Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Oikein paljon onnea
Kristelle ja perhe! :hug: :flower: :heart: Meillähän oli, jos muistat, Hattara myös perätilassa ja lonkkaluksaatio hoidettiin meillä lonkkalastan avulla. Kuuden viikon hoidon jälkeen kaikki oli ok, ja nyt 1,5-vuotiaana oli sitten viimeinen lonkkakontrolli, jolloin otettiin röntgen myös. Mistään ei huomaa, että olisi mitään ollutkaan. Tsemppiä!
Muistelinkin, että jollain oli lonkkalasta, mutta en kyllä muistanut että kenellä =) Hienoa, että teillä asia korjaantui noinkin lyhyellä hoidolla =) Toivotaan, että meilläkin hoito tepsisi hyvin, eikä tarvitsisi kovin pitkää hoitojaksoa. Mulle jäi vielä vähän epäselväksi, että mikä se minimihoitoaika täällä on, lastenkirurgi jutteli jotain kuudesta viikosta ja kahdesta kuukaudesta, mutta kotiin saaduissa ohjeissa vaihtelee 1-3kk
Väliäkös tuolla silti, pääasia, että saadaan lonkat kuntoon ennen kuin liikkeelle lähtö tulee ajankohtaiseksi.
Toppavaatteet oli täällä eilen ekaa kertaa käytössä pojalla, kun illalla käytiin pienellä lenkillä ja asteet juuri ja juuri plussan puolella. Muuten ollaan menty vk-haalari+fleecehaalari yhdistelmällä. Jalassa on goretex talvikengät ollut jo jonkin aikaa, kun pojan varpaat alkoi palelemaan lenkkareissa, vaikka oli tuplasukatkin. Kylmäverinen tapaus tuo poika, harvoin on hikinen ollut, vaikka selvästi enemmän kampetta ollut niskassa kuin muilla puistoilijoilla :/ Nyt ollaankin jo reilu viikko oltu sisällä aamuisin, kun en viitsi vauvaa vielä pakkasaamuihin viedä, kun ikää nyt vasta 9vrk =)
Poika on tottunut nyt pikkusiskoon, eikä siskon itkut enää pelästytä. Tänään on eka päivä, kun olen lasten kanssa keskenään kotona ja mennyt aivan loistavasti koko päivä. Poika on ollut niin kiltti, vaikka tähän saakka on kiukutellut mulle koko ajan. Jopa päiväunille meni suht kiltisti, vaikka siitä ollaan taisteltu jo useamman viikon. Ehkä se siis onkin hyvä, ettei isi ole kotona koko aikaa =)