Helmet 2008 ***syksy 2009***

Huoh, meillä on taaaaas alkanu vuotaa vaipat yöllä :/ Pitkään menikin (ehkä pari kuukautta) et pysy kuivana. Nyt on taas järjestään joka aamu poika märkä. Eikä vaippa oo ees mitenkään kauheen täys! Se on jännä, että jonkun aikaa on yks vaippa loistava ja sit yht'äkkiä se ei enää ookaan... Että mitähän merkkiä ja mallia taas koittais...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Huoh, meillä on taaaaas alkanu vuotaa vaipat yöllä :/
Meillä sama juttu. Ostin nyt Liberon nro 6 housuvaippoja. Liekö tuo auttaa... Aikaisemmat olleet nro 5:sia. Teippivaipat kokeiltu Liberon...vuotaa nekin. :eek: Pampersia ei voi käyttää tulee pojalle punainen peppu. :xmas:
 
Meil on ollu noi liberon 6 tähän saakka hyviä, tuntuis aika hassulle ostaa jo 7 :eek: Nyt ostin pampersin teippivaippoja, ne kun joskus ollu hyviä. Muutaman yön toimi, tänään taas aamulla ja päikkäreillä märkä poika :/ X-trat, rainbow, toujours (vai mikä se lidlin merkki oli) fuskaa jo päiväkäytössäkin yhestä pissasta, että ei varmaan yöllä toimi... Yleensä on noi housut ollu parempia, mut en tiiä mitä nyt vielä ostais. Ei sitä viittis kauheen montaa pakettia ostaa ja kokeilla...
 
Vinja Ei taida enää paljon enempää vaippamerkkejä ollakkaan, joten ootte varmaan jo liki kaikki kokeilleet. Muumit? Vieläkö noita valmistetaan... Meillä kyllä vuoti nuo aina esikolla aikanaan. Itse olen miettinyt että pitäisikö vähentää illalla juotavan nesteen määrää, mutta tuntuu aika julmalta touhulta...jos toista janottaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Muumit on kans kokeiltu, joskus toimi, joskus ei... No, meillä ei kyl ihan kauheesti juo, ja kun tosiaan ei vaippa oo ees mahottoman täys. Joku anatominen juttu vissiin :whistle:
Meilläkin usein niin että vaippa likimain kuiva ja vaatteet märät :eek: , sekä lakana. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Huoh, meillä on taaaaas alkanu vuotaa vaipat yöllä :/
Meillä sama juttu. Ostin nyt Liberon nro 6 housuvaippoja. Liekö tuo auttaa... Aikaisemmat olleet nro 5:sia. Teippivaipat kokeiltu Liberon...vuotaa nekin. :eek: Pampersia ei voi käyttää tulee pojalle punainen peppu. :xmas:
Meillä ei taas oo vuotanu kertaakaan neidillä :whistle: :D

Mut silti paras yhdistelmä on "kireä" body ja teippivaippa...meillä kokoa 4 =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Muumit on kans kokeiltu, joskus toimi, joskus ei... No, meillä ei kyl ihan kauheesti juo, ja kun tosiaan ei vaippa oo ees mahottoman täys. Joku anatominen juttu vissiin :whistle:
Mää luulen et se joku "vika" on jalkovälissä :p :LOL: Pojilla fuskaa helpommin kun tytöillä...pippeli jos sohottaa väärään asentoon ja on jotenki sellasessa asennossa, et just pääsee suihku oikeeseen (=tässä tapauksessa väärään ) suuntaan, ni jostain raostahan se ulos tulee :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mää luulen et se joku "vika" on jalkovälissä :p :LOL: Pojilla fuskaa helpommin kun tytöillä...pippeli jos sohottaa väärään asentoon ja on jotenki sellasessa asennossa, et just pääsee suihku oikeeseen (=tässä tapauksessa väärään ) suuntaan, ni jostain raostahan se ulos tulee :whistle: :D
Mä en kyl ihan täysin voi tähän uskoa, meillä kun oli samaa ongelmaa sillon ton neidin kanssa:D Että kyllä tässä on nyt jotain sukuvikaa :LOL: Tota bodyä kyl ei oo kokeiltu, yökkäri aina vaan. Siinä on nyt vaan pieni ongelma kokeilla, meillä on 1 kireä ja pari löysempää bodyä :whistle: Mut täytyy kyl koklata ja hommata sit niitä vielä jos toimii!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mää luulen et se joku "vika" on jalkovälissä :p :LOL: Pojilla fuskaa helpommin kun tytöillä...pippeli jos sohottaa väärään asentoon ja on jotenki sellasessa asennossa, et just pääsee suihku oikeeseen (=tässä tapauksessa väärään ) suuntaan, ni jostain raostahan se ulos tulee :whistle: :D
Mä en kyl ihan täysin voi tähän uskoa, meillä kun oli samaa ongelmaa sillon ton neidin kanssa:D Että kyllä tässä on nyt jotain sukuvikaa :LOL: Tota bodyä kyl ei oo kokeiltu, yökkäri aina vaan. Siinä on nyt vaan pieni ongelma kokeilla, meillä on 1 kireä ja pari löysempää bodyä :whistle: Mut täytyy kyl koklata ja hommata sit niitä vielä jos toimii!
Niin no tiedä sitte...meillä pojilla faskas, mut akalla ei kyl kertaakaan =)
Bdya kokeilisin kyl ehottomasti...vaikka ostas kirpparilta sitte kireitä ja kokeilis, jos ei oo =)
 
