Kyllä mä keksin yllättäen aika paljon hyvää töihin paluussa. Ainakin vielä. :xmas: Rahapuoli on aikas kiva ja kiva päästä ihan toisiin kuvioihin kotoa-ja kummasti oon huomannut, että lasten kanssa jaksaa paaaljon paremmin ja hermotkin on pidemmät vaikka työpäivän jälkeen väsyttääkin. Ja senkin on huomannut toisella tavalla kun on välillä pois, että jestas miten rakkaita nuo murut onkaan. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosiaan ainoo hyvä juttu tässä töihinmenossa on tuo "oma hetki" töitten jälkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun päiväkahvihetki on nykyään töissä oon sit aamussa tai illassa :xmas: vapaapäivinä sit...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla on onneks aina rauhallinen (tai ainaki melkeen aina) päiväkahvihetki koneella, kun tuun töistä....kun en hae noita huligaaneja vielä siin samalla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Eihän kiireinen työssäkäyvä tahdo ehtiä enää minnekään... tai ainakaan koneelle...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitkästä aikaa =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave: