua vaihdetaan, kun alkaa pikkupakkasta olla koko päivän...

metu :hug: toivottavasti tytöllä ei tosiaan mitään pahempaa ole, toivottavasti selviää mistä on kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Suunnittelin nukkumaan menoa :whistle: Jos sais tuota selkää lepuutettua...ja ehkä menis huominen työpäiväkin nopeemmin, kun olis edes pirteä :LOL:
Eilen valvoin melkeen puoli 1 :saint:
Mun pitäis kans tästä lähteä kun vähän väsyttää...viime yönä valvoin melkein kahteen kun poika flunssassa ja yski yskimistään. :/ Oli kiva lähteä silmät ristissä aamuvuoroon töihin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitkästä aikaa =)
Eihän kiireinen työssäkäyvä tahdo ehtiä enää minnekään... :whistle: tai ainakaan koneelle...
Mulla on onneks aina rauhallinen (tai ainaki melkeen aina) päiväkahvihetki koneella, kun tuun töistä....kun en hae noita huligaaneja vielä siin samalla :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitkästä aikaa =)
Eihän kiireinen työssäkäyvä tahdo ehtiä enää minnekään... :whistle: tai ainakaan koneelle...
Mulla on onneks aina rauhallinen (tai ainaki melkeen aina) päiväkahvihetki koneella, kun tuun töistä....kun en hae noita huligaaneja vielä siin samalla :D :xmas:
Mun päiväkahvihetki on nykyään töissä oon sit aamussa tai illassa :xmas: vapaapäivinä sit... ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Suunnittelin nukkumaan menoa :whistle: Jos sais tuota selkää lepuutettua...ja ehkä menis huominen työpäiväkin nopeemmin, kun olis edes pirteä :LOL:
Eilen valvoin melkeen puoli 1 :saint:
Eiks tänään tuukkaan BBBBBBBBBBBB:tä? :p
Niin myöhään ja lähinä vaan uusintaa...en mie maanantaisin viiti kattoo ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitkästä aikaa =)
Eihän kiireinen työssäkäyvä tahdo ehtiä enää minnekään... :whistle: tai ainakaan koneelle...
Mulla on onneks aina rauhallinen (tai ainaki melkeen aina) päiväkahvihetki koneella, kun tuun töistä....kun en hae noita huligaaneja vielä siin samalla :D :xmas:
Mun päiväkahvihetki on nykyään töissä oon sit aamussa tai illassa :xmas: vapaapäivinä sit... ;)
Tosiaan ainoo hyvä juttu tässä töihinmenossa on tuo "oma hetki" töitten jälkeen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Uusi? :xmas: :D :LOL:
Pipoko? :xmas: :LOL:
Vaikka :D :LOL:
Kerro nyt tällaiselle vähän yksinkertaiselle että mikä uusi.... *anelee :snotty: * Menee yöunet muute... :LOL:

Vai meinasitko että mä oon palstalla uusi.... Nou nou! :xmas: *hualestuu jaffen muistikapasiteetista* Ainahan mä täällä notkun....yleensä yksin ;) :snotty: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Uusi? :xmas: :D :LOL:
Pipoko? :xmas: :LOL:
Vaikka :D :LOL:
Kerro nyt tällaiselle vähän yksinkertaiselle että mikä uusi.... *anelee :snotty: * Menee yöunet muute... :LOL:

Vai meinasitko että mä oon palstalla uusi.... Nou nou! :xmas: *hualestuu jaffen muistikapasiteetista* Ainahan mä täällä notkun....yleensä yksin ;) :snotty: :D
Joo, uus palstalainen---> :xmas:

:LOL: :snotty: Joo, olen väsy :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Uusi? :xmas: :D :LOL:
Pipoko? :xmas: :LOL:
Vaikka :D :LOL:
Kerro nyt tällaiselle vähän yksinkertaiselle että mikä uusi.... *anelee :snotty: * Menee yöunet muute... :LOL:

Vai meinasitko että mä oon palstalla uusi.... Nou nou! :xmas: *hualestuu jaffen muistikapasiteetista* Ainahan mä täällä notkun....yleensä yksin ;) :snotty: :D
Joo, uus palstalainen---> :xmas:

:LOL: :snotty: Joo, olen väsy :p
:LOL: :LOL: :LOL: *taputtaa olalle* :xmas: :xmas:

Tiedän tunteen!!! :D
 

Yhteistyössä