Jahvetti tänää ei enää kerkee kokeilee kun jätkä nukkuu jo, mutta heti huomenna kyllä kokeilen! Joskus kun lasten serkkulikka on mennyt nukkumaan oon katellu että hänellä on body et pitäiskö kokeilla auttaako, mut en koskaan muista kun poika nukkumaan menee. Huomenna koitan muistaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jännittääkö muuten yhtään huominen?
No ei oikeestaan, ainoostaan, et heräänkö aamulla :LOL: :LOL:
Liian tuoreessa muistissa aina vaan yksi kerta, kun pomo soittaa 7.00, että aionko tulla töihin :whistle: 7.15 olinki sitte jo töissä :LOL: :LOL:
Normaalisti siis nousen 4.50 ja töissä pitää olla 6.30 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jahvetti tänää ei enää kerkee kokeilee kun jätkä nukkuu jo, mutta heti huomenna kyllä kokeilen! Joskus kun lasten serkkulikka on mennyt nukkumaan oon katellu että hänellä on body et pitäiskö kokeilla auttaako, mut en koskaan muista kun poika nukkumaan menee. Huomenna koitan muistaa!
Tuu sitte ylihuomenna hehkuttaa kuivia lakanoita :D :LOL:
Toivotaan siis että tuo toimii ;)
 
Jahvetille tsemppiä töihin! =)

Meillä pojalla öisin käytössä Nature babycaren (kirjoitinkohan oikein?) teippivaipat kokoa 5+ eikä oo ollu poika märkänä aamuisin. Ja ihan normiyöppikset päällä, ei bodya.
 
Mein poitsu on alkanut valikoimaan, että kuka saa auttaa häntä milloinkin :whistle: Esim. kun pitäis mennä potalle, ni tulee kauhea huuto, jos vaikka mä oon menossa mukaan, kun haluaa just sillon iskän mukaan tai toisinpäin :/ Ja sama tapahtuu ruokailuissa, unisadun lukemisessa jne. :headwall: Tiedän, että lapsen ei saa antaa pompottaa ja usein se ei onnistukaan, mutta välillä myönnän, et on helpompi, ku antaa periks (jos mahdollista) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mein poitsu on alkanut valikoimaan, että kuka saa auttaa häntä milloinkin :whistle: Esim. kun pitäis mennä potalle, ni tulee kauhea huuto, jos vaikka mä oon menossa mukaan, kun haluaa just sillon iskän mukaan tai toisinpäin :/ Ja sama tapahtuu ruokailuissa, unisadun lukemisessa jne. :headwall: Tiedän, että lapsen ei saa antaa pompottaa ja usein se ei onnistukaan, mutta välillä myönnän, et on helpompi, ku antaa periks (jos mahdollista) :ashamed:
Tuttua :p :D
Ja meillä jopa annetaan neidin pompottaa :xmas: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :saint:
 

Yhteistyössä